Forum Moderatie W15

DeletedUser

Guest
Aangezien Megacyber is gestopt, een nieuw topic.

De meeste onder jullie zullen mij vast nog wel kennen aangezien ik al eens eerder het w15 forum modde.
Desondanks zal ik me nog even kort voorstellen;

Ik ben Martijn oftewel Broken Time. en ben 17 jaar oud. Momenteel volg ik de opleiding Facilitair Leidinggevende niveau 4 op het mbo.
Ik zit nu in het eerste jaar en het bevalt mij prima. Naast het modden en spelen is voetbal ook waar ik veel mee bezig ben.
Ik speel zelf nog alleen op w10 en ben sinds 9 maanden forum mod.

Ik neem aan dat ik de forumregels niet hoeft te herhalen, maar als je ze toch even wilt bekijken, kun je ze hier vinden.

Als er vragen zijn kun je me altijd een pm sturen.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
Er zat een slotje op dacht ik? :p.
Is weg? :D.

Cyber heeft het opgegeven :p.
Weddenschap op hoelang deze het volhoudt? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik gok maandje off 6, maar hoop minder lang:(.
Hij`s niet lief:O.

Post verwijderen van mij zonder het te melden:p

Grapje succes, een forum moet wel overzichtelijk blijven. Beetje spam is OK. Maar het moet leuk blijven!.

Good luck you will need it:p.

Maar geen post meer verwijderen:mad:
 

DeletedUser

Guest
Broken Time. is lief<3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Broken Time. is de liefste mod die we gehad hebben <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik gok maandje off 6, maar hoop minder lang:(.
Hij`s niet lief:O.

Post verwijderen van mij zonder het te melden:p
Grapje succes, een forum moet wel overzichtelijk blijven. Beetje spam is OK. Maar het moet leuk blijven!.

Good luck you will need it:p.

Maar geen post meer verwijderen:mad:

Ach, het is niet zo dat we om elke post je een waarschuwing of berisping moeten geven. Dan worden spelers snel geband en het werkt verder niet.
Zie het dus eerder als iets positiefs dan negatief.;)
 

DeletedUser

Guest