Topspelers

DeletedUser42470

Guest
jullie hebben geen idee.

het gat is pas over een jaar geslagen,
de spelers komen nu net op de wereld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat niet, maar de echte TOP scheid zich nu wel van de subtoppers;) Dat klopt. Hoewel mensen die nu bijvoorbeeld 10e staan zouden nog makkelijk kunnen aansluiten bij de top 5. Maar nu moet je meezitten en anders kan je het vergeten;)

Of je bent een rimmer ^^

jullien hebben geen idee.

het gat is pas over een jaar geslagen,
de spelers komen nu net op de wereld

Lol, waar kom jij ineens vandaan met al je wijze opmerkingen ? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jullien hebben geen idee.

het gat is pas over een jaar geslagen,
de spelers komen nu net op de wereld

Voor een gedeelte wel, maar je zal nu toch wel een beetje kunnen zien aan de spelers die nu in de top staan, dat die over een jaar ook nog wel in die richting zullen staan, lijkt me. Behalve als je een paar keer een massa op je dak krijgt. ^^ Als de hele top een massa krijgt, dan maak jij nog een kleine kans om ergens bovenin te eindigen ^^ :D
 

DeletedUser37136

Guest
Dan zou je ook kunnen concluderen dat het gat tussen de no. 1 en de rest geslagen is, dat is ongeveer hetzelfde.
Plus dat bij 1 dorpje edelen het verschil alweer vrij klein is, misschien zitten ze te sparen voor grotere speler of iets dergelijks.
Alhoewel er idd wel een aardig gat tussen zit ja ^^
Ik doelde niet zozeer op de punten, meer op het feit dat er 2 dorpen verschil tussen de nr5 en nr6 zit, en die nr 6 (of de spelers daaronder) nog niet de munten hebben om gelijk te zitten met de top-5 spelers (gelet op het feit dat er nog slechts 4 spelers zijn met 50 munten of meer (wat dus betekend dat er iemand uit de top-5 edelt zonder trein)). ;)

jullie hebben geen idee.

het gat is pas over een jaar geslagen,
de spelers komen nu net op de wereld
Ik wacht nog steeds op mijn antwoord.
 

DeletedUser42470

Guest
vooruit dan maar.

maar de toekomst gaat het laten zien.
snelle starters zij geen blijvers in de bovenste regio.
let maar op.
 

DeletedUser

Guest
Ik doelde niet zozeer op de punten, meer op het feit dat er 2 dorpen verschil tussen de nr5 en nr6 zit, en die nr 6 (of de spelers daaronder) nog niet de munten hebben om gelijk te zitten met de top-5 spelers (gelet op het feit dat er nog slechts 4 spelers zijn met 50 munten of meer (wat dus betekend dat er iemand uit de top-5 edelt zonder trein)). ;)

Naja, meer dorpen of beter uitgebouwde dorpen is ook een keuze die je moet maken ;) Meer kleinere clears of minder grotere clears, die je weer sneller kan opbouwen.
En wat je zegt over die 4 spelers met 50 munten hoeft helemaal niet waar te zijn, je kan instellen dat je niet ziet van wie de behaalde awards zijn, maar je kan ook je awards compleet verbergen :)
 

DeletedUser

Guest
Dat niet, maar de echte TOP scheid zich nu wel van de subtoppers;) Dat klopt. Hoewel mensen die nu bijvoorbeeld 10e staan zouden nog makkelijk kunnen aansluiten bij de top 5. Maar nu moet je meezitten en anders kan je het vergeten;)

Nah, sommigen mensen horen daar te staan die er niet staan. Ik had er ook kunnen staan als ik niet kata's had gehad + edelaanval waardoor ik bij beiden ben gekata'd Eerst de boederij/smederij flink en daarna hoofdgebouw. Ik denk dat het gat er niet is, maar wat is subtop? De ene top speler heeft op dit moment minder tegenslagen dan de andere. Dat is denk ik een goede conclusie. Al had ik wel veel pech :p
 

DeletedUser37136

Guest
En wat je zegt over die 4 spelers met 50 munten hoeft helemaal niet waar te zijn, je kan instellen dat je niet ziet van wie de behaalde awards zijn, maar je kan ook je awards compleet verbergen :)
Oow dat wist ik niet... Dacht dat je ze alleen kon verbergen, niet dat je je volledig van de ranglijst kon afhalen.
 

DeletedUser42470

Guest
hoop filosofie ofzo
maar het gaat over spelen,
punten pakken vrienden maken
rang 1 tot 10 zijn me op dit moment net zo belangrijk als elke andere rang.
kom dan gaan we spelenaaaaaaaaa:)
 

DeletedUser

Guest
hoop filosofie ofzo
maar het gaat over spelen,
punten pakken vrienden maken
rang 1 tot 10 zijn me op dit moment net zo belangrijk als elke andere rang.
kom dan gaan we spelenaaaaaaaaa:)

Dit is nu wat Ferdy adelvoer noemt.

En terecht.
 
Bovenaan