Praat hoek w6

DeletedUser

Guest
na wat gepraat te hebben met broken time kwam hij met het idee voor een praat hoek dat vond ik wel iets :D

* Geen dubbelposts
* Geen beledigingen
* Alleen Tribalwars gerelateerde posts/onderwerpen
 

DeletedUser

Guest
Maikel we moesten het over tw hebben :p


Dat kan jij niet dus stil :rolleyes::cool:
 

DeletedUser

Guest
Is er iemand trouwens bezig met een sollicitatie voor de tw krant?

Wij als wereld 6 staan er al een lange tijd niet in :(

Wie kan er leuk schrijven? Billie(Is zijn forum account naam!!!), heb je daar nog zin in?
 

DeletedUser

Guest
Is er iemand trouwens bezig met een sollicitatie voor de tw krant?

Wij als wereld 6 staan er al een lange tijd niet in :(

Wie kan er leuk schrijven? Billie(Is zijn forum account naam!!!), heb je daar nog zin in?

ik kan leuk schrijven :D
 

DeletedUser

Guest
Dat betwijfel ik maar goed :p

Stuur dan is een sollicitatie, vind het altijd wel plezierig om zulke dingen te lezen :)
 

DeletedUser

Guest
Lol die eend is niet snugger :p

Haha moet toch maar, is op gaan letten wat ik zeg, was vast knetter stoned of dronken toen ik dat zei xd :p
 

DeletedUser

Guest
Is er iemand trouwens bezig met een sollicitatie voor de tw krant?

Wij als wereld 6 staan er al een lange tijd niet in :(

Wie kan er leuk schrijven? Billie(Is zijn forum account naam!!!), heb je daar nog zin in?

zoals ik begrepen heb heb die gast dat ook gedaan
maar kreeg telkens te horen dat zijn verhalen niet goed genoeg waren voor de tw-bullshit
om dan vervolgens in de volgende editie een soortgelijk verhaal te zien over een andere wereld

die kneuters moeten gewoon de mensen van w6 niet meer lastig vallen met die onzin als ze er toch geen aandacht aan wensen te schenken

gewoon hier een eigen w6 versie creeren
als je een degelijk en goed onderbouwd verhaal kunt schrijven hier in apparte topic plaatsen, en commentaren eventueel in een andere topic om het wat overzichtelijk te houden
 

DeletedUser

Guest
Zullen we het weer hebben over wat anders?
Ik heb expres dit topic voorgesteld, zodat jullie hier wat vrijer kunnen posten over tw, en niet zo snel off topic kunnen gaan.
Maar om te vergelijken wie de meeste waarschuwingen/berispingen heeft gehad hoort hier helaas niet bij wat we hier kunnen bespreken.;)
 

DeletedUser

Guest
gezellig hier :p

broken heb jij niks nuttigs te vertellen dan ?

ik niet inieder geval ;)
 
Bovenaan