spelers van oudere werelden

DeletedUser26151

Guest
Gekregen accounts posten?
Het gebrek aan spelers op oudere werelden brengt men ertoe elke flapdrol op grote accounts te laten, niet echt iets om trots op te zijn dus.

mah-chilling.png

Klopt is ook niet top heb ook wel zelf accoutns top 20 gestart alleen maar kort op gespeeld ik heb een slecht verleden kwa accounthopping daar ben ik mezelf bewust van hoor Amokro ;)
Rensjem kwam ik alleen heel vroeg op in een heel vroeg stadium nog in het prille startje dusja en Kredict is mijn huidige account dus die zette ik er ook bij.
 

DeletedUser26151

Guest
Hey wat leuk, daar heb ik ooit nog ingevallen voor een goede vriend van me, toen hij onder aanval lag :eek:

Haha toen speelde er een of andere chelsea basis op zou dat kunnen cluster was toen ook al minder of niet :p?
Toen ik stopte was hij bijna precies rond.
 

DeletedUser

Guest
Klopt is ook niet top heb ook wel zelf accoutns top 20 gestart alleen maar kort op gespeeld ik heb een slecht verleden kwa accounthopping daar ben ik mezelf bewust van hoor Amokro ;)
Rensjem kwam ik alleen heel vroeg op in een heel vroeg stadium nog in het prille startje dusja en Kredict is mijn huidige account dus die zette ik er ook bij.

Speelde jij al op rensjem toen TFH onder je lag? Met nuch en jeppe etc. :p Ik weet nog dat we nog leuke strijd gevoerd hebben eventjes.
 

DeletedUser

Guest
Klopt is ook niet top heb ook wel zelf accoutns top 20 gestart alleen maar kort op gespeeld ik heb een slecht verleden kwa accounthopping daar ben ik mezelf bewust van hoor Amokro ;)
Rensjem kwam ik alleen heel vroeg op in een heel vroeg stadium nog in het prille startje dusja en Kredict is mijn huidige account dus die zette ik er ook bij.

Hoe vroeg ? :)
Ik heb daar namelijk erg veel met rensjem te maken gehad ^^
 

DeletedUser26151

Guest
Hoe vroeg ? :)
Ik heb daar namelijk erg veel met rensjem te maken gehad ^^

Ja tuurlijk weet ik dat nog hehe jij zat in zon topstam als ik me niet vergis jij speelde met theo toch?
Ik had nog wat dorpjes bij jou weggesnoept :)
 
Reactiescore
973
Ja tuurlijk weet ik dat nog hehe jij zat in zon topstam als ik me niet vergis jij speelde met theo toch?
Ik had nog wat dorpjes bij jou weggesnoept :)

Een geile serveerster was hij toen. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja tuurlijk weet ik dat nog hehe jij zat in zon topstam als ik me niet vergis jij speelde met theo toch?
Ik had nog wat dorpjes bij jou weggesnoept :)

Jup, was ruim voor de massa-aanvallen eigenlijk al gestopt, maar kon het niet laten nog even terug te komen spelen ^^
Ik wist helemaal niet dat jij daar speelde :O
 

DeletedUser26151

Guest
Jup, was ruim voor de massa-aanvallen eigenlijk al gestopt, maar kon het niet laten nog even terug te komen spelen ^^
Ik wist helemaal niet dat jij daar speelde :O

Haha lange tijd gespeeld hoor :D
Ja jullie accounts was toen niet actief idd ;)
 

DeletedUser3411

Guest
Ik heb gespeeld op W1 (stamnaam ben ik vergeten ik dacht dat mijn dorpen had verdeeld aan K.O.C):confused:
in W2 ben ik behoorlijk ver geraakt dankzij het toenmalige -300- na het plotse vertrek van Daxx ben ik er nog stamhoofd geweest, maar er ging meer tijd in het spel dan nodig was en ben er toen helemaal mee gestopt:eek:
Ondertussen probeerden we in W3 hebben een nieuwe -300- op te richten, maar dat werd al gauw een flop
na 3 jaar te hebben stilgelegen heb ik toch maar terug mijn eerste stapjes gezet in W21 :eek:
 

DeletedUser40446

Guest
Op w5 begonnen, samen met 6 beetje klikken.... W7 tot 2milj. klikken met een bedoeling,
later 10 en daarna W11 erbij gaan doen.... W7 opgegeven met W10 verder ...en 11 erbij..12...13......15...16..17... ..18. .

Ik ben iig er achter gekomen dat ik wel steeds meer ben gaan klikken..:p
 

DeletedUser54921

Guest
Japs, ben na en goeie 2-3 jaar niet gespeeld te hebben weer terug, kon me oude ww niet vinden (faal).
W5 | 3e met 15 Miljoen punten ofzo? Naam was Huismus
W7 | Zelfde naam plaats 13 met een magere 4miljoen punten denk ik ;)

veel vergeten maar skills zijn er (hopelijk) nog ;)

x.
 

DeletedUser52372

Guest
ik ben ooit begonnen op W2 toen tijd gestopt weer een paar maand gespeelt op wereld 14. toen weer gestopt en nu wereld 18 en 21
 

DeletedUser

Guest
Op Wereld 8 gespeelt onder een oude naam 'Brambo2'
200 k bereikt en dan genobled xd

2à3 jaar geleden :D
 
Bovenaan