Topspelers

DeletedUser37136

Guest
Volgens mij zien mensen hier wat ze willen zien: Mike Hawk die zich niet aan de regels heeft gehouden en die dus een ban heeft.

Volgens mij heeft de mod in kwestie toegegeven fout te zitten, wat dus zou betekenen dat Mike Hawk de regels wel heeft gevolgd en dat de mod dus een fout heeft gemaakt.


Lezen kan soms toch zo lastig zijn... :)
 

DeletedUser47551

Guest
Volgens mij zien mensen hier wat ze willen zien: Mike Hawk die zich niet aan de regels heeft gehouden en die dus een ban heeft.

Volgens mij heeft de mod in kwestie toegegeven fout te zitten, wat dus zou betekenen dat Mike Hawk de regels wel heeft gevolgd en dat de mod dus een fout heeft gemaakt.


Lezen kan soms toch zo lastig zijn... :)

ja maar sommigen weten wat zijn stam heeft gedaan waarvoor hij wss gebanned is, en tegen de regels of niet, het blijft valsspelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zien mensen hier wat ze willen zien: Mike Hawk die zich niet aan de regels heeft gehouden en die dus een ban heeft.

Volgens mij heeft de mod in kwestie toegegeven fout te zitten, wat dus zou betekenen dat Mike Hawk de regels wel heeft gevolgd en dat de mod dus een fout heeft gemaakt.


Lezen kan soms toch zo lastig zijn... :)

toch raar dat het bij elke start hetzelfde liedje is he... toeval ? Lijkt me niet.... Waar rook is is vuur.

ja maar sommigen weten wat zijn stam heeft gedaan waarvoor hij wss gebanned is, en tegen de regels of niet, het blijft valsspelen ;)

Spijker op z'n kop
 

DeletedUser

Guest
ja maar sommigen weten wat zijn stam heeft gedaan waarvoor hij wss gebanned is, en tegen de regels of niet, het blijft valsspelen ;)

Wat heeft zijn stam dan gedaan? :)
Tegen de regels of niet, niet beide zijn valsspelen lijkt me, bolleboos.. :p

toch raar dat het bij elke start hetzelfde liedje is he... toeval ? Lijkt me niet.... Waar rook is is vuur.

Er was geen ban voor Detlef op:
w17, w18..
Verder heb ik niet op dezelfde werelden als hij gespeeld.

Jij lijkt me een gefrustreerd mannetje, dat wereld na wereld weer wordt geownd.
Spijker op z'n kop? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het lijkt erop dat het noobie die vaak failt weer terug is op het af met een grote bek zonder enig zinnigs te zeggen

Hij zegt wel wat zinnigs. Nu kan ik de Hownerd tenminste plaatsen. Dankje Balletje.. :)
Jij, Hornbull, bent ook redelijk gefrustreerd lijkt me... Wanneer failt gehakt? Als hij slaapt? (Waarschijnlijk doet ie je broek dan alsnog af...) :eek:
 

DeletedUser20836

Guest
Hij zegt wel wat zinnigs. Nu kan ik de Hownerd tenminste plaatsen. Dankje Balletje.. :)
Jij, Hornbull, bent ook redelijk gefrustreerd lijkt me... Wanneer failt gehakt? Als hij slaapt? (Waarschijnlijk doet ie je broek dan alsnog af...) :eek:

ik gefrustreert nee hoor?

ik slaap zelfs bijna(heb je hè met pfeiffer.)

Als je w19 forum zou volgen zou je weten waar mijn post op slaat.
 

DeletedUser

Guest
ik gefrustreert nee hoor?

ik slaap zelfs bijna(heb je hè met pfeiffer.)

Als je w19 forum zou volgen zou je weten waar mijn post op slaat.

Ik heb er wat van opgevangen. Lijkt mij niet echt een goede referentie. Sommige mensen hebben wel wat beters dan TW te doen op bepaalde momenten. Gehakt heeft genoeg bereikt in zijn 'TW-loopbaan' om die woorden niet te hoeven horen (van jou). ;)
 

DeletedUser20836

Guest
Ik heb er wat van opgevangen. Lijkt mij niet echt een goede referentie. Sommige mensen hebben wel wat beters dan TW te doen op bepaalde momenten. Gehakt heeft genoeg bereikt in zijn 'TW-loopbaan' om die woorden niet te hoeven horen (van jou). ;)

ik heb ook genoeg bereikt hoor.

Hoger dan rank 1 schijnt niet te lukken.
 

DeletedUser

Guest
Jij lijkt me een gefrustreerd mannetje, dat wereld na wereld weer wordt geownd.
Spijker op z'n kop? :rolleyes:

ja hoor... je weet al wie ik ben ? en waar ik "ge-ownd" werd ? Zo niet, ga het even opzoeken voordat je met je conclusies komt ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook genoeg bereikt hoor.

Hoger dan rank 1 schijnt niet te lukken.

Hoger dan Rank 1 met een eigen account misschien?
Ach ik weet het niet, ik ken je niet.. Maar dat op zich zegt dan ook weer genoeg... :$

ja hoor... je weet al wie ik ben ? en waar ik "ge-ownd" werd ? Zo niet, ga het even opzoeken voordat je met je conclusies komt ;)

Neeh, weet ik niet, zeg anders even een andere naam. Dan KAN ik het opzoeken...
Die BBT-nerd lijkt me nog niet zo heel lang te bestaan...
 

DeletedUser7025

Guest
het lijkt erop dat het noobie die vaak failt weer terug is op het af met een grote bek zonder enig zinnigs te zeggen

Ha-Ha-Ha!

Paar statistiekjes:
- Elke wereld die ik start speel ik top 20, zo niet hoger ;)
- Ik ben nog nooit gerimmed ;)

Dus ik faal eigenlijk nooit en heb vrijwel altijd wat zinnigs te zeggen :) En nee ik speel niet op W21, ik maak alleen het AF van W12 en W21 onveilig.

ik heb ook genoeg bereikt hoor.

Hoger dan rank 1 schijnt niet te lukken.

Jij hebt nog helemaal niks bereikt. 1 wereld waar je redelijk mee draait, maar W19 faalt hard :) Alleen emperor speelt daar degelijk, jij bent gewoon slecht.
 

DeletedUser20836

Guest
niets bereikt?

hahahaha,
Ik heb meer bereikt dat jij denkt.

Ik maak jou boos dat heb ik sowieso al bereikt.


Btw, ik ben ook nog nooit gerimmed. ;)
 

DeletedUser7025

Guest
niets bereikt?

hahahaha,
Ik heb meer bereikt dat jij denkt.

Ik maak jou boos dat heb ik sowieso al bereikt.

Boos? :D Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet boos ben, ik ben juist vrolijk dankzij jou :) Ik kon net gewoon 5 minuutjes lachen om jou post, nog nooit zo'n groot uilskuiken gezien haha.

Overigens leer fatsoenlijke Nederlandse zinnen produceren, dankje!
 

DeletedUser

Guest
Heb het maar op het feit dat jullie met een aantal spelers zitten die ook niet uberpro zijn, maar lekker accountjes krijgen op alle werelden. Mja vraag me af hoe die het zullen stellen met een 'topstam mentaliteit'.

En tjah over dat valsspelen ga ik maar niet teveel zeggen, weet echter dat je je groeps-chats best goed beveiligd :cool:

Ik vraag me af hoe jij kan oordelen over spelers en vervolgens beweerd dat deze accounts gekregen hebben om verschillende werelden zonder dat je eigenlijk weet wie ze zijn. Dit vind ik toch wel zeer bizar en dit vraagt gewoon om meer uitleg.
 
Bovenaan