Rate de stam.

DeletedUser

Guest
Stam: DsD
Punten: 7
ODA: 6
ODD: 9
Cluster: 5
Reputatie: 6 (ze accpeteren regelmatig Leem voor Ijzer op de markt, maar van een aantal spelers weet ik dat ze een nice leger hebben)

We gaan waarschijnlijk binnenkort snijden in leden ;) Dat gaat betekenen dat het cluster word opgeschoond, het klinkt lullig maar dan kunnen de gekickte leden edelvoer worden, maar zo is het nu eenmaal.

ODA is niet hoog, maar we hebben ook geen tegenstanders in het continent, degene die een bedreiging kunnen zijn hebben we contacten mee of zit in de stam :rolleyes: Qua reputatie, tja. Als je Ijzer teveel hebt kan je dat beter verhandelen, zo denk ik tenminste. Ik handel continu, ookal houd ik ijzer vaak voor mijzelf.

In ieder geval bedankt voor de rating :)

Groet,

Patmans
 

DeletedUser

Guest
Stam: Hercules
Punten: 5/10 : met zoveel leden zoweinig ptn???
ODA: 7/10 : Ranking 12, mooi gedaan , pntn ranking gelijk aan ODA ranking
Cluster: 6/10
Reputatie: 6/10 : nog nooit van gehoord
Stam: 3/10 Meest massa stam gezien in tijden.......
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je ook nog punten mag geven op sfeer :).

Dat is zeker 9/10 bij Hercules :p.
 

DeletedUser

Guest
Kan je toch gedeeltelijk afleiden uit het feit hoe lang de stam al bestaat :p? Kijk eens wanneer H opgericht is en nu wordt ons forum nog altijd gezellig volgespamd, liever dat dan een topstam die na 2 weken uiteenvalt :).
 

DeletedUser40402

Guest
Kan je toch gedeeltelijk afleiden uit het feit hoe lang de stam al bestaat :p? Kijk eens wanneer H opgericht is en nu wordt ons forum nog altijd gezellig volgespamd, liever dat dan een topstam die na 2 weken uiteenvalt :).

Nee, je kan dat er niet uit afleiden.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan bijvoorbeeld afleiden dat de sfeer bij Evil. op het einde naar alle waarschijnlijkheid slecht was :p?
 

DeletedUser

Guest
Ik kan bijvoorbeeld afleiden dat de sfeer bij Evil. op het einde naar alle waarschijnlijkheid slecht was :p?

Kan je na gaan wat de sfeer nu is bij IQ.
Nu Bella Cullen heel de wereld om support vraagt, zal het daar intern wel vlotjes verlopen nietwaar?
 

DeletedUser5071

Guest
Klopt, en dan nu het probleem?:D




Jaloezie is een ziekte, beterschap noob <3

Als jullie kijken naar mijn mogelijkheden was dit de enige optie in mijn ogen, ik had ook buiten de kerk radius kunnen edelen maar dat vind ik in dit stadium nog niet erg verantwoord.

We zullen zien hoe het er over een maandje uitziet.

Ik denk dat we allemaal een goed beeld gekregen hebben al.
En we zitten nog geen maand verder...
 

DeletedUser

Guest
Kan je na gaan wat de sfeer nu is bij IQ.
Nu Bella Cullen heel de wereld om support vraagt, zal het daar intern wel vlotjes verlopen nietwaar?

Kijk dit is niet waar... Kenneth :ram: Noah :zwaard:Ramon = We Love IQ. Zie je wel~?
 
Bovenaan