Chique wat een pro's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser31224

Guest
Eerst een S.Inc lid naast me, en zometeen zeker heel chique nog?:D

Rimmen is leuk.:D
 

DeletedUser

Guest
Haha , rofl die unknown is egt uber pro :D probeert info van mij te trekken, geef ik die, heeft er niets aan naabje :rolleyes:
 

DeletedUser52128

Guest
Ja zo pro.

Nodig die mensen in je stam en Val ze echt niet aan. Geloof mij dat als zulke spelers in de weg liggen jullie ze zeker zullen pakken later.
 

DeletedUser

Guest
You don't give a fuck?
Maar als een ander het doet, dan zit je wel al vrij rap op zen kap:eek:
Teleurstellend, en zeker met deze post erbij.

Hé ik wist het al de hele dag dat hij iedereen zo om OS vroeg in de buurt, als we buurtjes er bij gaan halen tsjaa kan je dat van andere ook verwachten. Maar nee ik dacht ik spaar ze en post het niet meteen op het AF:)

Moest je het goed spelen, had jij mss je clear nog.

Wij hebben niks verkeerd gedaan;)
 

DeletedUser

Guest
Achja kijk als Evil zo moet spelen doen wij dit terug ook, wij hebben schijt aan de klasse, we spelen ons eigen spelletje en spelen het goed:cool:

drunk.png


Will read again, epic.
 

DeletedUser53393

Guest
Achja kijk als Evil zo moet spelen doen wij dit terug ook, wij hebben schijt aan de klasse, we spelen ons eigen spelletje en spelen het goed:cool:

Goed spelen doen jullie alleen in de start-up..
Nu wordt het wel een heel andere spelletje xD.
Jullie hebben zo 'n hoge dunk van jullie eigen dat jullie gwn keihard falen xD.
Maar de enige tip die ik voor jullie heb is;
Stoppen---->overnieuw beginnen---->hup, in de rim-----> proberen 10-jarige noobjes te ownen----> toch weer is overnieuw moeten beginnen.
Jullie, proberen iedereen te clearen en dan onmiddelijk te edelen (goeie tacktiek eigenlijk), maar jullie kijken niet naar hun stam xD.
Als jullie nu is proberen 3K+ dorpjes te edelen van spelers die niet in een goede stam of massastam zitten zouden jullie wat meer kans maken ^^.
Eerst proberen jullie LOMP, daar kon niemand snipen,timen,etc.. en nog own ene bussie vol polen en snipe een andere een treintje xD.
Jullie had aan deze nederlaag één dorpje overgehouden.
Dan proberen jullie Evil. en failen nog 3 keer zo hard xD.
 

DeletedUser

Guest
Alsof mij dat wat boeit, lol!

Hmmm, je kan nu wel stoer gaan doen en doen alsof dit je niks interesseert, maar als het bij anderen zou gebeuren moet je eens kijken hoe jij zou reageren. Het is redelijk triest als je zo een treintje moet snipen. Maarja, jij hebt toch enkel een tunnelvisie als het omtrent Chique gaat. Dus veel zal ik daar toch niet aan kunnen veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Hé ik wist het al de hele dag dat hij iedereen zo om OS vroeg in de buurt, als we buurtjes er bij gaan halen tsjaa kan je dat van andere ook verwachten. Maar nee ik dacht ik spaar ze en post het niet meteen op het AF:)

Das gewoon slim..
Effe profiteren van die noobjes, want als je in een pro stam zit, dan spelen die wel meestal offence en kunnen die je geen defence bieden.
Dan moet je het maar buiten je stam gaan zoeken:)
 

DeletedUser

Guest
Goed spelen doen jullie alleen in de start-up..
Nu wordt het wel een heel andere spelletje xD.
Jullie hebben zo 'n hoge dunk van jullie eigen dat jullie gwn keihard falen xD.
Maar de enige tip die ik voor jullie heb is;
Stoppen---->overnieuw beginnen---->hup, in de rim-----> proberen 10-jarige noobjes te ownen----> toch weer is overnieuw moeten beginnen.
Jullie, proberen iedereen te clearen en dan onmiddelijk te edelen (goeie tacktiek eigenlijk), maar jullie kijken niet naar hun stam xD.
Als jullie nu is proberen 3K+ dorpjes te edelen van spelers die niet in een goede stam of massastam zitten zouden jullie wat meer kans maken ^^.
Eerst proberen jullie LOMP, daar kon niemand snipen,timen,etc.. en nog own ene bussie vol polen en snipe een andere een treintje xD.
Jullie had aan deze nederlaag één dorpje overgehouden.
Dan proberen jullie Evil. en failen nog 3 keer zo hard xD.

Ja, wij falen en jij bent de pro :D.
Discussie klaar:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het zegt me allemaal niet zo veel.
Een propaganda forum is sowieso nog maar van weinig betekenis de eerste maand...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan