Anderstaligen

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat jullie een systeem bedacht hadden om niet-nederlandstaligen buiten dit spel te houden? Nu heb ik ondervonden dat er zelfs nog meer anderstaligen spelen. Er is een tribe vol met Italiaanse leden en Voxdei zit ook vol van de leden die geen nederlands praten. Hoe zit dit nu?
 

DeletedUser

Guest
dat er eerst maar iets besloten wordt dat een paar buitenlandse stammen een war op zich krijgen probleem is alleen dat er zoveel turkse stammen zijn dat die ook weer samenspannen
 

DeletedUser

Guest
De meeste turken die in de Beta speelden konden er geen bal van.
En ook die Italianen speelden niet al te slim.

Veel mensen die hier spelen, hebben ook een account op .net.
Dat is dus is ons voordeel.
 

DeletedUser

Guest
ik gok dat die turkse en italianen hier ook niet zomaar komen omdat ze het gewoon leuk vinden om op een nederlandse server te spelen.
wat ik bedoel die zijn ook wel op een andere server begonnen.;)
 

DeletedUser

Guest
Zal ik eens een voorstel doen?

Als alle stammen die ALLEEN Nederlands sprekenden inlijven, de handen eens ineenslaan.
Over een paar weken als de eerste Adels uit de hoeve's rollen, sturen we ze allemaal naar de uithoeken van wereld 1.

Onze stam, Opus Deorum, recruiteerd alleen Nederlands sprekenden, en zal ook ABSOLUUT geen allianties met "buitenlandse" stammen aangaan.

Hoe meer stammen hetzelfde doen, de te eerder ben je er vanaf.

Natuurlijk zijn er altijd wel een paar die opnieuw beginnen, maar veel mensen houden het na 1 of 2 herstarts wel voor gezien.:cool:

[MiB] Wil gerust meedoen maar niet de stammen zoals hope en ME we moeten echt zeker zijn dat er alleen maar niet-nederlandstaligen inzitten zoals bij voxdei of turk ofzo.
 

DeletedUser

Guest
ik vroeg me trouwens af of ik en misschien wel meer willen gewoon als jij vermoedt dat ze buitenlands zijn dan een berichtje mogen sturen met in het nederlands de vraag of zij even willen laten weten of ze in het nederlands even berichtje terug willen sturen enzoniet mij ze zullen aangeven als niet nederlands of vlaams
 

DeletedUser

Guest
[MiB] Wil gerust meedoen maar niet de stammen zoals hope en ME we moeten echt zeker zijn dat er alleen maar niet-nederlandstaligen inzitten zoals bij voxdei of turk ofzo.

of "ghost".
De turkse stammen laten alleen turken toe en sturen berichten in het turks waarin ze mensen uit schelden... :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik wil ff zeggen dat ME veel nederlanders heeft maar ook engelse.
Wij kunnen in onze stam goed met elkaar omgaan en niemand van onze stam heeft problemen met communiceren.
Dit omdat iedereen hier engels kan en als ze toch nederlands typen vertalen we het gewoon.
De mensen in onze stam die engels praten willen gerust al het engels laten vertaalt worden in het nederlands(bijv. berichten).
Maar zo te horen ligt het grootste probleem niet bij de engelse maar bij de turken en italianen.
Ik vindt dat engelse wel mogen spelen maar dat ze dan zoveel mogelijk in het nederlands typen/vertalen.
Ik moet wel toegeven dat de admins gelijk hebben.
Maar ME is meer een vriendengroep van de Beta dan iets anders.
 

DeletedUser

Guest
Dat is natuurlijk geen probleem miko. Zolang een speler probeert de anderen te begrijpen is het in orde.
Het probleem is dat voor al de turkse en italiaans spelers weigeren ons te begrijpen. Ook in die spraken zijn er tools om te vertalen, maar die gebruiken ze niet..... wie niet horen wil, moet maar voelen :cool:
 

DeletedUser

Guest
die buitenlandse stammen die openlijk tegen de regels ingaan, die moeten worden geband, de anderen maken geen problemen en doen hun best om ons te begrijpen, dus daar heb ik ook geen moeite mee
 

DeletedUser187

Guest
kom kom, laten we het geloof nou maar met rust laten. komt er dadelijk gedonder van nederlandstalige moslims
 
Bovenaan