Topspelers

DeletedUser50576

Guest
Nee, die is ook nooit banned geweest op w15 :p

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt eerlijk gezegd.

Neej ik weet zeker, dat een speler (jou co ) gebanned was op w15. Want daardoor kwam jij in dico. ( mijn stam )
maarja, boeit ook niet, voegt geen waarde toe XD
 

DeletedUser

Guest
ja maar sommigen weten wat zijn stam heeft gedaan waarvoor hij wss gebanned is, en tegen de regels of niet, het blijft valsspelen ;)

Stop met vaag lullen, en zeg wat zijn stam, ik dus gedaan heb, dan kan ik je even heel hard uitlachen.
Mike Hawk is enkel nog gebanned omdat de mods niet tegen de kritiek op de ban in de support konden, dus laten ze dat account lekker dicht.

Zo zijn ze nu eenmaal.

Als dan alle kleutertjes die teleurgesteld zijn dat ze niet bij Detlef de Carafan in de stam mochten, moeten ze niet als een stel debieltjes dingen gaan roepen die niet waar zijn.
 

DeletedUser50576

Guest
Stop met vaag lullen, en zeg wat zijn stam, ik dus gedaan heb, dan kan ik je even heel hard uitlachen.
Mike Hawk is enkel nog gebanned omdat de mods niet tegen de kritiek op de ban in de support konden, dus laten ze dat account lekker dicht.

Zo zijn ze nu eenmaal.

Als dan alle kleutertjes die teleurgesteld zijn dat ze niet bij Detlef de Carafan in de stam mochten, moeten ze niet als een stel debieltjes dingen gaan roepen die niet waar zijn.

amokro wat ben jij hard :p Zit jij wel in die stam ? XD
 

DeletedUser40933

Guest
Neej ik weet zeker, dat een speler (jou co ) gebanned was op w15. Want daardoor kwam jij in dico. ( mijn stam )
maarja, boeit ook niet, voegt geen waarde toe XD

Ik kwam in Dico door een solli o_O

Je bent hier echt fout in. Die co is er overigens pas bijgekomen nadat ik al even in Dico zat.

En gosh, Amokro. You make me blush. Hihi
 

DeletedUser26151

Guest
Ken de geschiedennis van Mike Hawk op W15 voordat je er allemaal over gaat praten wel grappig is dat 2 banns van Detlef op tw wereld ook wel raar waren. W12 de 0o0o0 en allemaal zo als ik me niet vergis?
En W14 was iets met te snel timen wat een week daarna wel werd toegestaan was in ieder geval ook heel zuur.
Dat was toch zo Detlef of zit ik nu helemaal fout :$?
 

DeletedUser

Guest
ikke niet want ik ben hier de faalshaas nummer 1

ik draai mee in het faalhaas top 20 :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ken de geschiedennis van Mike Hawk op W15 voordat je er allemaal over gaat praten wel grappig is dat 2 banns van Detlef op tw wereld ook wel raar waren. W12 de 0o0o0 en allemaal zo als ik me niet vergis?
En W14 was iets met te snel timen wat een week daarna wel werd toegestaan was in ieder geval ook heel zuur.
Dat was toch zo Detlef of zit ik nu helemaal fout :$?

ja die w12 ken ik nog wel XD. toen lag ik heel dicht bij detlef:eek:
 

DeletedUser50527

Guest
Hier de speler die geownd is op w19 ;)

Ik veel cadeautjes? heb 14 dorpen geinternt tegen over de nummer 2 3 4 5 6 7 ga zo maar door is dat niks, mijn oda en odd is al vanaf begins af aan hoog ;)

Kom niet praten kevin, jij zal hier ook weer geownd worden, je bent failer.

Ten eerste niet door jou

en ten tweede door een backstab,


niiiiiiiiice
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin om verder te lezen, dus hier mijn reacties :p

Ja ik heb ban, maar wie zegt dat valsspeelde ? ;) Door een grote fout van een bepaalde mod ben ik al sinds gisteren banned , en ik krijg maar geen antwoord op mijn support ;)
En neem niet meteen een verkeerde conclusie aan over dingen waar je geen zak van weet.

Starten met meerdere accounts, in eigen belang, of in stam belang, mag niet. Ik was al bang dat het zou gebeuren. En ik heb je gewaarschuwd (of eigenlijk Stijn).

