Een Objectieve Kijk op W21

DeletedUser

Guest
Beste tw'ers en normale mensen,

In dit topic ga ik met al mijn expertise een aantal van de topspelers van deze wereld zo objectief mogelijk beoordelen. Dit doe ik dit keer zonder polls of een speciale lay-out te gebruiken. Dus geen roze lettertype, geen Comic Sans MS of andere fratsen. Het aantal plaatjes zal ook gering zijn en er zal geen sprake zijn van een nietszeggend en saai intervieuw. Dit allemaal onder de veronderstelling dat dit allemaal toch niets uit maakt. Het gaat immers om de geweldige inhoud. Voordat je begint met lezen wil nogmaals zeggen dat dit absoluut geen P&P is, maar een objectieve blik op de topspelers van w21.

Laat ik eens beginnen met de geweldige speler Brilliant Genius. Voor zover ik weet spelen er twee spelers op dit account: Stealer of Faith en ene **** (de speler die elke week een ander AF-account heeft, onder andere: Matsoe Matsoe. (wil hij überhaupt wel serieus worden genomen?), Hold my Hand. (originele naam om uit de kast te komen) en nu The Talented One (het gaat al de goede kant op)). Maar mijn kennis over de gay scene-tw'ers reikt niet al te ver, dus ik kan het fout hebben. Wat beide spelers wel siert is hun bescheidenheid. Vooral Ronald is niet te betrappen op enige arrogantie.

Nee, door mij.
Ik ben veel populairder dan hun :cool:

Zeker.
Wat had jij trouwens gesnoven toen je die naam bedacht ?

En jij faalt.
Wat een schatje. Voor de rest zijn het wel twee goede spelers! En hun profielplaatje is trouwens ook heel mooi.

Wat ook opvalt is dat de topspeler De Kleine Barbaar (ook wel bekend als :licht:) ook weer present is. Het is de vraag hoe lang ***** en **** het op deze wereld zullen volhouden. Best lang zou je zeggen, maar er ligt een handvol gevaren op de loer. Allereerst de gemene en kinderachtige pesterijen van Amokro en Sebastiaan Valmont. Het is te hopen voor het niveau van deze wereld dat **** mentaal sterk genoeg is om hiermee fatsoenlijk door te kunnen spelen. Maar mocht hij mentaal sterk genoeg zijn, is het ook maar de vraag of hij zijn buurt wel kan domineren. In zijn 7x7 ligt namelijk de mysterieuze topspeler strangeperson. Het valt op zijn minst te hopen dat hij in zijn dorp Los Strangeles geen katapulten aan het bouwen is. Een ander mogelijk gevaar is het feit dat **** nog wel van de een op andere dag van account wil hoppen. Hierdoor hebben ze al een ban van een aantal dag aan hun broek, die op een uiterst onsportieve manier is aangesmeerd. Onsportievelingen!

Verder hebben we nog The Secret Reunion. Wat een topper is dat. Niet dat iemand weet wie daar op spelen, maar de klasse straalt er vanaf. Wel gaan er geruchten dat het een pwnage-account is met het duo Amokro & ****. Maar ze hebben geen profielplaatje, dus ik denk niet dat het wat wordt in de toekomst.

Verder staat er momenteel knap op de eerste Abrikoos07. Een speler die beweert dat het een tijd geleden is dat hij voor het laatst was gestart. Zijn troepen zijn dan ook niet geweldig, maar kunnen er mee door. Verder valt er nog te zeggen dat.... hij een.... typische.... poststyle heeft.... Maar ook hij heeft geen profielplaatje, dus ja....

Niet te vergeten zijn de noobs die spelen op Xarrontas. Volgens mij doen zij maar wat. Ze hebben nog geen enkele award. Maar wat zij wel hebben wel een geweldig profielplaatje, dus ik denk dat zij wel potentie hebben om uit te groeien tot een echt topteam. Wat ik me wel afvraag is wat de achterliggende gedachte is achter de naam Xarrontas. Misschien een tot dusver onbekende pokémon?

De laatste topspeler die ik bespreek is Final Decision. De speler met het lelijkste profielplaatje van W21. Mag dan wel rang 2 staan, maar met zoiets lelijks op je profiel kun je beter meteen stoppen.

Dit was mijn professionele kijk op W21. Ik hoop dat je er een hoop van hebt opgestoken,
Pink Twister
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
974
Geweldig Job :p
 

DeletedUser44415

Guest
Ik heb er van genoten.

The Secret Reunion is gewoon ****, dat weet ik 89% zeker :D. De 2de speler erachter zou eventueel Vito Corleone, aangezien ze elkaar nog besproken hadden op W19 dat ze graag eens samen zouden pownen. Amokro is de noob de laagste rang van S.inC :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een zeer professionele kijk! Mijn complimenten; vooral dat van de profielplaatjes is zeker waar!
 

DeletedUser

Guest
Een 'objectieve' kijk vol met subjectieve adjectieven, hooghartig geslijm en zaken die iedereen kan waarnemen.

Maar soit, wat kun je hier anders verwachten.
 

DeletedUser

Guest
Mijn complimenten! :eek:
Prachtig geschreven, puur gebaseerd op feiten. :p
 

DeletedUser32664

Guest
Yes er knal op over ons makker:D wij zijn indd dikke noobs die maar iets doen:D we weten van niks maar we leren snel bij:p en je kan de awards ook gewoon lekker afzetten:p ma hoe dan ook we hebben er echt geen:D
 

DeletedUser

Guest
Yes er knal op over ons makker:D wij zijn indd dikke noobs die maar iets doen:D we weten van niks maar we leren snel bij:p en je kan de awards ook gewoon lekker afzetten:p ma hoe dan ook we hebben er echt geen:D

Klopt je bent ook een noep!:)
 
Bovenaan