Spotprenten

DeletedUser

Guest
Op dezelfde manier dat jullie beweren dat er problemen zijn binnen mental misschien?... Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?
 

DeletedUser

Guest
Dat doen we niet, we zeggen alleen dat je niet kan oordelen over hoe goed een stam draait als die net uit een fusie komt.
 

DeletedUser

Guest
Dat doen we niet, we zeggen alleen dat je niet kan oordelen over hoe goed een stam draait als die net uit een fusie komt.
Oh zal ik paar quotes gaan zoeken die Mental verwijten zonder Prik erbij ?
Er zijn er genoeg hoor dus no offence naar Astra* maar naar Robbie:rolleyes:

Kijk ik zal je uit je fantasie wereldje houden, er zijn geen problemen binnen Astra. Ik weet echt totaal niet hoe jij daar bij komt?
Deze post vind ik zeer grappig :rolleyes:
Maar ik zal mijn argumentering hier niet posten :cool:

Op dezelfde manier dat jullie beweren dat er problemen zijn binnen mental misschien?... Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?
+1

@Astra*: Ik heb helemaal niets tegen de leden die niet zo lopen verwijten, deze spotprent is een spotprent zie er dus de spot van in en ga je niet zo aangevallen voelen..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oh zal ik paar quotes gaan zoeken die Mental verwijten zonder Prik erbij ?
Er zijn er genoeg hoor dus no offence naar Astra* maar naar Robbie:rolleyes:


Deze post vind ik zeer grappig :rolleyes:
Maar ik zal mijn argumentering hier niet posten :cool:


+1

@Astra*: Ik heb helemaal niets tegen de leden die niet zo lopen verwijten, deze spotprent is een spotprent zie er dus de spot van in en ga je niet zo aangevallen voelen..:rolleyes:

Je zat ook al in het andere topic te roepen dat wij problemen hebben, ik wil wel is weten hoe jij daar bij komt. Daarbij zeg jij dat je, je argumentering niet wil posten. Ik denk dat jij dat niet doet omdat je er geen hebt.
 

DeletedUser

Guest
Dit blijft nog ff iets waar we NIKS over zeggen, misschien blijft dat wel heel lang zo
 

DeletedUser

Guest
Mr. squarepants was het probleem ;)

Squarepants was geen probleem maar de oplossing ;) Toch nog iemand met een beetje gezond verstand binnen Astra*. Hij had volkomen gelijk toen die zei dat Astra*, Astra* niet meer was ;) Maar een gemiddelde stam met de volgende mentaliteit: ''If you can't beat them, recruit them" ;)
 

DeletedUser

Guest
Squarepants was geen probleem maar de oplossing ;) Toch nog iemand met een beetje gezond verstand binnen Astra*. Hij had volkomen gelijk toen die zei dat Astra*, Astra* niet meer was ;) Maar een gemiddelde stam met de volgende mentaliteit: ''If you can't beat them, recruit them" ;)

En nu heb ik geen gezond verstand meer:eek: Lekker is dat:p Wel lachen dan, een gemiddelde stam die toch zonder al te veel moeite de wereld beheerst:)
 

DeletedUser

Guest
Of sluit een stille bg met ze af om vervolgens moord en brand te schreeuwen als het niet als een volwaardige BG gezien word :p
 

DeletedUser

Guest
En nu heb ik geen gezond verstand meer:eek: Lekker is dat:p Wel lachen dan, een gemiddelde stam die toch zonder al te veel moeite de wereld beheerst:)

Oh beheersen ze de wereld dan? Agh, leer ik ook weer eens wat bij. Niet moeilijk als je elke dreiging wegrecruteert ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm als ik kijk in de ranglijst zie ik 23 leden. Vaag dat er maar 23 dreigingen waren, saaie wereld zeg! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Oh beheersen ze de wereld dan? Agh, leer ik ook weer eens wat bij. Niet moeilijk als je elke dreiging wegrecruteert ;)

Wij hebben tot nu toe geen moeite gehad onze rang 1 te behouden hoor;) Die dreiging wil anders verdomt graag in Astra, misschien zegt dat meer over ons dan over onze vijanden. Daarbij als wij toch zo'n ramp zijn zoals iedereen denkt hoe kan het dan dat wij 1 jaar lang nog geen ene keer serieus aangevallen zijn? Misschien angst?
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben tot nu toe geen moeite gehad onze rang 1 te behouden hoor;) Die dreiging wil anders verdomt graag in Astra, misschien zegt dat meer over ons dan over onze vijanden. Daarbij als wij toch zo'n ramp zijn zoals iedereen denkt hoe kan het dan dat wij 1 jaar lang nog geen ene keer serieus aangevallen zijn? Misschien angst?

Angst? Ach nee. Het beroerend laag niveau van de rest van de wereld en het weinige front dat de deftige stammen met jullie hebben. Of misschien de stammen waar jullie ook maar énige dreiging in zien, direct als BG'tjes maken ? Neem nou High5. Een rang 1 zegt niet alles over een stam, dat zou jij als ervaren speler nu wel al moeten weten ;)
 
Bovenaan