TWw: W20

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mee eens.

Misschien is het tijd voor een andere opzet.

Wat dachten jullie van elke stam zijn eigen Glossy?
of de TWayBoy met de stampoes van de maand?
Of een Kijk!/Quest, vol met wetenschappelijk onderbouwt tw materiaal?

Dat wat we nu voorgeschoteld krijgen lees ik niet eens meer, met alle respect.

Mocht dat gebeuren,Dan liever dat elke week 5 stammen een stukje schrijven en dat er elke week andere stammen aan de beurt zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik was niet helemaal serieus, al zou ik die stampoes van de maand wel willen zien. :D

Ik verbaas me wel een beetje over de stilte rond w20. Er is onder het oppervlak toch van alles gaande, en zou dat als reporter erg interessant vinden om uit te vogelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik was niet helemaal serieus, al zou ik die stampoes van de maand wel willen zien. :D

Ik verbaas me wel een beetje over de stilte rond w20. Er is onder het oppervlak toch van alles gaande, en zou dat als reporter erg interessant vinden om uit te vogelen.

Het is stil doordat die Mod iedereen waarschuwingen geeft,Daardoor word het fora minder aantrekkelijk:p

Kijk maar,Zelfs Glenn is stil. . .
Dat is geen goed teken ;)
 

DeletedUser

Guest
Geen slecht idee dacht ik een wereld 20 krantsje :p
voor top20 stammen? en mensen die het leuk vinden. geen compleet gangenstelsel waar je door goedgekeurt moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Geen slecht idee dacht ik een wereld 20 krantsje :p
voor top20 stammen? en mensen die het leuk vinden. geen compleet gangenstelsel waar je door goedgekeurt moet worden.

Waarom alleen top20 stammen?

Doe ook eens wat minder bekende stammen,Kun je ook een zien hoe het daar gaat. :p
 

DeletedUser52173

Guest
Waarom alleen top20 stammen?

Doe ook eens wat minder bekende stammen,Kun je ook een zien hoe het daar gaat. :p

Idd, een soort forum waar je artikels over deze wereld mag plaatsen. (Goedgeschreven inhoudelijke posts, dus verboden voor Reinoudt.)
 

DeletedUser

Guest
Elke top 5 stam hier zijn eigen propaganda forum. Dat zou lachen zijn :D.
 

DeletedUser

Guest
Idd, een soort forum waar je artikels over deze wereld mag plaatsen. (Goedgeschreven inhoudelijke posts, dus verboden voor Reinoudt.)

Idd,Of dat we het opsturen naar een Tw weekblad.
Maar dat lijkt me niet de beste optie :p


TribalWars Weekblad Uitgave 137
Leuk. . .Heel W20 word week overgeslagen,het is nou niet dat we hier stilzitten ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52998

Guest
Ik heb een stuk gemaakt. Heb het gister opgestuurd. Nog geen reactie gehad. Hoop natuurlijk wel dat dit gaat gebeuren...
 

DeletedUser52998

Guest
En ja hoor! Mijn artikel staat erin. Hopelijk vinden jullie het leuk :)
 

DeletedUser

Guest
Heb het gelezen leuk stukje combination force
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan