Tribal Wars Weekblad

DeletedUser

Guest
Dan lees je niet goed blinde:)

Hoezo?
Hij heeft het goed gelezen en toch blijft hij dat gevoel houden.
Ooit over nagedacht?

Als je het goed leest kan je opeens geen ander gevoel meer hebben ofzo? Rare redenering
 

DeletedUser

Guest
Hoezo?
Hij heeft het goed gelezen en toch blijft hij dat gevoel houden.
Ooit over nagedacht?

Als je het goed leest kan je opeens geen ander gevoel meer hebben ofzo? Rare redenering

Toch heb ik het gevoel dat jij niet serieus bent..
 

DeletedUser40405

Guest
Beste Tw weekblad,

Wanneer komt er nu eens weer een artikel van W12?

Er is genoeg om over te schrijven....

MVG
Dutch
 
Reactiescore
982

DeletedUser

Guest
Ik heb het gevoel dat Charon een enorm groot (+ een synoniem voor onacceptabel/onaantrekkelijk) hoofd heeft.

Of is dit gewoon de waarheid? :confused:
 

DeletedUser44091

Guest
Hurei dit heeft niks met War! te maken. Ik zie nu pas kans om weer on te komen sinds gister ergens.....
Heb namelijk ook al gezegt dat ik dat artikel over War! gewoon ga plaatsen als mensen het graag nog willen lezen

en ga meteen maar weer naar bed morgen weer vroeg op :(
 

DeletedUser

Guest
heeft niks met lezen te maken..

Mocht jij je trouwens geroepen voelen, ik neem aan dat er altijd plaats is om een (eenmalig) artikel op te sturen. Met je eigen onderwerpkeuze. De val van War! dus, neem ik aan.

[EDIT]
Ik zit eraan te denken om te solliciteren voor het TWw, ditmaal als reporter (al eens voor spellingcontroleur (surprise :D) gedaan, maar die hadden ze genoeg) voor w12. Ik vrees echter dat ik niet genoeg onderwerpen kan verzinnen, en dan heeft het nog niet veel zin (ofja, ik ontvang dan natuurlijk wel PA :D). Dus misschien als er nu veel onderwerpen komen, dat ik het dan probeer :)

Mogelijke onderwerpen:
- De val van War!
- Een kijkje hoe het de andere stammen vergaan is na de oorlog
- Fusie TC 25 en TNE
- Topstammen versus flopstammen (voor een voorbeeld: zie wereld 11 hier)
[/EDIT]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44091

Guest
Mocht jij je trouwens geroepen voelen, ik neem aan dat er altijd plaats is om een (eenmalig) artikel op te sturen. Met je eigen onderwerpkeuze. De val van War! dus, neem ik aan.

[EDIT]
Ik zit eraan te denken om te solliciteren voor het TWw, ditmaal als reporter (al eens voor spellingcontroleur (surprise :D) gedaan, maar die hadden ze genoeg) voor w12. Ik vrees echter dat ik niet genoeg onderwerpen kan verzinnen, en dan heeft het nog niet veel zin (ofja, ik ontvang dan natuurlijk wel PA :D). Dus misschien als er nu veel onderwerpen komen, dat ik het dan probeer :)

Mogelijke onderwerpen:
- De val van War!
- Een kijkje hoe het de andere stammen vergaan is na de oorlog
- Fusie TC 25 en TNE
- Topstammen versus flopstammen (voor een voorbeeld: zie wereld 11 hier)
[/EDIT]

Er zijn altijd genoeg dingen om over te schrijven. De val van War! wil ik zelf doen (was er immers al aan begonnen), maar een extra reporter kan volgens mij geen kwaad ;)

zo ga weer slapen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mocht jij je trouwens geroepen voelen, ik neem aan dat er altijd plaats is om een (eenmalig) artikel op te sturen. Met je eigen onderwerpkeuze. De val van War! dus, neem ik aan.

[EDIT]
Ik zit eraan te denken om te solliciteren voor het TWw, ditmaal als reporter (al eens voor spellingcontroleur (surprise :D) gedaan, maar die hadden ze genoeg) voor w12. Ik vrees echter dat ik niet genoeg onderwerpen kan verzinnen, en dan heeft het nog niet veel zin (ofja, ik ontvang dan natuurlijk wel PA :D). Dus misschien als er nu veel onderwerpen komen, dat ik het dan probeer :)

Mogelijke onderwerpen:
- De val van War!
- Een kijkje hoe het de andere stammen vergaan is na de oorlog
- Fusie TC 25 en TNE
- Topstammen versus flopstammen (voor een voorbeeld: zie wereld 11 hier)
[/EDIT]

- Val van War! en de gevolgen
- Eventuele acties die plaatsvinden in de komende weken (Play op Mercy bijvoorbeeld, zullen er vast meer gaan plaatsvinden!) verslaan
- Fusie TC 25 en TNE
- Evt. verdergaan met de reeks om van alle stammen die in de Wereldoorlog waren te bekijken (dus nu niet meer m.b.t. Wereldoorlog maar gewoon verder inzoomen, kun jezelf wel invullen)

Dit zijn zo de eerste 3 belangrijke dingen denk ik. Mocht je dan toch niet genoeg stof hebben of gebrek aan motivatie kun je altijd nog een back-up hebben zoals:
-Topstammen vs. Flopstammen
-Rimstammen bekijken
-ODA (/ODD/OD) ranking iets over schrijven
-Mogelijke toekomstige conflicten (door groei ontstaan nieuwe fronten)

En schiet me vast nog wel wat te binnen maar dan heb je al 6/7 onderwerpen. In de tussentijd gebeurt er vast weer wat om over te schrijven.

-Staan nu ook in volgorde van belangrijkheid-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Enquete op het TNE forum om de BG met Mercy te beëindigen of door te gaan?

*Wacht op commentaar :D
 
Bovenaan