Spotprenten

DeletedUser

Guest
En jij bent wel een grote jongen dan ? :confused:
Je hebt dit tenslotte gestart .

Raf heeft gelijk, en jij moet je er ook niet in moeien, dit gaat tussen de volwassenen, niet de kleine kindjes die proberen zich overal tussen te dringen
 

DeletedUser

Guest
Veel volwassenen zitten er dan blijkbaar niet in Mental , want ze moeien zich ook overal mee :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Veel volwassenen zitten er dan blijkbaar niet in Mental , want ze moeien zich ook overal mee :rolleyes:

Zal ik mijn vorige stelling maar weer van stal halen: Pot verwijt ketel dat hij zwart ziet... Mental en *Astra hebben een discussie en wie mengt zich erin? Fallen.. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van fallen onder de 10 jaar. Wij zijn misschien nog niet allemaal volwassen maar volgens mij moet de pubertijd voor Fallen nog komen.. Of moet ik de PM's gaan posten over Fallen waarvan de helft bij ons smeekt om naar Mental te komen?.. wat een hechte stam zijn jullie..
 

DeletedUser

Guest
Zal ik mijn vorige stelling maar weer van stal halen: Pot verwijt ketel dat hij zwart ziet... Mental en *Astra hebben een discussie en wie mengt zich erin? Fallen.. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van fallen onder de 10 jaar. Wij zijn misschien nog niet allemaal volwassen maar volgens mij moet de pubertijd voor Fallen nog komen.. Of moet ik de PM's gaan posten over Fallen waarvan de helft bij ons smeekt om naar Mental te komen?.. wat een hechte stam zijn jullie..

Dat zou van jullie kant nogal zwak zijn. Doe je imo als leiding zijnde niet.
 

DeletedUser

Guest
Ben geen leiding.

Plus dat Fallen zichzelf eerst maar eens achter de oren moet krabben en intern hun problemen moeten oplossen voor ze onzin gaan lopen spui-en op het AF.
 

DeletedUser

Guest
Ben geen leiding.

Plus dat Fallen zichzelf eerst maar eens achter de oren moet krabben en intern hun problemen moeten oplossen voor ze onzin gaan lopen spui-en op het AF.

Klopt, maar je speelt op een leidingsaccount, wat bijgevolg hetzelfde is.

En met dat laatste moet ik je gelijk geven :)
 

DeletedUser

Guest
Twee weken leiderschap en er onstond al onrust :rolleyes:
No offencce hé Robbie, je weet hoe graag ik je zie. :p
1291528783-580.jpg

Kan er iemand een spotprent maken over een jongen die sinds een fusie. Opeens de grote jongen speelt.
Over een jongen met zeer slechte info bronnen :rolleyes:.

Het is dan ook een Spotprent
Maar gebasseerd op: Robbie 2 weken leider = problemen binnen Astra* , vandaar :rolleyes:

Meid vertel de grote problemen...:confused:

Astra* draait beter dan ooit. De grote vijand 40+ is zo goed als lam geslagen.
Prik is een fusie aangegaan uit angst voor astra*... Hoe weet ik dat :confused:
Van je grote vriend jorren.. Want als astra* zijn greep niet had vergroot op w16.
Was prik nooit de fusie aangegaan met een noob stam als mental..

Dus bedank ons liever 1x ;)

Squarepants was geen probleem maar de oplossing ;) Toch nog iemand met een beetje gezond verstand binnen Astra*. Hij had volkomen gelijk toen die zei dat Astra*, Astra* niet meer was ;) Maar een gemiddelde stam met de volgende mentaliteit: ''If you can't beat them, recruit them" ;)

Raf, met alle respect...
Jij bent van de oude astra* generatie net zoals ik. Maar juist daarom dien jij te weten dat dit nergens op slaat.
Astra* is namelijk vanuit de beginnen een mix van stammen. En dan doel ik op click en modus.
Die zijn puur diplomatiek kapot gemaakt door astra*..

Dus geen gemekker over astra* is astra* niet meer. Astra* is astra*..
Alleen ben jij geen astra* meer, en bekijk jij nu alles door een prik/mental bril ;)

Astra* in den beginne was 10x zo gerespecteerd en gevreesd als het nu is, geloof me nu maar :)

Raf, met alle respect...
Jij bent van de oude astra* generatie net zoals ik. Jij had een niets benullent acountje en bent er dan ook gestopt.
Ga dus aub niet proberen mee te liften van die tijd, want je was een niemand in astra*...

