Oologs verklaring TEVA ~ KOC

DeletedUser

Guest
de oorlog verklaren zeg je:p niet aan conq hoor:) maar ik vind het niet heel erg dat die er ook bij zit, hoe meer zielen hoe meer vreugd. gaat niet eens alleen om de winst, als we sportief mogen strijden, dan is dat voor mij al een reden om tw te spelen.

sluiten? van mij mag het, maar vind het niet nodig. ik denk dat de draai hier nog wel komt als het echt losbarst. maarja.

wat jij zegt staat bij veel mensen op hun profiel

t is maar een spel:p

de meeste reagerende TEVA spelers zijn wat arrogant, ik uiteraard ook^^. Maar jij verdient respect. Je blijft normaal en ik geloof dat ik nog geen snijdende opmerking van jou heb gelezen, veel, veel respect;)

en nogmaals mocht het egt losgaan dan wens ik je veel suc6 en sterkte, spelers als jij moeten blijven;)
 

DeletedUser

Guest
ow ik dagt dat TEVA ook meerdere leidinggevende hadden:confused:.

anyways , hetgeen de leiding heeft gedaan is niet naar de bg/ NAP luisteren. Ik heb mijn voorbeeld al genoemt wat tegen de afspraken was.....

En natuurlijk dat jullie degene zijn die de oorlog verklaren;)

maargoed ik vind dat dit topic gesloten mag worden, aangezien dit ook een spammersparadijs begint te worden en ik van mening ben dat er minder gepraat moet worden en meer gecleart en ge-edelt. Dit geld voor beide partijen:D

nogmaals wat heb ik gedaan.
want naar welke bg/nap had ik moeten luisteren.

die met conq :confused:
die met .koc. :confused:

want dat zou zeer moeilijk gaan daar we die niet hadden/hebben. :D
en ook niet willen hebben.:rolleyes::rolleyes:

wij spelen ons spel op onze manier en die statistieken zijn leuk maar stellen nog niks voor. :)
ja .koc heeft nu nog een voorsprong kwa dorpen overname maar hun aanvallen komen er niet meer door en de geedelde dorpen zijn alweer op de terug weg naar teva :D
maar inderdaad kan deze topic worden gesloten daar het een mega spam topic is geworden
 

DeletedUser

Guest
Alsjeblieft, of bedoelde je deze niet :D

NAC Breda - Roda JC Kerkrade
1 - 2

De Graafschap - Heracles Almelo
1 - 1

NEC - FC Groningen
3 - 2

sc Heerenveen - VVV-Venlo
2 - 0

Excelsior - Ajax
2 - 2

PSV - Feyenoord
10 - 0


FC Twente - ADO Den Haag
3 - 2

AZ - Willem II
3 - 0

Vitesse FC - Utrecht
1 - 4

Sorry, maar dit was gewoon een inkoppertje ^^ iets wat Feyenoord dus niet deed :p

En dan te bedenken dat het met rust nog 2-0 stond :p
Wel goed bedacht (dat laatste)


trek je niets van hun aan, hier je stats.


TEVA - KOC, periode: altijd:
Side 1:
Tribes: TEVA
Side 2:
Tribes: .KoC.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 127
Verschil: 86

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 369,724
Kant 2: 1,053,535
Verschil: 683,811

chart

TEVA - KOC, periode: laatste maand:
Side 1:
Tribes: TEVA
Side 2:
Tribes: .KoC.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 98
Verschil: 65

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 299,179
Kant 2: 834,271
Verschil: 535,092

chart

TEVA - KOC, periode: laatste week:
Side 1:
Tribes: TEVA
Side 2:
Tribes: .KoC.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28
Kant 2: 54
Verschil: 26

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 260,156
Kant 2: 458,386
Verschil: 198,230

chart

JFF/JFF2/TEVA/TEVA2 - KOC/conq., periode: altijd:
Side 1:
Tribes: TEVA, JFF, JFF², TEVA²
Side 2:
Tribes: .KoC., conq.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 257
Kant 2: 205
Verschil: 52

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,345,523
Kant 2: 1,782,576
Verschil: 562,947

chart

JFF/JFF2/TEVA/TEVA2 - KOC/conq., periode: laatste maand:
Side 1:
Tribes: TEVA, JFF, JFF², TEVA²
Side 2:
Tribes: .KoC., conq.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68
Kant 2: 113
Verschil: 45

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 611,728
Kant 2: 965,456
Verschil: 353,728

chart

JFF/JFF2/TEVA/TEVA2 - KOC/conq., periode: laatste week:

Side 1:
Tribes: TEVA, JFF, JFF², TEVA²
Side 2:
Tribes: .KoC., conq.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43
Kant 2: 55
Verschil: 12

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 397,874
Kant 2: 458,731
Verschil: 60,857

chart

GO .KoC. WOOHOO

nogmaals wat heb ik gedaan.
want naar welke bg/nap had ik moeten luisteren.

