Rimstammen

DeletedUser

Guest
Omdat Vannie stopte & vv gaf. Onder de vv verliep alles nog prima tot hij eens kwam kijken & dan geen vv meer had gegeven.
Hij kwam niet meer terug dus was de moeite niet voor hem in de stam te houden ;)

Nou, het snipen gebeurde inderdaad netjes, goede vv'r ;). Ik vermoed wecomeandgo, maar wie het ook was, netjes ;).
Daarnaast, iemand die oftewel cleartjes (2-3 max?) oftewel puur speer & ZC in z'n dorpen heeft om zich kapot te farmen, nu, wat moet ik daar op zeggen... Hij had pech neem ik aan dat hij een tegenaanval kreeg, anders deed hij het misschien beter...


Akkoord :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Zo zie je maar dat een speler nog zo goed kan zijn , zonder activiteit wordt et niet wat. En dat valt niet altijd optijd aan de buitenkant te zien helaas.

@ die clears, hoeveel spelers in .Chaos hebben nog meer dan 3 clears over :rolleyes: En dan bedoel ik volle, en niet dit soort dingen

Geef mij 3-5 dagen en heb ik er zo... 5 redelijk mooie cleartjes...

Helaas met moraal bullsh*t, moet ik oppassen met targets kiezen...

En ik ben nogal picky... Teveel troepen die kunnen farmen verliezen en dan probeer ik het smeriger te spelen :D.

Zie je ook aan m'n groei ;). Zit met nog 2 edels die een dorp zouden moeten pakken, maar dat is over 2 dagen opgelost :D.

Maar op je vraag, ga ik helaas niet antwoorden ;). Voorlopig toch niet. En zelfs daarna nog niet, niet dat het boeit.

Maar sommige spelers bij jullie hadden ook de nodige brokken? :D
 

DeletedUser52739

Guest
Kan niet alles willen :D.

Besides, React laat niks weten en stopt... Zelfs geen vv :(

Hahha, kwam door de aanvallen i guess ;). En daarbij, djovika is zelf gestopt & heeft vv gegeven.
Dus of die troepen nu sterven of niet, dat boeit niet echt :D
 

DeletedUser52739

Guest
Idd & aangezien de dorpen toch worden internt boeit het niet of de aanvallen lukken of mislukken :D
 

DeletedUser

Guest
Idd & aangezien de dorpen toch worden internt boeit het niet of de aanvallen lukken of mislukken :D

Ik heb liever dat ze lukken maar zal wel aan mij liggen -.-"

Weet iemand btw even uit zijn hoofd waar de scores staan voor OD berekeningen en of dat er een script is die boog en BB ook meetelt in zijn berekeningen voor OD :D?
 

DeletedUser

Guest
Hahaha xD met /Dome xD

Ik hoop dat de fusies stoppen zodat de kleinere stammen niet worden afgeschrikt door punten :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou /Dome dat willen...?

Och och och, denk je nu echt dat ik dat dacht :p

Ik zie /Dome niet fuseren als zij er niet beter uitkomen xD

Dan denk ik dat ze eerder Jonnie77 zullen opnemen in de stam xD
Achjha, zal wel grappig zijn ^^ de top 10 stammen, daar de top 7 spelers van nemen en in een stam proppen xD
70 Leden met ziek veel punten = intern ruzie, als ik een ding heb geleerd is dat je mensen met veel punten en een grote ego niet in een stam moet stoppen... Gaat geheid fout :p

DUS, nee, ik zie /Dome niet fuseren...
 

DeletedUser

Guest
Och och och, denk je nu echt dat ik dat dacht :p

Ik zie /Dome niet fuseren als zij er niet beter uitkomen xD

Dan denk ik dat ze eerder Jonnie77 zullen opnemen in de stam xD
Achjha, zal wel grappig zijn ^^ de top 10 stammen, daar de top 7 spelers van nemen en in een stam proppen xD
70 Leden met ziek veel punten = intern ruzie, als ik een ding heb geleerd is dat je mensen met veel punten en een grote ego niet in een stam moet stoppen... Gaat geheid fout :p

DUS, nee, ik zie /Dome niet fuseren...

Vervuiler... Ja jij, je vervuilt m'n brein met onzinnigheid :eek:.

En ze zijn allen Jonnie77 internhaters.
 

DeletedUser

Guest
A-zo gaat geen fusies aan hoor ^^

Bedoelde meer welke mogelijkheden Dis. in de toekomst heeft;

fusie toch, als je met 40 leden de W wil ownen als het einde nadert ;)
 
Bovenaan