Forum Moderatie W15

DeletedUser

Guest
Aangezien Megacyber is gestopt, een nieuw topic.

De meeste onder jullie zullen mij vast nog wel kennen aangezien ik al eens eerder het w15 forum modde.
Desondanks zal ik me nog even kort voorstellen;

Ik ben Martijn oftewel Broken Time. en ben 17 jaar oud. Momenteel volg ik de opleiding Facilitair Leidinggevende niveau 4 op het mbo.
Ik zit nu in het eerste jaar en het bevalt mij prima. Naast het modden en spelen is voetbal ook waar ik veel mee bezig ben.
Ik speel zelf nog alleen op w10 en ben sinds 9 maanden forum mod.

Ik neem aan dat ik de forumregels niet hoeft te herhalen, maar als je ze toch even wilt bekijken, kun je ze hier vinden.

Als er vragen zijn kun je me altijd een pm sturen.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
Er zat een slotje op dacht ik? :p.
Is weg? :D.

Cyber heeft het opgegeven :p.
Weddenschap op hoelang deze het volhoudt? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik gok maandje off 6, maar hoop minder lang:(.
Hij`s niet lief:O.

Post verwijderen van mij zonder het te melden:p

Grapje succes, een forum moet wel overzichtelijk blijven. Beetje spam is OK. Maar het moet leuk blijven!.

Good luck you will need it:p.

Maar geen post meer verwijderen:mad:
 

DeletedUser

Guest
Broken Time. is lief<3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Broken Time. is de liefste mod die we gehad hebben <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik gok maandje off 6, maar hoop minder lang:(.
Hij`s niet lief:O.

Post verwijderen van mij zonder het te melden:p
Grapje succes, een forum moet wel overzichtelijk blijven. Beetje spam is OK. Maar het moet leuk blijven!.

Good luck you will need it:p.

Maar geen post meer verwijderen:mad:

Ach, het is niet zo dat we om elke post je een waarschuwing of berisping moeten geven. Dan worden spelers snel geband en het werkt verder niet.
Zie het dus eerder als iets positiefs dan negatief.;)
 

DeletedUser

Guest
Succes met modden BT(als ik dat zo mag afkorten), hopelijk houd je het langer vol dan Mega...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hey der is niks mis met luie mensen!!! en jouw nuteloze posts verdienen verwijdert te worden:).

Ps. Succes met modden BT(als ik dat zo mag afkorten), hopelijk houd je het langer vol dan Mega...

Nutteloze post?! Ik doe verdomme mijn best om iets bij te dragen aan dit forum en jij noemt het nutteloos? Bedankt voor het verpesten van mijn dag:mad:.

Nee, maar even serieus. Het is gewoon vervelend om te zien dat een post verwijderd is zonder dat je er iets over hoort. Wat Martijn aangeeft hoeft er niet overal een berisping voor gegeven te worden maar misschien moet je de scheidingslijn iets duidelijker maken wat wel en niet mag, aangezien de post die jij verwijdert dan schijnbaar in de grijze zone zitten.
 

DeletedUser

Guest
Nutteloze post?! Ik doe verdomme mijn best om iets bij te dragen aan dit forum en jij noemt het nutteloos? Bedankt voor het verpesten van mijn dag:mad:.

Nee, maar even serieus. Het is gewoon vervelend om te zien dat een post verwijderd is zonder dat je er iets over hoort. Wat Martijn aangeeft hoeft er niet overal een berisping voor gegeven te worden maar misschien moet je de scheidingslijn iets duidelijker maken wat wel en niet mag, aangezien de post die jij verwijdert dan schijnbaar in de grijze zone zitten.

Als je het nergens niet mee eens ben, kan je me altijd een pm sturen voor waarom ik een post heb verwijderd, maar niet zo.;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ook wel eens moderator zijn!

Dan haal ik al die serieuze kl*te berichten eens weg. Zodat de gezellige spamberichten blijven staan.

Heelrijk.... uhmmm, heerlijk ;-)

De mod heeft geluk, dat ik niet zoveel tijd heb om te spammen, anders had die het heel erg druk gehad.

Maar in ieder geval veel succes met het modden.

Groetjes en kusjes Knoestknakker.
 

DeletedUser14725

Guest
Dan is hij misschien binnen 72 uur klaar als hij aan 1 stuk doorwerkt.

haha. Alle spam hier verwijderen? Dan moet 90% van de topics hier weg :p. W15 is spam pro :p.

Maar ach, liever spam dan van die over serieuze mannetjes. :D
 
Bovenaan