die met conq :confused:
die met .koc. :confused:

want dat zou zeer moeilijk gaan daar we die niet hadden/hebben. :D
en ook niet willen hebben.:rolleyes::rolleyes:

wij spelen ons spel op onze manier en die statistieken zijn leuk maar stellen nog niks voor. :)
ja .koc heeft nu nog een voorsprong kwa dorpen overname maar hun aanvallen komen er niet meer door en de geedelde dorpen zijn alweer op de terug weg naar teva :D
maar inderdaad kan deze topic worden gesloten daar het een mega spam topic is geworden

En ik maar denken dat jullie de oorlog verklaren omdat wij ons niet aan een NAP hielden? (zogenaamd dan)
En die dorpen zijn nog niet binnen ;)
Dus zorg eerst maar dat ze er zijn, voor je begint met stoere praatjes ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nogmaals wat heb ik gedaan.
want naar welke bg/nap had ik moeten luisteren.

die met conq :confused:
die met .koc. :confused:

want dat zou zeer moeilijk gaan daar we die niet hadden/hebben. :D
en ook niet willen hebben.:rolleyes::rolleyes:

wij spelen ons spel op onze manier en die statistieken zijn leuk maar stellen nog niks voor. :)
ja .koc heeft nu nog een voorsprong kwa dorpen overname maar hun aanvallen komen er niet meer door en de geedelde dorpen zijn alweer op de terug weg naar teva :D
maar inderdaad kan deze topic worden gesloten daar het een mega spam topic is geworden

Ik beschouw het maar als compliment dat jij het over de kleine idngen wel eens bent;)

punt 1 beschreef ik in het begin de leiding van TEVA, daar ik niet verwacht dat jij het in je uppie beslist;)

punt 2 ook mijn BG/NAP reactie is uit de geschiedenis gegrepen, en als jouw antwoord dan nog geld dan vraag ik me af wie, wie hier nu eigelijk heeft bedrogen:confused:

punt 3 die ge-edelde dorpen die op de terugweg zijn hebben nog een aardig eind te lopen dan;)
 

DeletedUser

Guest
wat jij zegt staat bij veel mensen op hun profiel

t is maar een spel:p

de meeste reagerende TEVA spelers zijn wat arrogant, ik uiteraard ook^^. Maar jij verdient respect. Je blijft normaal en ik geloof dat ik nog geen snijdende opmerking van jou heb gelezen, veel, veel respect;)

en nogmaals mocht het egt losgaan dan wens ik je veel suc6 en sterkte, spelers als jij moeten blijven;)

thanx man. dat vind ik tof om te horen;) jij ook veel plezier nog in het spel, al denk ik wel dat dat goedkomt;)



andere soort stats (groei per speler):
conq
KOC
Teva
jff
teva2
jff2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51440

Guest
Ik ben geen 10 maar een 11 de beste in de game!


OeH? Ik zie TEVA vs KOC. Leeft dit nog? Of wordt dit het nationaal spamtopic?
 

DeletedUser47767

Guest
nogmaals wat heb ik gedaan.
want naar welke bg/nap had ik moeten luisteren.

die met conq :confused:
die met .koc. :confused:

want dat zou zeer moeilijk gaan daar we die niet hadden/hebben. :D
en ook niet willen hebben.:rolleyes::rolleyes:

wij spelen ons spel op onze manier en die statistieken zijn leuk maar stellen nog niks voor. :)
ja .koc heeft nu nog een voorsprong kwa dorpen overname maar hun aanvallen komen er niet meer door en de geedelde dorpen zijn alweer op de terug weg naar teva :D
maar inderdaad kan deze topic worden gesloten daar het een mega spam topic is geworden

nou.. de statistieken zeggen andere dingen dus maak je geen illusies.. Watch youre back ;)
 

DeletedUser

Guest
nou.. de statistieken zeggen andere dingen dus maak je geen illusies.. Watch youre back ;)

lees zijn post beter, hij haalt juist de stats aan dat daarin koc beter zit, hij weet dus wel goed waar hij over praat, maar waar hij over praat is de toekomst. ik snap je goed, en vind het ook niet erg, maar ik vind dat je master niet perse ongelijk moet geven omdat het master is. hij is hier niet zo geliefd omdat het geen tactisch politicus is. dat is ook zijn taak niet;) wat wel duidelijk is, is dat hij zijn stam al meer dan een jaar bij elkaar heeft gehouden en daar trots op mag zijn. blijkbaar is hij misschien geen politicus, maar kan hij stiekem toch wel goed een stam leidden;)
 

DeletedUser

Guest
Heb er de puf niet meer voor om op dit topic te gaan reageren, dit is alles wat ik nog in mij heb om dit hier neer te gaan zetten.

