Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Wel stammen zullen volgens jullie meedraaien in de TOP:D

Plaats het hier:D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Is nog moeilijk te zeggen.. Heb al 3 uitnodigingen eentje die ik serieus kan nemen. Wat vinden jullie van Reborn? (RBN)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Op tw-feed staan 2 artikelen (klik 1, klik 2) over de pre-mades, ik denk dat dit zo ongeveer wel de stammen zijn die de meeste kans maken. :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Hmm, nou, ik verwacht ook nog wel een artikel van het TWw, waar meerdere premades in staan ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Op tw-feed staan 2 artikelen (klik 1, klik 2) over de pre-mades, ik denk dat dit zo ongeveer wel de stammen zijn die de meeste kans maken. :)

Jullie hebben alleen over stammen geschreven die al in het discussietopic van W21 zijn aangekondigd door hun leider, er bestaat ook nog zoiets als anoniem blijven, een stam maken die nog niet van vooraf bekend is etc. ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Jullie hebben alleen over stammen geschreven die al in het discussietopic van W21 zijn aangekondigd door hun leider, er bestaat ook nog zoiets als anoniem blijven, een stam maken die nog niet van vooraf bekend is etc. ;)

Maar die gaan het niet halen volgens plantj :p
 
Reactiescore
1.803
Re: Topstammen

Hij kent ze niet eens, dus waarom dan een oordeel vellen?

Niemand kent ze, aangezien ze geheim zijn ;)
G.O.W is btw goed bezig om eerste massa op deze wereld te worden :)
 
Reactiescore
1.803
Re: Topstammen

Denk is na man, noem mij is 1 pre-made die het gehaald heeft..

ik denk dat hij bedoelt:
'het meeste kans maken om sterk te worden de komende maand(en).
Je kan nog van geen enkele stam zeggen dat'ie tot het einde van de wereld zal domineren ;)
 

DeletedUser44184

Guest
Re: Topstammen

ik denk dat hij bedoelt:
'het meeste kans maken om sterk te worden de komende maand(en).
Je kan nog van geen enkele stam zeggen dat'ie tot het einde van de wereld zal domineren ;)

Denk ut ook.. Laten we het iig hopen lol ..


wat bedoel je met "het halen" ? Eind van de wereld? -,-

Halen bedoel ik een stam die zijn naam kan vestigen. Geen enkele pre-made kan zich echt vestigen op een wereld. Wanneer ben je gevestigd, als je oorlogen wint, als je een lange tijd bestaat een pre-made wint misschien 1 oorlog en bestaat 2 maanden ongeveer?? Dat bedoel ik met "het halen"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
Re: Topstammen

Naar mijn gevoel zullen er veel pre-made stammen voorkomen in deze server.

LOMP lijkt mij een pre-made. er was sprake van een andere stam genaamd Ufo deze stam is ook een pre-made.
deze is tot nu toe nog niet gestart op w21. we zullen de komende tijden afwachten hoe deze wereld zich zal ontwikkelen.

Ik heb al een aantal namen gezien waarvan ik veel verwacht. stammen nog niet echt. zoals S? deze stam mag direct in de prullenbak van mij.
 

DeletedUser44184

Guest
Re: Topstammen


Mwoi pre-made?? Die spelers kende elkaar min of meer al allemaal. Dat is een groep van gasten die elkaar van W5 al kende..

Onder pre-made vat ik eerder een groep gasten die elkaar nog niet kent..

Maar het is indd 1tje die het gehaald heeft, maar die hadden ook goede leiders + leden die niet zo lopen te zeiken als et niet naar hun wens gaat. kortom goede stam..
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik vond Click ook wel een goede premade die het wel een tijdje had volgehouden :D :p
 
Bovenaan