Mijn spotprent heeft de boel behoorlijk laten exploderen :p

Ik weet dat je op aandacht geilt, voelt lekker he.. :rolleyes:

dat is dan net hetzelfde als mental die de helft van prik recruteerd dan :rolleyes:

Tuurlijk is dat het geval.. Ga me geen onzin vertellen uit mental kant.
Als je mekkert dat astra* 1 fusie is aangegaan. Moet je ook eigen verantwoordelijkheid nemen...
 

DeletedUser45033

Guest
nu het precies over ons gaat zal ik wel mogen reageren zekers :rolleyes:

dat er interne problemen (geweest) zijn zal niemand ontkennen (in welke stam zijn deze niet?)
Maar deze zijn ook opgelost waardoor onze neuzen terug in dezelfde richting staan.

dit gezegd zijnde hebben wij dan nu van de "volwassen spelers" terug de toestemming om op "hun privé" forum te posten :rolleyes:

(Ik zal jullie nu al voor zijn en antwoorden op jullie post :allen néé zeggen is natuurlijk héél volwassen :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Prik is een fusie aangegaan uit angst voor astra*... Hoe weet ik dat :confused:
Van je grote vriend jorren.. Want als astra* zijn greep niet had vergroot op w16.
Was prik nooit de fusie aangegaan met een noob stam als mental..

Dan mag jij je bronnen ook gaan checken. Prik is fusie aangegaan, omdat Prik intern dood was. Letterlijk dood. forum werd nooit iets op gezegd, er waren pakweg 3 actieve leden.
Dit was voor Prik gewoon de beste optie, zelfs als astra er niet was.;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar je speelt op een leidingsaccount, wat bijgevolg hetzelfde is.

En met dat laatste moet ik je gelijk geven :)

Leidings account? ook dennis heeft de leiding opgegeven hoor..De Leen doet geen leiding meer. Gig graham is onze leider.. En Sverre is de meest gerespecteerde leider van onze stam daarna Joel :)

Dat prik maar 3 actieve leden had/heeft is onzin. De enige reden dat we gefuseerd zijn is om onze samenwerking welke we al hadden uit te breiden en alles eromheen: Bang voor dit, dit gaat fout is totale onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Khan, met alle respect ;)

Een niets benullend accountje? Zonder mijn account, en dat van Machiel, was er nu geen Astra* geweest. Dus hou maar op met liegen ;)
 

DeletedUser

Guest
Khan, met alle respect ;)

Een niets benullend accountje? Zonder mijn account, en dat van Machiel, was er nu geen Astra* geweest. Dus hou maar op met liegen ;)

Jullie hebben astra* opgezet, maar jullie hebben het niet groot gemaakt...
Dus ik lieg niet...

Ik denk dat ik vanaf nu je altijd gelijk ga geven aangezien je ego terugaan moet sterken..:rolleyes:

Ik zou je niet vergissen in mijn ego hoor, die is ijzer sterk...
Wat een verschil is met jouw, jouw ego groeit pas op na een gare fusie.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben astra* opgezet, maar jullie hebben het niet groot gemaakt...
Dus ik lieg niet...

We hebben de basis gelegd, en er dus ook voor gezorgd dat er een actieve/goede kern was. Als mijn account een onbenullig accountje was, wat was dat van jou dan niet ?
 

DeletedUser

Guest
Dat prik maar 3 actieve leden had/heeft is onzin. De enige reden dat we gefuseerd zijn is om onze samenwerking welke we al hadden uit te breiden en alles eromheen: Bang voor dit, dit gaat fout is totale onzin.

Prik had wel maar 3-4 actieve leden. Nu is o.a. Emar weer actief. Dat was ie in prik niet. d'r zaten sowieso 2 of 3 interns in. (Dat reken ik bij inactief :eek:).

Hoezo zou ut onzin zijn, heb ut zelf gezien :eek:?
 

DeletedUser

Guest
Prik had wel maar 3-4 actieve leden. Nu is o.a. Emar weer actief. Dat was ie in prik niet. d'r zaten sowieso 2 of 3 interns in. (Dat reken ik bij inactief :eek:).

Hoezo zou ut onzin zijn, heb ut zelf gezien :eek:?

Ogen beter open doen. Dat mensen niet op het forum posten wilt niet zeggen dat ze inactief zijn.
 
Bovenaan