pfff.jpg
 

DeletedUser

Guest
lees zijn post beter, hij haalt juist de stats aan dat daarin koc beter zit, hij weet dus wel goed waar hij over praat, maar waar hij over praat is de toekomst. ik snap je goed, en vind het ook niet erg, maar ik vind dat je master niet perse ongelijk moet geven omdat het master is. hij is hier niet zo geliefd omdat het geen tactisch politicus is. dat is ook zijn taak niet;) wat wel duidelijk is, is dat hij zijn stam al meer dan een jaar bij elkaar heeft gehouden en daar trots op mag zijn. blijkbaar is hij misschien geen politicus, maar kan hij stiekem toch wel goed een stam leidden;)

als ik een goede politicus was geweest had ik niet hier gezeten maar in denhaag :D

en siward laat hun nou lekker schelden en klagen op alles wat ik zeg des te harde ik kan lachen om hun reacties.
waarom denk jij überhaupt dat ik hier reageer.
in al die 6 jaar dat ik tw speel heb ik nog nooit gezien dat een stam een andere stam de oorlog verklaarde dat er enkel over de oorlog werd gesproken met respect.
nee altijd blijven er grapjassen de de topic vol stoppen met spam en altijd is er dan 1 die steeds de pispaal is van velen.

en geloof me ze kunnen me beter hier proberen belachelijk te maken dan in rl.

dus heren/dames kom op en geef hier weer eens mooie commentaar op zodat ik vanavond weer kan genieten van jullie reacties :D
 

DeletedUser

Guest
als ik een goede politicus was geweest had ik niet hier gezeten maar in denhaag :D

en siward laat hun nou lekker schelden en klagen op alles wat ik zeg des te harde ik kan lachen om hun reacties.
waarom denk jij überhaupt dat ik hier reageer.
in al die 6 jaar dat ik tw speel heb ik nog nooit gezien dat een stam een andere stam de oorlog verklaarde dat er enkel over de oorlog werd gesproken met respect.
nee altijd blijven er grapjassen de de topic vol stoppen met spam en altijd is er dan 1 die steeds de pispaal is van velen.

en geloof me ze kunnen me beter hier proberen belachelijk te maken dan in rl.

dus heren/dames kom op en geef hier weer eens mooie commentaar op zodat ik vanavond weer kan genieten van jullie reacties :D
:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47767

Guest
lees zijn post beter, hij haalt juist de stats aan dat daarin koc beter zit, hij weet dus wel goed waar hij over praat, maar waar hij over praat is de toekomst. ik snap je goed, en vind het ook niet erg, maar ik vind dat je master niet perse ongelijk moet geven omdat het master is. hij is hier niet zo geliefd omdat het geen tactisch politicus is. dat is ook zijn taak niet;) wat wel duidelijk is, is dat hij zijn stam al meer dan een jaar bij elkaar heeft gehouden en daar trots op mag zijn. blijkbaar is hij misschien geen politicus, maar kan hij stiekem toch wel goed een stam leidden;)

wie ben jij eigenlijk? O nee.. dat wil ik helemaal niet weten =P
 

DeletedUser

Guest
lees zijn post beter, hij haalt juist de stats aan dat daarin koc beter zit, hij weet dus wel goed waar hij over praat, maar waar hij over praat is de toekomst. ik snap je goed, en vind het ook niet erg, maar ik vind dat je master niet perse ongelijk moet geven omdat het master is. hij is hier niet zo geliefd omdat het geen tactisch politicus is. dat is ook zijn taak niet;) wat wel duidelijk is, is dat hij zijn stam al meer dan een jaar bij elkaar heeft gehouden en daar trots op mag zijn. blijkbaar is hij misschien geen politicus, maar kan hij stiekem toch wel goed een stam leidden;)

zoals al eerder aangemerkt mag ik je hier wel;), maar desondanks zijn de stats die hij erbij haalt van altijd. Dit geeft dus geen goed beeld van de situatie(de oorlog). de stats die daarover gaan hebben dan ook totaal geen nut.

kortom zit iedereen wel op de beloofde reactie te wachten. TEVA komt terug volgens zijn leden maar is dit dan niet een beetje erg traag? Zoals al eerder verteld is het niet meer als logisch dat een stam die een oorlogsverklaring afgeeft ook meteen aanvalt;) En dat is wat momenteel ontbreekt.

En een goede leider? Daar laat ik me niet over uit aangezien ik weinig met hem te maken heb gehad;)
 

DeletedUser

Guest
zoals al eerder aangemerkt mag ik je hier wel;), maar desondanks zijn de stats die hij erbij haalt van altijd. Dit geeft dus geen goed beeld van de situatie(de oorlog). de stats die daarover gaan hebben dan ook totaal geen nut.

kortom zit iedereen wel op de beloofde reactie te wachten. TEVA komt terug volgens zijn leden maar is dit dan niet een beetje erg traag? Zoals al eerder verteld is het niet meer als logisch dat een stam die een oorlogsverklaring afgeeft ook meteen aanvalt;) En dat is wat momenteel ontbreekt.

En een goede leider? Daar laat ik me niet over uit aangezien ik weinig met hem te maken heb gehad;)

als je de stats van jff/jff2/teva/teva2 tegenover conq en koc ziet van laatste week loopt het erg dicht op elkaar, laatste 48 uur en 24 uur staan we voor, en over altijd stonden we al voor. ik denk dat je mag stellen dat het van deze kant op zijn begin zit, en ben benieuwd hoe het lopen gaat..
 
Bovenaan