Het Wereld 21 Archief

DeletedUser

Guest
Beste Mensen van Wereld 21,

Omdat er maar geen schot komt in 'Continenten Onder De Loep' en ikzelf het een heel leuk topic vond, zal ik zelf maar gaan schrijven over Wereld 21. Ik hoop geen negatieve reacties te krijgen, ik heb overlegt Gioraffic Dynamite en hij vindt dit goed, en wat is er nou beter dan een beetje concurrentie. Verder heb ik vernomen dat niet iedereen tevreden was met zijn eerste artikel, ik hoop dat jullie mijn stukken met plezier zullen gaan lezen.

Het Idee:

'Het Wereld 21 Archief' is eigenlijk een verzameling met verslagen, verhalen, interviews of kaarten van Wereld 21 van begin tot het eind. Het zal bestaan uit 6 onderwerpen:

- De Start van Wereld 21
- De Stammen van Wereld 21
- De Core Spelers van Wereld 21
- De Rimmers van Wereld 21
- De Sluitingsperiode van Wereld 21
- Het Einde van Wereld 21

De Reporters:

Ghost In A Machine.
Isabella Roxypei

Mvg,

GiaM.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Stammen van Wereld 21​

Chordata | Chorda

Ghost In A Machine. op 27.12. om 13:25 uur
Beste,

Voor het 'Het Wereld 21 Archief' zou ik graag wat vragen stellen over uw premade/stam. Hieronder staan de vragen, het zou fijn zijn als u deze zo snel mogelijk beantwoordt. De vragenlijst:

1. Waarom heeft u op Wereld 21 uw stam opgericht en met wie?

2. Hoe zag uw ledenlijst eruit aan het begin van de wereld?

3. Nu de eerste AH's in de maak zijn/gebouwd, hoe verliep de start voor uw stam?

4. Hoe zit de toekomst eruit voor uw stam?

Mvg,

Ghost In A Machine.

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 14:32 uur
Ik ben even iets doen. Ik beantwoord ze zodadlijk.

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 14:45 uur
Zozo.


1. Ik heb de premade opgericht omdat ik het altijd gezellig vind om met een groep spelers een leuke en gezellige stam te vormen. Natuurlijk ook met een doel. Ik heb de stam eigenlijk in m'n eentje opgericht. [player]Naughty.[/player] heeft me daarbij ook nog geholpen.

2. Ik heb het verwijderd op word. Dus even op twstats kijken:p
Frysk Hynder (IG Recruit)
denniskx250 (ig Recruit)
Ecce.(ig Recruit)
Light.Reflection
rodamast (IG recruit)
Black und White (IG recruit)
Haardbaard
FarmThaEnemy
king sizee
.Bernardo Provenzano
Mr. Joke?
.Lustratio Exercitus
.Futurama
Why Expenbles?
Naughty.
Pongo Pygmaeus

3. Redelijk goed, enkel wat spelers die wat verder achter liggen door hele vervelnde burgerwacht etc. Ik moet eerlijk zeggen dat ons account daar ook tegen aan is gelopen, vandaar onze tragen start. Met de meeste gaat de start dus prima.

4. Hoe ik de stam in de toekomst zie? Dat is nu moeilijk te zeggen. Ik denk dat wij zeker niet snel gaan vallen, omdat het echt heel gezellig is met elkaar, en we een leuk team hebben.
De vv's draaien perfect en iedereen heeft het naar z'n zin. Natuurlijk hebben we als doelstelling later in de top mee te draaien.
Maar dat is voor later ;-)

Groetjes, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 14:54 uur
Owja, zonder [player].lustratio exercitus[/player] & [player]denniskx250[/player] was het niet gelukt xD.

Ghost In A Machine. op 27.12. om 17:06 uur
Zou je ook misschien een kort stukje willen schrijven over hoe de recruitingsperiode en 1e maand is verlopen?

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 17:09 uur
wat wil je precies weten dan?

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 17:10 uur
overigens zijn we net 3 weken bezig, geeen maand;-)

Ghost In A Machine. op 27.12. om 17:15 uur
Nog een leuke toevoeging voor je stukje op mijn topic, ik denk dat je ver gaat komen, dus wil ik iets leuks over een mogelijke top 3 stam ;)

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 17:16 uur
ja dat snap ik:p

Maar wat wil je dat ik precies vertel over de recruitingsperiode en de 1e 3 weken?

Ghost In A Machine. op 27.12. om 17:18 uur
Nou, hoe de gesprekken gingen, leuke dingen die je tegen bent gekomen, enz.

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 17:19 uur
ohke, ik zal wel eens even kijken voor je.