Nu volg je de concequenties: So be it.

Toch raar dat er dan altijd mensen zijn met bijdehande opmerking over zaken waar zij niets van weten. En toch wel raar dat die mod zijn fout heeft toegegeven :eek:

Dus je bent zonder rede geband? Dan ben ik wel benieuwd naar die support.

Volgens mij zien mensen hier wat ze willen zien: Mike Hawk die zich niet aan de regels heeft gehouden en die dus een ban heeft.

Volgens mij heeft de mod in kwestie toegegeven fout te zitten, wat dus zou betekenen dat Mike Hawk de regels wel heeft gevolgd en dat de mod dus een fout heeft gemaakt.


Lezen kan soms toch zo lastig zijn... :)

Ik geloof er niets van.

Ik heb er wat van opgevangen. Lijkt mij niet echt een goede referentie. Sommige mensen hebben wel wat beters dan TW te doen op bepaalde momenten. Gehakt heeft genoeg bereikt in zijn 'TW-loopbaan' om die woorden niet te hoeven horen (van jou). ;)

Heerlijk, teren op oude eer :rolleyes:

Hoger dan Rank 1 met een eigen account misschien?
Ach ik weet het niet, ik ken je niet.. Maar dat op zich zegt dan ook weer genoeg... :$

Dat zegt inderdaad dat jij je niet genoeg interesseert in andere werelden om een goede mening te kunnen hebben tegen Hornet.
 

DeletedUser47551

Guest
Ik heb geen zin om verder te lezen, dus hier mijn reacties :p



Starten met meerdere accounts, in eigen belang, of in stam belang, mag niet. Ik was al bang dat het zou gebeuren. En ik heb je gewaarschuwd (of eigenlijk Stijn).

Nu volg je de concequenties: So be it.



Dus je bent zonder rede geband? Dan ben ik wel benieuwd naar die support.



Ik geloof er niets van.



Heerlijk, teren op oude eer :rolleyes:



Dat zegt inderdaad dat jij je niet genoeg interesseert in andere werelden om een goede mening te kunnen hebben tegen Hornet.

nu had ik eens iets dat Amokro niet wist, vertel jij het aan jan en alleman :(
 

DeletedUser

Guest
nu had ik eens iets dat Amokro niet wist, vertel jij het aan jan en alleman :(

Zeg Uberjosti, als een individu meerdere accounts aanmaakt, en nee dat was niet Mike Hawk, en de hele stam gebanned wordt, moet jij niet gaan zeveren over dat de hele stam iets heeft geflikt.

Ik heb een godskolere hekel aan mensen die menen te moeten roepen dat ik op wat voor manier dan ook valsspeel, dus ik zou beter op mijn woorden letten als ik jou was.
Ik own zonder vv foefjes en dergelijke ook 98% van de posters hier met een vuist in de neus, moest dat passen uiteraard.

Dus tenzij je precies weet wat er is gebeurt, kan je beter terug met je knikkers gaan spelen, mss dat je dan wel eens wat wint.
 

DeletedUser40933

Guest
Ik heb geen zin om verder te lezen, dus hier mijn reacties :p



Starten met meerdere accounts, in eigen belang, of in stam belang, mag niet. Ik was al bang dat het zou gebeuren. En ik heb je gewaarschuwd (of eigenlijk Stijn).

Nu volg je de concequenties: So be it.



Dus je bent zonder rede geband? Dan ben ik wel benieuwd naar die support.



Ik geloof er niets van.



Heerlijk, teren op oude eer :rolleyes:



Dat zegt inderdaad dat jij je niet genoeg interesseert in andere werelden om een goede mening te kunnen hebben tegen Hornet.

Zo waarom is iedereen dan unbanned? :rolleyes:

En wat een belachelijk argument is dat in feite... teren op oude eer?
Natuurlijk teren mensen op oude eer en natuurlijk zegt dat iets. Het is momenteel immers for fuck's sakes het enige dat je hebt om een beetje mening te vormen. Waarom dit ooit een non argument is geworden snap ik echt niet.

Overigens Stealer ik denk dat je ijlt. Amokro weet ongetwijfeld wel iets meer van onze werking dan jij ;)
 
Bovenaan