/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40402

Guest
Massatagger ftw.

Om maar weer zo'n tooltje te noemen ;).

Ja, ik ken de beginwerelden van tw niet want zelf ben ik maar W15 gestart :D
Dus weet niet of dat er dan was, maar zoniet is dit gewoon een evolutie van tw die gewoon gevolgd moet worden of je komt achter.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik ken de beginwerelden van tw niet want zelf ben ik maar W15 gestart :D
Dus weet niet of dat er dan was, maar zoniet is dit gewoon een evolutie van tw die gewoon gevolgd moet worden of je komt achter.

Tja ik ben op w1 gestart. Idd maarja ik kan het ook zonder tools en dergelijke. 1300 volgens mij kan je max 1000 aanvallen zien?
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik ken de beginwerelden van tw niet want zelf ben ik maar W15 gestart :D
Dus weet niet of dat er dan was, maar zoniet is dit gewoon een evolutie van tw die gewoon gevolgd moet worden of je komt achter.


Mijn eerste serieuze wereld was w11. Daarvoor was ik een soort reinoudt geloof ik, die af en toe eens ergens 10 dorpjes haalde en dan stopte of werd geëdelt :p.
 

DeletedUser40402

Guest
Tja ik ben op w1 gestart. Idd maarja ik kan het ook zonder tools en dergelijke. 1300 volgens mij kan je max 1000 aanvallen zien?

Weet ik niet precies meer, was al een tijdje geleden :p Ik ga sowieso incoming voor incoming af wanneer ik aan het deffen ben dusja :p

Mijn eerste serieuze wereld was w11. Daarvoor was ik een soort reinoudt geloof ik, die af en toe eens ergens 10 dorpjes haalde en dan stopte of werd geëdelt :p.

W15 was mijn allereerste en daar heb ik direct kunnen spelen tot 3,5mio en dan gefuseerd met een top 20 speler dus ging wel lekker daar :D
 

DeletedUser

Guest
Najah maar die Thorodin bakte er ook weinig van of niet ??

w 1 heb ik 7.5 mil gehaald nou een jaar gestopt ofzo.
 

DeletedUser40402

Guest
Waar ging dit topic ook alweer over?:eek:

Njah, ik probeer dit topic levendig te houden tot mijn stamgenoten aanvallen, en probeer dit tenminste nog te doen met tw-gerelateerde onderwerpen en niet met hersenloos gespam :p
 

DeletedUser

Guest
Oei dat wordt wel een lange periode van entertainen is het niet? Of ga je nu beweren dat die oorlog echt gaat starten? Ik kijk graag toe ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan