Nachtbrakers [00:00 - 07:00]

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

als ik elke dag 5 uur slaap dan ben ik tegenwoordig al content :eek:

Sta van de afgelopen 3 maanden op een gemiddelde van tweeënhalf uur per nacht-.-
Ik schijn een soort van slaapstoornis te hebben, maar geen arts kan me vertellen waar het dan nu precies verkeerd zit.

Nietuss:D. Ben jij ook Emar op W18? Geloof het niet hea?

Nope, Raf speelt daar;)

Haha zelfde idd met Razz...het is een enorme crapshoot diep in tourneys. Hoezo moét je je dagelijkse geld verdienen met poker?:) Duitse spelers vind ik over het algemeen online juist degelijk. Live weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat liveplay meer idioten aantrekt, maar je speelt veeeeel minder handen per uur. T zal makkelijker zijn maar of het ook meer rendabel is weet ik niet.

Wat the hell zijn de regels van California HE?:D

Ik moet mijn dagelijkse geld verdienen met poker, omdat het mijn beroep is;) En ja, ik moet toch ergens mijn geld vandaan halen, nietwaar? Online zijn Duitsers inderdaad vooral solide en behoudende spelers, is me opgevallen. Online levert me zeker 5 keer zoveel op per uur, maar desondanks trekt live poker me meer. Er vallen prijzen te winnen, en mijn droom is toch een bracelet. Online kampioenschappen zijn in mijn ogen toch minder zeggend. Bovendien vind ik live-spelen vermakender.

California HE: zelfde regels als Texas HE met 2 wijzigingen:
-Je hebt 3 gesloten kaarten in de hand ipv 2. (in tegenstelling tot Omaha mag je gewoon alle kaarten gebruiken, dus echt gewoon Texas HE)
-Degene met de hoogste schoppen in de hand, wint de halve pot. De andere helft van de pot gaat naar de beste pokerhand.
 

DeletedUser45033

Guest
Re: Nachtbrakers

We zullen het nodig hebben, ik weet het, maar het ligt momenteel niet in mijn handen. Ik ben aan het opschuiven naar het front hoor. Spijtig genoeg weg van u ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Hoeveel verdienen jullie dan met poker online?
Lijkt me sterk dat je gewoon door op internet te pokeren niet meer hoeft te werken :p
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

als jullie toch over poker bezig zijn. Ik heb jaren op Partypoker gespeelt.
ALtijd Texas hold'em. zowel 20.000 cash tornooien (55$ buy in) als gewone tafels. Meestal 2$ (small) en 4$(bigg) blinds.
Ben nu toch al een maandje of drie aan het afkicken van internetpoker :p. Nu gewoon onder kameraden.

20.000 toernooien, netjes. Ik heb eens effe de teller nagekeken. Ik heb met cashgames 46.241.968 handen gespeeld sinds 2.5 jaar terug:)
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Hoeveel verdienen jullie dan met poker online?
Lijkt me sterk dat je gewoon door op internet te pokeren niet meer hoeft te werken :p

Tienduizenden mensen hebben poker als hun beroep, ik ben er een van. Over winsten zal ik mij (met alle respect) niet uitlaten hier op het AF.

Een algemene misvatting is dat mensen zeggen dat poker een gokspel is. Als ik speel dan ben ik niet aan het gokken, ik ben stelselmatig aan het winnen. Ik kan zelfs vrij nauwkeurig een uurloon uitrekenen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Tienduizenden mensen hebben poker als hun beroep, ik ben er een van. Over winsten zal ik mij (met alle respect) niet uitlaten hier op het AF.

Een algemene misvatting is dat mensen zeggen dat poker een gokspel is. Als ik speel dan ben ik niet aan het gokken, ik ben stelselmatig aan het winnen. Ik kan zelfs vrij nauwkeurig een uurloon uitrekenen.

Maar dan ga jij dus niet werken zoals de normale mens, 'speel' jij de hele dag poker en verdien je toch meer dan de normale mens? :p
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Hoeveel verdienen jullie dan met poker online?
Lijkt me sterk dat je gewoon door op internet te pokeren niet meer hoeft te werken :p

1.18 mil tourneywinnings, zon 200k winst over 4 jaar. Het kan wel, word alleen steeds moeilijker. De pokerboom is over en de ezeltjes worden weer minder en minder.

20.000 tourneys is sicko veel trouwens. Ik kan niet goed multitablen, ik heb er 3.500 gespeeld in 4 jaar...
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Tienduizenden mensen hebben poker als hun beroep, ik ben er een van. Over winsten zal ik mij (met alle respect) niet uitlaten hier op het AF.

Een algemene misvatting is dat mensen zeggen dat poker een gokspel is. Als ik speel dan ben ik niet aan het gokken, ik ben stelselmatig aan het winnen. Ik kan zelfs vrij nauwkeurig een uurloon uitrekenen.

80% skill 20% geluk imo, ik vind het ook meer een strategisch spel. Via je BB/100 en hours played kun je je exacte uurloon prima uitrekenen.
 

DeletedUser45033

Guest
Re: Nachtbrakers

Bij mij was het meer een jojo effect. Maar voor mij was het een hobby die op het laatste een beetje uit de hand aan het lopen was. Nier dat ik veel verloor ofzo maar ik heb nog een gezinsleven en dat werd een beetje achteruitgezet. :eek:


even een rechtzetting. ik heb geen 20.000 tornooien gespeeld hoor (ik heb er geen gedacht van eigelijk hoeveel). Ik bedoelde 20.000$ cash tourney's
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Maar dan ga jij dus niet werken zoals de normale mens, 'speel' jij de hele dag poker en verdien je toch meer dan de normale mens? :p

Ik denk inderdaad wel meer te verdienen dan de gemiddelde ambtenaar.

1.18 mil tourneywinnings, zon 200k winst over 4 jaar. Het kan wel, word alleen steeds moeilijker. De pokerboom is over en de ezeltjes worden weer minder en minder.

20.000 tourneys is sicko veel trouwens. Ik kan niet goed multitablen, ik heb er 3.500 gespeeld in 4 jaar...

Ik speel cashgames 6 tot 9 tafels tegelijk^^ Het went;) En inderdaad, spelers beginnen steeds meer tegen te stribbelen. De rijke amateurs begin ik echt te missen aan de tafels.

80% skill 20% geluk imo, ik vind het ook meer een strategisch spel. Via je BB/100 en hours played kun je je exacte uurloon prima uitrekenen.

70%/30% heb ik ergens gelezen, maar goed, denk niet dat dat echt in te schatten valt.

En betreft dat uurloon bedoelde ik meer dat ik van tevoren kan berekenen wat ik het komende uur ga verdienen.



Speel zoals gezegd momenteel een 7 uurtjes per week, en kan wekelijks 4000 dollar (momenteel ong 3200 euro) opnemen, zonder mijn bankroll te laten dalen, meestal lichte stijging.
 

DeletedUser45033

Guest
Re: Nachtbrakers

hééél netjes. Is het onbeleefd te vragen wat uw grootste winst was op één tornooi?
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

hééél netjes. Is het onbeleefd te vragen wat uw grootste winst was op één tornooi?

Zoals gezegd speel ik niet vaak toernooien, daarvoor kun je beter bij Hokuz zijn, maar mijn grootste toernooiwinst was het behalen van de eerste plaats in de Sunday Brawl ($220+$22 buy in) met 5000 spelers. Opbrengst: 220.000 dollar. (Voordat je helemaal enthousiast wordt, ik heb dat toernooi dan ook heel wat keren gespeeld en verloren. Ik heb wel vaker ook kleinere prijsjes gewonnen, maar toch ook heel wat keren zonder winst moeten verlaten.
 

DeletedUser45033

Guest
Re: Nachtbrakers

toch wel kicken als het heads up is dan...
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Voordeel van online-poker. No way dat ik op dat ogenblik een poker-face had kunnen opzetten. Hooguit een doodsbang gezicht^^ Was midden in de nacht, ik dacht rond half 4. Dus dan kijk je niet meer zo heel helder;)
 

DeletedUser43993

Guest
Re: Nachtbrakers

Voordeel van online-poker. No way dat ik op dat ogenblik een poker-face had kunnen opzetten. Hooguit een doodsbang gezicht^^ Was midden in de nacht, ik dacht rond half 4. Dus dan kijk je niet meer zo heel helder;)

Wat is je poker naam? Op welke site's speel je? Alleen maar sit 'n go's? of ook cashgame?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik ben ook benieuwd idd...:|

Sunday Brawl binken als casual tourney speler zijnde is wat apart...kan wel, maar apart.
 

DeletedUser43993

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik ben ook benieuwd idd...:|

Sunday Brawl binken als casual tourney speler zijnde is wat apart...kan wel, maar apart.

Ik wil gewoon is even op een website kijken naar zijn toernooi geschiedenis etc ;)
 
Bovenaan