de C22 oorlog

DeletedUser

Guest
Klopt.

wij *AoF* hebben gezamenlijk besloten dat de top 5 naar B2B gaat. de rest zal achterblijven.
 

DeletedUser

Guest
Kan me niet voorstellen dat dat zoals je zegt een gezamelijke beslissing was :p
 

DeletedUser

Guest
het is wel gezamenlijk besloten. ik heb nooit gezegd dat iedereen het er mee eens was. natuurlijk waren er een paar tegen. maar dat viel toch nog best wel mee zelfs de mensen die niet in de top 5 stonden stemden veel voor. de top 5 hoeven trouwens toch niet per se punten geilers te zijn? misschien hebben ze wel veel punten maar wie zegt dat die dorpen leeg staan? je kan ook gewoon een goede speler zijn.
 

DeletedUser

Guest
de top 5 hoeven trouwens toch niet per se punten geilers te zijn? misschien hebben ze wel veel punten maar wie zegt dat die dorpen leeg staan? je kan ook gewoon een goede speler zijn.

/Fail. :eek:

Ik bedoel dat het met alleen de top 5 naar een nieuwe stam stappen puntengeilen is.
Of hadden jullie hier hele andere redenen voor? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nee het was zeker niet voor de punten. er waren verschillende redenen waarom we dat hebben gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Is in feite hetzelfde als wat met Dream gegaan is, al zijn er wel verschillen (die niet allemaal mijn schuld waren ;p) zoals het inactief zijn, bang zijn, geen gehoor, etc.

In mijn ogen had L.o. nooit mogen gefuseerd hebben met dream, maar dat is even buiten de kwestie. Kwam er ook pas later bij als co..

De noobs zijn de dupe als de stam die noobs aanneemt.. Zo kan je ze niet echt zien als Puntengeilers, anders ben ik dit ook en zo kan je me echt nooit noemen ^^
Toch vind ik het vreemd dat jullie naar B2B zijn gegaan daar er niet echt positieve achtergrond komt bij kijken. (voor zover ik weet toch)

Maar goed, ik zie dat het bij jullie nog redelijk goed gaat, vraag me wel af wat er met de rest nu gebeurt, je kan ze immers niet allemaal te vriend blijven houden..
 

DeletedUser

Guest
klopt we hebben niet altijd de beste tijd gehad met B2B maar de laatste tijd ging het toch wel goed tussen onze 2 stammen.

wat er met de rest gebeurd.. Tja, de ene gaat naar [CoE] de ander blijft in *AoF* er wordt soms ook nog gesproken over ~AOG~. en we zullen zien hoelang we vrienden met hun kunnen blijven.
 
Bovenaan