Guide Bibliotheek

DeletedUser

Guest
Update
  • Korte vertaling van de Openeye guide van Openeye, vertaald door christiaanp is beoordeeld door Imperium Augustus
 

DeletedUser

Guest
Updates 03/10/2010
  • Starten van modsarestupid toegevoegd onder Nederlandse Guides deel I
  • BB-codes van Lekensteyn is beoordeeld door Imperium Augustus.
  • TT-woordenboek van Lekensteyn en Killergast is beoordeeld door Imperium Augustus.
Updates 04/10/2010
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33213

Guest
Hey,

Ik heb rondgekeken, maar is er geen guide voor kerken en de rest op 9754 allemaal te doen? Ze bestaan zeker :p alleen vind ik ze niet :s.
 

DeletedUser51906

Guest
Een mooi project, misschien kun je vertalers zoeken voor de guides.
Natuurlijk wel met namen van de makers erbij :).
 

DeletedUser18987

Guest
Wow, dit is echt een relaxt topic, complimenten Lisa!
 

DeletedUser

Guest
Vind em persoonlijk wat te kinderachtig :)

Ja, kan ik me voorstellen, daarom staat hij er ook nog niet bij. Ik moest er om lachen, maar of het nu echt een guide is...

Ik vind hem wel leerzaam, de echte basics :)
Leer je er echt wat van? Ik heb de hulp als noob gelezen, en ik vraag me af of je hier meer van leert... Aan de andere kant denk ik dat noobs zo op een leuke manier bepaalde basics wel doorkrijgen...

Oh ja, ik had nog een paar andere vragen:
  1. Is de indeling zo goed? Zijn dit de goede onderwerpen, of moeten bepaalde dingen apart worden genomen of juist worden samengevoegd? Mis ik een bepaald onderwerp totaal?
  2. Staat de bieb op de goede plek? Er is al tegen me gezegd dat hij bij vragen moet komen, maar ik wil voorkomen dat mensen vragen gaan stellen in dit topic. Kan dat worden voorkomen en zullen spelers eerder deze bieb zien als hij daar staat?
  3. Helpt het beoordelen van guides? Er zijn nu een paar guides beoordeeld, maar helpt dat echt of voldoet het commentaar dat bij de guide zelf staat? (Als er een guide in een topic wordt gezet, krijg je eronder altijd kritiek of complimenten.) Die zullen altijd meer uitgebreid zijn dan de beoordeling die hier kan worden gegeven. Aan de ene kant kan je beter die kritiek lezen, aan de andere kant is een kort overzicht handig? Is het commentaar hier overzichtelijk?
 

DeletedUser

Guest
Een nieuwe vraag: waar past deze het beste?
  • Verdedigen. Het gaat over wanneer je ondersteuning uit je stam moet aanvragen en dan lijkt 'verdediging' een goede categorie.
  • Beginfase. Deze guide is specifiek gericht aan nieuwe spelers met minder dan 3 dorpen, die niet kunnen beoordelen of ze hulp nodig hebben of niet.

Als ik als noob incomings krijg en ik weet niet wat ik moet doen, maar ik heb wel toegang tot de GB, waar zou ik dan kijken? Bij de categorie die specifiek voor mij is bedoeld (beginfase/beginner) of de categorie die ik misschien niet begrijp maar wel specifiek op de situatie is gericht?
 

DeletedUser

Guest
Engelstalige Guides - Part 2

Verdedigen


Daar zou ik hem zetten :)
 

Deleted User - 9131

Guest
Een nieuwe vraag: waar past deze het beste?
  • Verdedigen. Het gaat over wanneer je ondersteuning uit je stam moet aanvragen en dan lijkt 'verdediging' een goede categorie.
  • Beginfase. Deze guide is specifiek gericht aan nieuwe spelers met minder dan 3 dorpen, die niet kunnen beoordelen of ze hulp nodig hebben of niet.

Als ik als noob incomings krijg en ik weet niet wat ik moet doen, maar ik heb wel toegang tot de GB, waar zou ik dan kijken? Bij de categorie die specifiek voor mij is bedoeld (beginfase/beginner) of de categorie die ik misschien niet begrijp maar wel specifiek op de situatie is gericht?

Zet ze bij beide neer? :)
 

DeletedUser53808

Guest
Ik heb een volledige vertaalde guide maar niet in een topic?
 
Bovenaan