Pongo Pygmaeus op 27.12. om 17:33 uur
Met het recruiten zetten we altijd de solli op het forum, en kijken we grondig naar de ervaring etc etc. Dan word er gestemt, en dan geeft de leiding de doorslag.
Natuurlijk worden mensen met een ronduit slechte solli niet eens op het forum geplaatst. Verder ben ik wel leuke dingen tegen gekomen. Zoals noobs die denken dat ze heel wat zijn, en die ik na 2 dagen als farm had ( 2 dagen nadat ze het zeiden dan xD).
Het begin vind ik persoonlijk het leukste, maar ook het irritantste, als je slecht gaat, moet je dat later weer terug zetten, en dat duurt eventjes.

Pongo Pygmaeus op 28.12. om 17:46 uur
Ook bedankt.

Ghost In A Machine. op 28.12. om 21:09 uur
Sorry, was vandaag erg druk bezig, en VV heeft veel uren gedraaid, vandaar, morgen zal ik alles verwerken ;)

Pongo Pygmaeus op 28.12. om 21:56 uur
Oke.
Maar dank kun je ook wel ff dank je zeggen ofzo xD.

Pongo Pygmaeus op 28.12. om 22:38 uur
Dus morgen stasatie er?

Ghost In A Machine. op 28.12. om 23:05 uur
VV hier, weet ik niet.

Mvg,
Isabella

Democratic Party | D.

Ghost In A Machine. op 27.12. om 13:27 uur
Beste,

Voor het 'Het Wereld 21 Archief' zou ik graag wat vragen stellen over uw premade/stam. Hieronder staan de vragen, het zou fijn zijn als u deze zo snel mogelijk beantwoordt. De vragenlijst:

1. Waarom heeft u op Wereld 21 uw stam opgericht en met wie?

2. Hoe zag uw ledenlijst eruit aan het begin van de wereld?

3. Nu de eerste AH's in de maak zijn/gebouwd, hoe verliep de start voor uw stam?

4. Hoe zit de toekomst eruit voor uw stam?

Mvg,

Ghost In A Machine.

SuperAcid op 27.12. om 13:30 uur
Beste,

1. Dit is niet mijn stam. Ik ben slechts degene waartegen de vragen worden gesteld en de recruiter.

2. Tsja, op al deze vragen zijn moeielijk antwoord op te geven als je geen leider bent. Kan ik u doorverwijzen naar [player].President Barack Obama[/player]? Onze stamleider vanaf het begin!

Mvg, Robert

Ghost In A Machine. op 27.12. om 13:32 uur
Hey,

Graag zou ik u willen vragen om deze lijst in te willen vullen.

Mvg

Deze mededelingen werden door Ghost In A Machine. doorgestuurd.

.President Barack Obama op 27.12. om 18:23 uur
Beste [player]Ghost In a Machine.[/player] ,

Vragen :


*1. Ik heb de stam alleen opgericht , er waren verschillende spelers van andere werelden die graag wouden meehelpen.
*2.Ongeveer 10 leden .
*3. De meeste stamleden zijn goed begonnen, ik zelf niet echt goed . Maar over het totaal zit het OK.
*4.Daarvoor moet je de toekomst kunnen voorspellen , maar alles loopt goed en wel .

Mvg , [player].President Barack Obama[/player]


Chique und Magnifique | Chique

Ghost In A Machine. op 27.12. om 13:25 uur
Beste,

Voor het 'Het Wereld 21 Archief' zou ik graag wat vragen stellen over uw premade/stam. Hieronder staan de vragen, het zou fijn zijn als u deze zo snel mogelijk beantwoordt. De vragenlijst:

1. Waarom heeft u op Wereld 21 uw stam opgericht en met wie?

2. Hoe zag uw ledenlijst eruit aan het begin van de wereld?

3. Nu de eerste AH's in de maak zijn/gebouwd, hoe verliep de start voor uw stam?

4. Hoe zit de toekomst eruit voor uw stam?

Mvg,

Ghost In A Machine.

An Idiot with A Sombrero op 27.12. om 13:38 uur
Ik ga de vragen proberen te beantwoorden zover dat mogelijk is.

1. Deze stam is anderhalve maand voor de start van de wereld al begonnen. Friso en ik (Niels) wilde toch weer de uitdaging aangaan om een premade te starten en deze in leve te houden en tot nu toe gaat dat zeer goed.

2. Onze ledenlijst geven wij niet prijs, enkel kan ik vertellen dat er tot nu toe een 5 tal nieuwe spelers bij zijn op verschillende accounts en een 3 tal spelers vertrokken zijn van sommige accounts. Van onze basis 25 spelers is het merendeel er dus nog steeds.

3. De start verliep prima, hebben geen al te grote problemen gehad en zoals je ziet hebben de meeste mensen dan ook een prima individuele ranking.

