Wereld 8 Awards 2010

DeletedUser16768

Guest
opvallend dat het bijna alleen om B2B, TAoW en Gummi gaat :p
maarja van Roane of Honor post bijna niemand hier op het forum

Eerder opvallend dat iedereen alleen maar stammen/spelers kiest van de afgelopen 3 maanden, terwijl een jaar 12 maanden heeft ;)
 

DeletedUser17443

Guest
Er toch iemand overgestapt naar Taow?

Dus dat zal gevolgen hebben....

+ BB( van gestopte speler(s)) zee op sommige plaatsen in jullie cluster.


Viel me op over laatst.

Maar ik volg jullie regio ook niet zo goed dus weet niet wie wanneer waarom en de enige info dat ik gebruik komt van tw stats.

Gr
 

DeletedUser

Guest
Er toch iemand overgestapt naar Taow?

Dus dat zal gevolgen hebben....

+ BB( van gestopte speler(s)) zee op sommige plaatsen in jullie cluster.


Viel me op over laatst.

Maar ik volg jullie regio ook niet zo goed dus weet niet wie wanneer waarom en de enige info dat ik gebruik komt van tw stats.

Gr

Ja Clubske is overgestapt naar TAoW

de bb's zijn niet van ons, maar van BLOOD (nl assassin1989 en ikkefdv), de dorpen die markvh3 verloor bij zijn ban zijn inmiddels al grotendeels in ons bezig :) dus alles wat je nu op de kaart daar ziet is nog van BLOOD

ik verwijt je ook niets hoor :p
tis gewoon dat ik het niet snapte waarom je ROANE zei
 

DeletedUser

Guest
vind het toch wel grappig dat jullie die verveling's aanvallentjes van mij op lord sharky telkens weer een massa noemen:eek:


heb nog geen massa mee gemaakt waarin de verdediger vrije dagen mocht opnemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nu kan dit topic echt letterlijk genomen worden :rolleyes:
awards zijn gearriveerd
 
Reactiescore
14
Zie het nut niet zoveel in van die awards.. Maakt de wereld er voor mij niet leuker op..
Het gaat nog steeds voor mij om het door je tegenstander heen bashen en politiek en propoganda...
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat mensen nu heel veel BB dorpjes gaan farmen om een award te krijgen.

Mensen hebben veel over voor een award.
 

DeletedUser

Guest
vind het toch wel grappig dat jullie die verveling's aanvallentjes van mij op lord sharky telkens weer een massa noemen:eek:


heb nog geen massa mee gemaakt waarin de verdediger vrije dagen mocht opnemen


Welkom terug. Het waren niet alleen jou aanvalletjes he, maar die paar duizend van je stamgenoten ook
 

DeletedUser24618

Guest
enige die ik leuk vind om te halen is aanvaller of verdediger van de dag, het heeft wel iets om van iets het meeste verslagen te hebben uit zoveel spelers
 

DeletedUser

Guest
Welkom terug. Het waren niet alleen jou aanvalletjes he, maar die paar duizend van je stamgenoten ook

klopt.

dat was een spontane actie, als één schaap over de dam is........

maar die spontane actie kan je niet als massa zien.
 

DeletedUser25273

Guest
klopt.

dat was een spontane actie, als één schaap over de dam is........

maar die spontane actie kan je niet als massa zien.

Een paar duizend aanvallen niet als massa zien?:confused::eek:

Wat is dan de definitie van het woord massa volgens jou?
 

DeletedUser32842

Guest
Een paar duizend aanvallen niet als massa zien?:confused::eek:

Wat is dan de definitie van het woord massa volgens jou?

Een massa aanval betekent voor mij niet alleen het aantal clears, maar ook de massa-tactiek en controle op 1 aanval.
paar duizend clears in de rondte sturen is in ieder geval geen georganiseerde massa.. :cool:
 

DeletedUser25273

Guest
Een massa aanval betekent voor mij niet alleen het aantal clears, maar ook de massa-tactiek en controle op 1 aanval.
paar duizend clears in de rondte sturen is in ieder geval geen georganiseerde massa.. :cool:

Het woord massa duidt op veel, dat je er meer inhoud aan wilt geven, prima, maar dat doet niks af aan het feit dat enkele duizenden clears per definitie een massa clears is.
 

DeletedUser

Guest
een massa clears oke, maar een massa aanval is in mijn ogen toch iets heel anders

precies wat hds zegt, zolang het niet georganiseerd is en de verdediger vrije dagen mag opnemen waarin dus geen aanvallen verstuurd worden. is het geen massa aanval

dat het een massa clears en vooral fake's waren, ja ...... wat verwacht je anders van een grapje, dat we deff gaan sturen?
 

DeletedUser

Guest
een massa clears oke, maar een massa aanval is in mijn ogen toch iets heel anders

precies wat hds zegt, zolang het niet georganiseerd is en de verdediger vrije dagen mag opnemen waarin dus geen aanvallen verstuurd worden. is het geen massa aanval

dat het een massa clears en vooral fake's waren, ja ...... wat verwacht je anders van een grapje, dat we deff gaan sturen?

Nu ga ik je toch tegenspreken. Je probeert nu te doen alsof het niet gecoordineerd was en vooral fakes. Maar bij jullie laatste poging een hele tijd geleden. Waren het alleen Clears (1500 in totaal), die allemaal doodgelopen zijn. Daarvoor waren het ook meestal clears. Fakes zijn er enkel heel in het begin veel gestuurd geweest. Sinds hij in B2B zat, toch een stuk minder fakes.
 

DeletedUser

Guest
het was zeker niet gecoordineerd en georganiseerd, die laatste met alleen maar clears, was een spontane actie die bij hds en mij begonnen was, en waar steeds meer mensen aan mee deden.

maar goed dat zal ik nooit kunnen bewijzen, dus geloof maar wat je wilt.:)

maar ik kan je 1 ding zeggen, als je die actie als massa aanval wil zien. dan ga schrikken als je ooit een massa aanval van taow op je dak krijgt:p
 
Bovenaan