Mayonaisse

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik mag schijnbaar niet voor de stam opkomen en MOET mijn excuus aanbieden.


Nou bij deze EXCUUS.



Ineke(sammygravano)
 

DeletedUser23694

Guest
Hij? Ik ben vrouwelijk en het lijkt mij toch heel duidelijk wat ik heb geschreven.

Dus nee, ik vind het geen naaistreek dat hij geen vervanger voor zichzelf heeft gezocht. Ik vind het een naaistreek hoe hij nu hier op het AF zijn ex-stam en stamgenoten aan het naaien is, bang dat zijn reputatie eraan zou gaan. Als hij had gewild dat zijn account in betere handen terecht was gekomen, had hij er ook meer zorg voor moeten dragen.
 

DeletedUser51169

Guest
Hij? Ik ben vrouwelijk en het lijkt mij toch heel duidelijk wat ik heb geschreven.

Dus nee, ik vind het geen naaistreek dat hij geen vervanger voor zichzelf heeft gezocht. Ik vind het een naaistreek hoe hij nu hier op het AF zijn ex-stam en stamgenoten aan het naaien is, bang dat zijn reputatie eraan zou gaan. Als hij had gewild dat zijn account in betere handen terecht was gekomen, had hij er ook meer zorg voor moeten dragen.

Ten 1e kunnen wij niet meteen ruiken/merken dat jij een ''zij'' bent. Ten 2e geven wij ( ik ) daar jou gelijk in, ook al ken ik je niet.
 

DeletedUser

Guest
Tja, jammer voor W17 dat weer een "goede" speler stopt.

Wel moet ik erbij zeggen..ik vond altijd al dat je een te grote mond had,
en dan om dit nu op zo'n manier te doen past goed in het beeld dat ik al van je had. :rolleyes:
Maar succes met je examens etc. ik weet er alles van: real life gaat voor. :(
 

DeletedUser44159

Guest
Tja, jammer voor W17 dat weer een "goede" speler stopt.

Wel moet ik erbij zeggen..ik vond altijd al dat je een te grote mond had,
en dan om dit nu op zo'n manier te doen past goed in het beeld dat ik al van je had. :rolleyes:
Maar succes met je examens etc. ik weet er alles van: real life gaat voor. :(

Een goeie speler stopt niet als het te warm wordt wat ik denk dat hier de reden is.
En die zorgt dat het account in goede handen komt.
 

DeletedUser45617

Guest
Op w9 stelde je niet veel voor
dus ik vraag me af waarom nu wel?
 

DeletedUser34763

Guest
Hij? Ik ben vrouwelijk en het lijkt mij toch heel duidelijk wat ik heb geschreven.

Dus nee, ik vind het geen naaistreek dat hij geen vervanger voor zichzelf heeft gezocht. Ik vind het een naaistreek hoe hij nu hier op het AF zijn ex-stam en stamgenoten aan het naaien is, bang dat zijn reputatie eraan zou gaan. Als hij had gewild dat zijn account in betere handen terecht was gekomen, had hij er ook meer zorg voor moeten dragen.

Misschien toch even anders redeneren ? Zijn besluit vind ik wel passend. Ookal konden er vele spelers hem niet af wegens zijn grote mond.
Hou en blijf respect hebben voor iemand , Achter scherm is iedereen wel anders dan in real life ..
Dus ik ga niet zeggen dat benjamin een slechte persoon+speler is.
 

DeletedUser51169

Guest
Misschien toch even anders redeneren ? Zijn besluit vind ik wel passend. Ookal konden er vele spelers hem niet af wegens zijn grote mond.
Hou en blijf respect hebben voor iemand , Achter scherm is iedereen wel anders dan in real life ..
Dus ik ga niet zeggen dat benjamin een slechte persoon+speler is.

Om eerlijk te zijn kan jij hier niet over oordelen. Weet niet of je met Mayonaisse hebt samen gespeeld op W17, maar enkele die hier het woord voeren hebben dat volgens mij wel. Hun kunnen hier beter over oordelen dan jij, en ieder mag zijn eigen mening geven over hem, ik heb nooit met hem gespeeld of contact gehad, maar als ik dit allemaal lees en het is waar kan ik ook inschatten dat dit een beetje zwak is. Respect is wel iets wat iedereen moet blijven houden.
 

DeletedUser

Guest
Op w9 stelde je niet veel voor
dus ik vraag me af waarom nu wel?

whahahaha W9.......damn welke wereld heb jij nog gespeeld W1? kan ik ook zeggen W1 stelde niks voor van je.......
Ik denk een jaar spelen op dit accoutn en de top 5 rang behouden dat dat wel de dingen weergeeft dat ik kan;)
 

DeletedUser

Guest
Om eerlijk te zijn kan jij hier niet over oordelen. Weet niet of je met Mayonaisse hebt samen gespeeld op W17, maar enkele die hier het woord voeren hebben dat volgens mij wel. Hun kunnen hier beter over oordelen dan jij, en ieder mag zijn eigen mening geven over hem, ik heb nooit met hem gespeeld of contact gehad, maar als ik dit allemaal lees en het is waar kan ik ook inschatten dat dit een beetje zwak is. Respect is wel iets wat iedereen moet blijven houden.

Gucci heeft geco'd bij me;)
 

DeletedUser53259

Guest
Ik ben de medeleider van SLH en heb lang samengewerkt met Mayo.
De reden van zijn vertrek was meer dan alleen zijn examens, de andere reden waren even gegrond als deze en wens niet dat er kritiek wordt geleverd op het vertrek van mayo.
Hij was een goede leider een goede vriend en een goede speler. Hij had inderdaad een grote mond maar tegenover sommie anderen is hij dan weer wel altijd eerlijk.
Ik praat niet goed wat hij allemaal heeft vermeld vroeger tegen eender wie, maar niet iedere mens is perfect.

Ik vind het enkel triestig dat alles nu op deze manier moet eindigen. Dit allemaal om enkele stomme strubelingen tussen Mayo en Sammy.
Het spijitige is dat mayo deze strubelingen niet heeft kunnen/willen uitpraten op een volwassen manier.

Ondanks alles wens ik hem nog steeds het beste toe.
En het was aangenaam om met je samen te werken.
 

DeletedUser34763

Guest
Om eerlijk te zijn kan jij hier niet over oordelen. Weet niet of je met Mayonaisse hebt samen gespeeld op W17, maar enkele die hier het woord voeren hebben dat volgens mij wel. Hun kunnen hier beter over oordelen dan jij, en ieder mag zijn eigen mening geven over hem, ik heb nooit met hem gespeeld of contact gehad, maar als ik dit allemaal lees en het is waar kan ik ook inschatten dat dit een beetje zwak is. Respect is wel iets wat iedereen moet blijven houden.

Even ter mededeling. Ik heb op mayonaisse gespeelt ;). En was er Co op.. Dus weet wel beter wat voor iemand mayo is :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan