Oologs verklaring TEVA ~ KOC

DeletedUser

Guest
Dit is alleen samen.
Als je de stammen nou eens appart bekijkt ;)

dat is onzin, want deze spelers werken tijden samen, en dat blijft ook wel zo. vrienden moet je als geheel zien, naar mijn mening. dit is gewoon goed. dat mag ook jij toegeven. altijd teva naar beneden praten, terwijl echt niet alles verkeerd is. dit is gewoon goed;)

en stel je neemt enkel teva en teva2 heb je nog een prachtcluster;)
 

DeletedUser

Guest
dat is onzin, want deze spelers werken tijden samen, en dat blijft ook wel zo. vrienden moet je als geheel zien, naar mijn mening. dit is gewoon goed. dat mag ook jij toegeven. altijd teva naar beneden praten, terwijl echt niet alles verkeerd is. dit is gewoon goed;)

en stel je neemt enkel teva en teva2 heb je nog een prachtcluster;)

ik zeg alleen maar dat het apart geen enkele fatsoenlijke clusters zijn ;)
En je weet nooit wat er kan veranderen.
Verder weet ik best dat jullie niet aan cluster regels doen ;)
Dat heb ik al gemerkt in tijden van onze NAP, jullie kwamen je overal tussen edelen.
Terwijl wij toch duidelijk clusters maakten ;)

En dan is het dus gewoon waar dat jullie apart clusters van niks hebben ;)
En dat wat je nou zegt valt ook wel mee ;)
Overal zie ik stukjes van andere stammen ertussen kruipen ;)
Normaal maak je die dicht.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, dit is gewoon duidelijk een meningsverschil over prioriteiten...
Ik vind dat je vrienden moet vertrouwen, zeker als ze al ongeveer een jaar bevriend zijn..

Als die vrienden stammen samen zo'n perfect cluster vormen als eerder laten zien, kan je alle dingen opzoeken om het nog steeds omlaag te praten, maar je kan ook eens reëel zijn en zeggen: okee, dit doen ze goed.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, dit is gewoon duidelijk een meningsverschil over prioriteiten...
Ik vind dat je vrienden moet vertrouwen, zeker als ze al ongeveer een jaar bevriend zijn..

Als die vrienden stammen samen zo'n perfect cluster vormen als eerder laten zien, kan je alle dingen opzoeken om het nog steeds omlaag te praten, maar je kan ook eens reëel zijn en zeggen: okee, dit doen ze goed.

Hmm, dan moet ik je er even aan herinneren dat ik oorspronkelijk op W13 ben begonnen.
En daar hele andere "regels" gelden.
Daar kan je eerst 1 jaar een BG en een goed BG hebben.
Maar na 1 jaar en 2 dagen kan dat opeens in een paar uur veranderen tot vijandschap.
Gewoon omdat je doet wat het beste is in stam belang ;)

Daarom laat niemand van W13 nooit en te nimmer een andere speler in zijn cluster komen ;)
Dat is TABOE om het zo te zeggen.
Begrijp je me nu?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, dan moet ik je er even aan herinneren dat ik oorspronkelijk op W13 ben begonnen.
En daar hele andere "regels" gelden.
Daar kan je eerst 1 jaar een BG en een goed BG hebben.
Maar na 1 jaar en 2 dagen kan dat opeens in een paar uur veranderen tot vijandschap.
Gewoon omdat je doet wat het beste is in stam belang ;)

Daarom laat niemand van W13 nooit en te nimmer een andere speler in zijn cluster komen ;)
Dat is TABOE om het zo te zeggen.
Begrijp je me nu?

welkom in w14;) dat is geschiedenis.
 

DeletedUser

Guest
nee, maar je moet begrijpen dat we niet over de stammen uit w13 praten. tuurlijk is er kans op oorlog later. maar op het moment staat het zeer sterk, en op het moment is het samen ook sterk geclusterd... zolang er oorlog is tegen conq en dergelijke is er trouwens al helemaal geen reden voor oorlog onderling;)
 

DeletedUser

Guest
nee, maar je moet begrijpen dat we niet over de stammen uit w13 praten. tuurlijk is er kans op oorlog later. maar op het moment staat het zeer sterk, en op het moment is het samen ook sterk geclusterd... zolang er oorlog is tegen conq en dergelijke is er trouwens al helemaal geen reden voor oorlog onderling;)

Juist wel.
Want als TEVA of JFF voordeel ziet in een bondgenootschap met conq. (niet dat dat gebeurt, maar je begrijpt wat ik bedoel)
Dan kan de een zich zomaar tegen de ander keren.

En ik gaf je alleen een voorbeeld van waarom je moet clusteren ;)
 

DeletedUser

Guest
ik snap je punt, maar ik denk dat de tijd anders zal uitwijzen. mogelijk heb je gelijk, we zullen zien.
 

DeletedUser

Guest
denk dat ze die van toendra hebben gepakt,lijkt me niet dat ze nog aan dat kleine meisje zitten..

ik heb er ook eentje met een klein meisje op ;)

user_image.jpg
 

DeletedUser

Guest
Nee, elke keer 13 erbij w1 -> w14. wordt dus pas w27 :(.

Maar met Niels -> Lienee. Sake & Rogier -> Lienee, zijn ze zo weg :)

het is een beetje moeilijk maar mischien. de nr 2 stam tegen de Teva moet de hulp in roepen van .KoC. en waarom waren julie klaar voor een oorlog. [om oorlog te voeren.] wie het wel snapt van alle schatjes mag andwoord geven, stoken, of bekritiseren. wat de schatjes willen
 

DeletedUser

Guest
het is een beetje moeilijk maar mischien. de nr 2 stam tegen de Teva moet de hulp in roepen van .KoC. en waarom waren julie klaar voor een oorlog. [om oorlog te voeren.] wie het wel snapt van alle schatjes mag andwoord geven, stoken, of bekritiseren. wat de schatjes willen

er is geen hulp ingeroepen...... daar was geen tijd voor, de oorlogsverklaring jegens koc kwam te snel;)
 
Bovenaan