Praattopic

DeletedUser

Guest
w00t! Buiten van 1100 per keer! :D

Lucky Bastard! :eek:
Ben uit miserie maar overnieuw begonnen.. Had al 3x farms doodgelopen op 3 verschillende dorpen.. Bad Luck dus..
Hoop dat deze ligging beter gaat.. Al die spikers van tegenwoordig, dat ze zich met farmen bezighouden. :rolleyes:
Vind mijn ligging nu wel bagger eerlijk gezegd..
 

DeletedUser48278

Guest
Lucky Bastard! :eek:
Ben uit miserie maar overnieuw begonnen.. Had al 3x farms doodgelopen op 3 verschillende dorpen.. Bad Luck dus..
Hoop dat deze ligging beter gaat.. Al die spikers van tegenwoordig, dat ze zich met farmen bezighouden. :rolleyes:
Vind mijn ligging nu wel bagger eerlijk gezegd..

Ik speel heel onserieus (kan ook niet anders eig), en toch ga ik nog redelijk goed :p
 

DeletedUser47723

Guest
Dat komt omdat hij eruit ligt en iedereen wil weten waarom. Ze starten duizenden topics en denken dan dat er antwoord komt. Ik ben van mening dat Zolid(mod toch?) een post moet plaatsen over wat er aan de hand is voor zover bekend uiteraard.
 

DeletedUser40402

Guest
Dat komt omdat hij eruit ligt en iedereen wil weten waarom. Ze starten duizenden topics en denken dan dat er antwoord komt. Ik ben van mening dat Zolid(mod toch?) een post moet plaatsen over wat er aan de hand is voor zover bekend uiteraard.

Zolid is enkel forummod en geeft niets te maken met het ingame gedeelte.
 

DeletedUser

Guest
ja, lijkt me fijn, want ik loop nu enorm veel inkomsten mis omdat ik vv niet kan afgeven omdat ik weg moet zo.......
 

DeletedUser26046

Guest
Zolid doet het erg goed. Volgens mij gaat hij niet eens iedereen bannen, dus dat valt me erg mee!

Go Zolid :D.
 

DeletedUser

Guest
Wereld 21 zit weer in de server maar je kan nog niet aanmelden
 
Bovenaan