4. Gewoon lekker doorgaan zoals we nu gaan en proberen om vooral de gezelligheid en activiteit vast te houden.

Mvg,
Niels

Ghost In A Machine. op 27.12. om 13:42 uur
Heel erg bedankt, ik zal het verwerken in een mooie tekst voor het forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Stammen van Wereld 21 Deel 2​


We Are Not Creative | /Crea

Ghost In A Machine. op 27.12. om 13:28 uur
Beste,

Voor het 'Het Wereld 21 Archief' zou ik graag wat vragen stellen over uw premade/stam. Hieronder staan de vragen, het zou fijn zijn als u deze zo snel mogelijk beantwoordt. De vragenlijst:

1. Waarom heeft u op Wereld 21 uw stam opgericht en met wie?

2. Hoe zag uw ledenlijst eruit aan het begin van de wereld?

3. Nu de eerste AH's in de maak zijn/gebouwd, hoe verliep de start voor uw stam?

4. Hoe zit de toekomst eruit voor uw stam?

Mvg,

Ghost In A Machine.

Dr. Awesome op 27.12. om 13:53 uur
Gelieve geduldig afwachten totdat de oprichter online is.

Dr. Awesome op 27.12. om 16:53 uur
Wil je dat het in verhaalvorm geschreven is? Of gewoon een opsomming van de feiten.

Ghost In A Machine. op 27.12. om 16:55 uur
Verhaal zou heel fijn zijn ^^

Dr. Awesome op 27.12. om 16:57 uur
Oke, komt in orde ;)


The Docs | Docs

Ghost In A Machine. op 27.12. om 13:29 uur
Beste,

Voor het 'Het Wereld 21 Archief' zou ik graag wat vragen stellen over uw premade/stam. Hieronder staan de vragen, het zou fijn zijn als u deze zo snel mogelijk beantwoordt. De vragenlijst:

1. Waarom heeft u op Wereld 21 uw stam opgericht en met wie?

2. Hoe zag uw ledenlijst eruit aan het begin van de wereld?

3. Nu de eerste AH's in de maak zijn/gebouwd, hoe verliep de start voor uw stam?

4. Hoe zit de toekomst eruit voor uw stam?

Mvg,

Ghost In A Machine.

DeManDieNietSpelenKan op 27.12. om 20:09 uur
Beste,

1. Waarom heeft u op Wereld 21 uw stam opgericht en met wie?
Toen w21 kwam dacht ik leuk nieuwe wereld maar de start vond ik wat tegen vallen en ik wist dat er een aanvals stop zou komen met kerst dus ik wilde na kerst starten.
Het probleem was ik zag nergens een premade die na kerst van start ging dus ik ging er zelf een maken.

De stam zelf heb ik opgericht dus het was geen plan van meerdere mensen.


2. Hoe zag uw ledenlijst eruit aan het begin van de wereld?
Idefix1, Ghost In A Machine., Dhr. Bart De Wever, Isabella Roxypei, Ramoth en DeManDieNietSpelenKan (ik zelf)


3. Nu de eerste AH's in de maak zijn/gebouwd, hoe verliep de start voor uw stam?
De start voor onze stam?
Wij zijn een rim stam en juist vandaag begonnen.
Tot nu toe verloopt de start nog rustig vanwege de beginners bescherming. Er gebeurt dus nog niet echt wat.


4. Hoe zi(e)t de toekomst eruit voor uw stam?
Ik kan natuurlijk met een mooi verhaaltje komen dat we hier iedereen laten zien wie de baas is.
Maar ja we kunnen niet zien hoe de toekomst er uit gaat zien om dit moment want er kan nog van alles gebeuren.


Mvg,
Bart

DeManDieNietSpelenKan op 27.12. om 21:32 uur
Deze horen ook nog bij 2
2. Hoe zag uw ledenlijst eruit aan het begin van de wereld?
Pythagoras of Samos
Eagle Squad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Core Spelers van Wereld 21​

© Ghost In A Machine.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Core Spelers van Wereld 21 Deel 2​

© Ghost In A Machine.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Rimmers van Wereld 21​

© Ghost In A Machine.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De Rimmers van Wereld 21 Deel 2​

© Ghost In A Machine.
 

DeletedUser

Guest
De Sluitingsperiode van Wereld 21​

© Ghost In A Machine.
 

DeletedUser37403

Guest
Leuk, kan je alleen niet beter in de tussentijd farmen?;)
 

DeletedUser

Guest
Mooi initiatief. Dit is in principe nog een ander idee dan dat van Gioraffic Dynamite. Veel geluk!
 

DeletedUser32664

Guest
Ik vind het een super ide;) als je ergens hulp bij nodig zou hebben roep je maar;)
 
Bovenaan