~Abnormal Abstract. -100 PA.

  • Topicstarter Abnormal Abstract.
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Schatjes,

Aangezien jullie je toch vervelen, gaan wij maar weer eventjes plaatjes aanvragen..;


De grootte van het plaatje;
240x180 Voor het gewone plaatje, &voor de forum avatar; 120x120.
De speler/stamnaam die erop moet komen;
Abnormal Abstract. Moet erop komen, gewoon leuke lettertype&kleur, kijk maar waar je fantasie je brengt..
De kleuren die je graag wilt;
Alles. Licht of donker, maakt niet uit, aanpassingen kunnen altijd worden aangegeven door ons. Probeer wat & wees creatief!
Thema van het plaatje;
Laten we grotendeels aan de Designers over, enkel vind ik een mooie vrouw of dergelijke in het plaatje verwerkt absoluut nieterg:$!
Abstract willen we ook wel zien, ook omdat dit in de naam is verwerkt, voorkeur gaat natuurlijk wel naar de mooie vrouwen..

Suggesties;



Deadline;
We kiezen als we een mooie zien:).
Prijs/gift;
100 PA. (Kan eventueel meer worden..)
Favoriet tot nu toe;

gothicwallpaper1237176k.jpg
1291620885-230.jpg



Ik hoop dat jullie er wat leuks van maken, vragen kan altijd!
Veel Succes!​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52454

Guest
Morgen.
En is het 100 PP per plaatje of voor ze alle 2?
 

DeletedUser

Guest

De eerste vind ik best goed:). De tweede wat minder..


-Designers, jullie mogen ook gewoon in het wilde weg wat proberen! Je hoeft niet perse met mooie vrouwen, het is maar een voorbeeld.
Ook wil ik graag iets zien als een Abstracte achtergrond en dan een vrouw erop bijvoorbeeld..

Gebruik je fantasie:D
 

DeletedUser

Guest
Van jou heb ik ook nog niks gezien hr ;)
wat zijn jou kwaliteiten dan ? heh :p

ik ben namelijk beginner jij niet volgens mij (zo praat je )

Hij is zelf ook beginner XD, Alleen denkt ie dat hij heel wat is zonder wat te maken ;)
 

DeletedUser

Guest
iets beters maken dan de favo met de tweede stock is praktisch onmogelijk dus dan word het de eerste.
 

DeletedUser

Guest
abnormalabstract.jpg


Alles kan aangepast worden :)

Leuk, misschien andere lettertype proberen:)?

Hij is zelf ook beginner XD, Alleen denkt ie dat hij heel wat is zonder wat te maken ;)

Ga ergens anders spammen, ontopic; Abnormal Abstract.

iets beters maken dan de favo met de tweede stock is praktisch onmogelijk dus dan word het de eerste.

Hopelijk maak je wat leuks:). Het hoeft niet perse met die stocks te zijn he!

Niet zo superveel aan gedaan maar hij was al mooi op zich xD

2nm0myw.png



Mooi plaatje, alleen vind ik 'Miley' wat minder.. (Als het al Miley is:$)
Heb leuke plaatjes van jou al gezien, misschien wil je iets heel anders proberen? Even niet denken aan die stocks of vrouwen, gewoon je fantasie gebruiken:$?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooi plaatje, alleen vind ik 'Miley' wat minder.. (Als het al Miley is:$)
Heb leuke plaatjes van jou al gezien, misschien wil je iets heel anders proberen? Even niet denken aan die stocks of vrouwen, gewoon je fantasie gebruiken:$?

morgen fzo, maar dat is niet Miley idd, gewoon opgezocht bij women, weetikveel wie dat is xD
 
Bovenaan