Het Wereld 21 Archief

DeletedUser

Guest
Had ik het daar over? Ga ergens anders de stoere jongen die iedereen afkraakt uithangen.

Njah Uri, hij probeert het, maar het slaat niet echt aan, al een week ofzo.
hurt.png


Daar zie je het verkeerd. Ik kraak alleen mensen af die veel mensen afkraken. :D

Ja, het lukt je dan ook bijzonder goed.
chinese.png
 

DeletedUser

Guest
Ik wil jullie niet storen met wat jullie aan het doen zijn :rolleyes:.

Maar waar halen jullie die smiles vanaf man die zijn grappig :p
 

DeletedUser

Guest

Niet dat ik weet.

Bij deze heb ik overlegt met een paar mensen die zouden schrijven, ik zal alle intervieuws erop zetten en zal een slotje aanvragen, ik vind het zeer jammer, maar vind het wel genoeg geweest, denk dat ik beter nu kan stoppen dan nog een paar weken achter een paar artikelen aan lopen, en dan niet veel resultaat. Desalniettemin was ik diegene die dit topic startte en heb gemerkt dat, net zoals de maker van 'Continenten Onder De Loep' al tegen mij zei, het een heel werk is, veel mensen kritiek hebben (Wat niet meer dan gewoon is) en je veel talent en tijd moet hebben om dit tot een succes te maken.

Slotje
 

DeletedUser

Guest
Ja, het lukt je dan ook bijzonder goed.
chinese.png

Och, moet jij niet ergens met je zusje gaan knikkeren? :rolleyes: Oh, sorry, dat was jouw perfecte afkraak actie toen je mij wilde ontwijken en je daarom maar op iemand anders richtte. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Laat ik je uit je droom helpen: je posts raken kant noch wal.

Ach, je ging er weer lekker op in, waaruit ik uit mag opmaken dat je het wel iets doet. Dus ga nu maar weer ergens anders Amokro napraten. :D

Edit; Het blijft komisch dat de grote ego's elkaar helpen zodra eentje een discussie heeft. :D
 

DeletedUser

Guest
Ach, je ging er weer lekker op in, waaruit ik uit mag opmaken dat je het wel iets doet. Dus ga nu maar weer ergens anders Amokro napraten. :D

Ik denk dat je verkeerd zit. Het boeit me echt helemaal niks wat zo'n failer als jij van mij vindt.

En ik een groot ego? Bwah, valt best mee. :)
 

DeletedUser40933

Guest
Ach, je ging er weer lekker op in, waaruit ik uit mag opmaken dat je het wel iets doet. Dus ga nu maar weer ergens anders Amokro napraten. :D

Edit; Het blijft komisch dat de grote ego's elkaar helpen zodra eentje een discussie heeft. :D

Het blijft komisch hoe gefrustreerd jij altijd overkomt.
 

DeletedUser

Guest
Ach, je ging er weer lekker op in, waaruit ik uit mag opmaken dat je het wel iets doet. Dus ga nu maar weer ergens anders Amokro napraten. :D

Seriously, ik negeer je posts enkel omdat ze echt falen in het dissen en aandacht trekken.
Het spijt me dat ik er geen moeite voor hoef te doen om een rake post te maken, jij kan je de moeite beter besparen.
 

DeletedUser

Guest
Het blijft komisch hoe gefrustreerd jij altijd overkomt.

Eerlijk gezegd, ben ik totaal niet gefrustreerd, ik kan mijn lol hier niet op. ;)

@Amokro; We hebben gisteren al een discussie gehad over aandacht. Waaruit is gebleken dat jij veel aandacht nodig hebt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd, ben ik totaal niet gefrustreerd, ik kan mijn lol hier niet op. ;)

@Amokro; We hebben gisteren al een discussie gehad over aandacht. Waaruit is gebleken dat jij veel aandacht nodig hebt. ;)

Dus jij zet je zelf voor de lol voor lul?
Wat jij concludeert, hoeft nog niet persé de waarheid te zijn.
Het is namelijk wel erg zielig dat je zo hard je best doet om mensen te bashen, maar er volledig in failed.
Om vervolgens te stellen dat jij het voor de lol doet, en een ander voor de aandacht.


Sebastian Vollemond heeft vast een Chique woord om dat te beschrijven.
 

DeletedUser

Guest
Heej leuk dit! Veel succes ermee!
Wellicht dat ik ook nog lang blijf spelen hier met dit account, dan staat dit ook meteen in het archief ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus jij zet je zelf voor de lol voor lul?
Wat jij concludeert, hoeft nog niet persé de waarheid te zijn.
Het is namelijk wel erg zielig dat je zo hard je best doet om mensen te bashen, maar er volledig in failed.
Om vervolgens te stellen dat jij het voor de lol doet, en een ander voor de aandacht.


Sebastian Vollemond heeft vast een Chique woord om dat te beschrijven.

De dikke van peevee noemt het Chiquen. :)
 

DeletedUser42474

Guest
.President Barack Obama
wat een leugenaar ik richte de stam op ;d
ben gewoon gestopt hij wist niet eens dat er een pre-made kwam wat een idootje)--"
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook gewoon aan me vragen als je aandacht wilt hoor:).
Anders zou je niet op elke post die ik post reageren ^^.

goodbye!

Wie zoekt hier nu aandacht?

Ik had bij D. al het gevoel dat ze waren gevallen ook voor je dit postte hoor.
 
Bovenaan