/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Verder wb EMPIRE. De eerste grote mass op empire zou in principe direct na de oorlogsverklaring hebben plaatsgevonden. Door omstandigheden is dat toch maar niet gebeurt toen. Ondertussen heeft EMPIRE alles vol staan en wachten wij rustig onze tijd af. zoals op de kaart te zien is licht EMPIRE veel dichter op elkaar dan wij aan de grens. We kunnen nu wel tientallen clears en 1000'en fakes gaan inzetten om een dorpje of 10 mee af te troggelen, maar winnen zullen wij niet op deze manier. Wij werken dus gewoon langzaam richting empire en voeren de druk nog wat op. Ooit zullen de massa's komen.

dat heb je he dat je liever eerst een oorlogverklarin post.. een verwittigd man he....
 

DeletedUser

Guest
Maar nog is dit niet het juiste manier om oorlog te voeren.

213.jpg


Oorlog is oorlog. Die moet je winnen of het word je dood. Dan is alles geoorloofd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Whaha dat plaatje maakte me wel een beetje aan het lachen :D
Leuke King!
 

DeletedUser50913

Guest
Verder wb EMPIRE. De eerste grote mass op empire zou in principe direct na de oorlogsverklaring hebben plaatsgevonden. Door omstandigheden is dat toch maar niet gebeurt toen. Ondertussen heeft EMPIRE alles vol staan en wachten wij rustig onze tijd af. zoals op de kaart te zien is licht EMPIRE veel dichter op elkaar dan wij aan de grens. We kunnen nu wel tientallen clears en 1000'en fakes gaan inzetten om een dorpje of 10 mee af te troggelen, maar winnen zullen wij niet op deze manier. Wij werken dus gewoon langzaam richting empire en voeren de druk nog wat op. Ooit zullen de massa's komen.


jongens toch, en dan is Empire noob???? yeah right!
 

DeletedUser53113

Guest
omdat /Dome niet overhaast zich in de strijd wil gooien? :/
 

DeletedUser50913

Guest
omdat /Dome niet overhaast zich in de strijd wil gooien? :/

niet overhaast.......wat hebben jullie nu al bereikt?
1) oorlogsverklaring.....
2) weinig tot geen aanvallen verstuurd
3) een screenshot gemaakt met al onze zogezegde BG's( sisser)
4) weinig sympathie los geweekt op het AF....

Goed bezig dus als "nr 1 " stam.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ze staan ver boven jullie met minder spelers, echt slecht van ze! :rolleyes:
 

DeletedUser50540

Guest
laat iemand die Empire noobs in hun kooien houden. ik heb al weer genoeg aangehoord.
Heel simpel antwoord is je wacht maar lekker af. ik zelf laat mij niet overhaasten door jullie er zijn een aantal omstandigheden geweest waardoor gelijk een massa aanval starten niet een optie was. ook vind ik het triest hoe al de spelers hier even komen zeiken over de resultaten. oke er is nog niets gebeurd, feit is en blijft wij zijn nog steeds niet begonnen. in plaats van zo ongeduldig hier om verklaring te vragen wacht je tot er resultaten komen..


mijn conclusie:
Minder kletsen meer spelen..
 

DeletedUser

Guest
Stam Leden Rang Score Aanvalsrang Aanvalsscore Verdedigingsrang Verdedigingsscore
/Dome 15 1 21,256,967 1 16,832,244 2 4,424,723

Troepen hebben ze zeker ook niet :O
 

DeletedUser

Guest
laat iemand die Empire noobs in hun kooien houden. ik heb al weer genoeg aangehoord.
Heel simpel antwoord is je wacht maar lekker af. ik zelf laat mij niet overhaasten door jullie er zijn een aantal omstandigheden geweest waardoor gelijk een massa aanval starten niet een optie was. ook vind ik het triest hoe al de spelers hier even komen zeiken over de resultaten. oke er is nog niets gebeurd, feit is en blijft wij zijn nog steeds niet begonnen. in plaats van zo ongeduldig hier om verklaring te vragen wacht je tot er resultaten komen..


mijn conclusie:
Minder kletsen meer spelen..

Volg je dan niet beter je eigen raad en kom je bij ons een beetje 'spelen'?
 

DeletedUser

Guest
Stam Leden Rang Score Aanvalsrang Aanvalsscore Verdedigingsrang Verdedigingsscore
/Dome 15 1 21,256,967 1 16,832,244 2 4,424,723

Troepen hebben ze zeker ook niet :O
Inderdaad, is daar duidelijk dat ze die altijd verliezen :zwaard:
 

DeletedUser50913

Guest
mijn conclusie:
Minder kletsen meer spelen..

ja, wie heeft dit topic hier geopend?
 

DeletedUser

Guest
Jongens, dome heeft een verklaring gegeven betreft het uitblijven van de Mass. Dan kan je lang gaan zeuren en verder de boel gaan afkraken, maar als jullie zelf een beetje niveau hebben, accepteer dan die verklaring, en ga ook weer lekker spelen.

Ik hoop dat het geen politiek en propaganda betreft, en /dome straks daadwerkelijk gaan proberen er een mooie oorlog van te maken. Evenals Empire natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan