Topspelers

DeletedUser

Guest
:rolleyes: Smiley goed gebruikt :D

Jajaja, zoek maar een ander smoesje om je faalantwoord af te dekken.
Goed bezig moet ik zeggen met je eerste post hier op het AF.
Toch in mijn oogen, want dit is de 1ste keer dat ik je hier zie. (voor andere spelers weer gaan kakken dat het niet zen 1ste keer is maar zen 5de of 6de..:eek:)
 

DeletedUser

Guest
Jajaja, zoek maar een ander smoesje om je faalantwoord af te dekken.
Goed bezig moet ik zeggen met je eerste post hier op het AF.
Toch in mijn oogen, want dit is de 1ste keer dat ik je hier zie. (voor andere spelers weer gaan kakken dat het niet zen 1ste keer is maar zen 5de of 6de..:eek:)

Ogen => met 1 o in het begin ;) ook een fail antwoord ;)
 

DeletedUser26151

Guest
Jajaja, zoek maar een ander smoesje om je faalantwoord af te dekken.
Goed bezig moet ik zeggen met je eerste post hier op het AF.
Toch in mijn oogen, want dit is de 1ste keer dat ik je hier zie. (voor andere spelers weer gaan kakken dat het niet zen 1ste keer is maar zen 5de of 6de..:eek:)

Achja jou account bestaat ook nog niet lang.
 

DeletedUser26151

Guest
Bij jou bestaan ze nooit lang. Maar je hebt er wel veel dus dat is een voordeel.

Michaelnicht, .Political Disaster en .Dennis dat was het.
Maar ik weet verder niet wie Belial. is hoor no offence tegen hem een nieuw accountje kan altijd bij een nieuwe wereld.
 

DeletedUser

Guest
Jajaja, zoek maar een ander smoesje om je faalantwoord af te dekken.
Goed bezig moet ik zeggen met je eerste post hier op het AF.
Toch in mijn oogen, want dit is de 1ste keer dat ik je hier zie. (voor andere spelers weer gaan kakken dat het niet zen 1ste keer is maar zen 5de of 6de..:eek:)

Death In Disguise ook net geëdeld nadat hij een dorp had overgenomen..? (14 uur vind ik nog steeds niet veel tijd voor een van je eerste dorpen hoor..)

Zal maar niks zeggen..? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wow!!
2de keer dat het gebeurde:eek:

Heb ik ooit gezegd dat het vaak is gebeurd? Bovendien is in mijn ogen een ''rage'' iets wat op gang begint te komen...
Zoek anders een op bol.com naar begrijpend lezen, als ik fout zit staat deze zin er niet en zal deze er nooit gestaan hebben
 

DeletedUser

Guest
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
0003 (509|629) K65 3,571 The Don Mega [S.Inc] bluniom [-JJK-] 2011-01-10 22:54:48

Verassend Job :eek:
 

DeletedUser40933

Guest
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
0003 (509|629) K65 3,571 The Don Mega [S.Inc] bluniom [-JJK-] 2011-01-10 22:54:48

Verassend Job :eek:

Edel erop krijgen net nadat jij het overnam is niet tegen te houden noch te vermijden als je slechts 1 dorp hebt.
 
Bovenaan