Speedronde #335 - Vrije Instellingen (L1)

DeletedUser

Guest
naja, dan ben ik dom want ik heb er gespeelt xD

Iedereen heeft normale werelden gespeeld wss, hoe wou je anders bij de speedserver terecht komen. Daar heb je gewoon de standaard weetjes van TW voor nodig (hoewel ik begon met speeden héél lang geleden toen ik 500 punten ofzo op w4 had xD)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft normale werelden gespeeld wss, hoe wou je anders bij de speedserver terecht komen. Daar heb je gewoon de standaard weetjes van TW voor nodig (hoewel ik begon met speeden héél lang geleden toen ik 500 punten ofzo op w4 had xD)

ik begon met speeden toen ik 30k had op een wereld en dan 1e speed was NLS3 xD
 

DeletedUser45594

Guest
dan ben ik vrij laat begonne merk ik:p ik ben dit weekend begonne xp
en ik heb al enkele account gehad/heb ik op het moment met meer als 3 mill punte xp
en k kwam er vorig weekend eig gewoon per ongelijk bij uit:p odmat iemand vroeg als ik mee deed:p
 

DeletedUser

Guest
dan ben ik vrij laat begonne merk ik:p ik ben dit weekend begonne xp
en ik heb al enkele account gehad/heb ik op het moment met meer als 3 mill punte xp
en k kwam er vorig weekend eig gewoon per ongelijk bij uit:p odmat iemand vroeg als ik mee deed:p

haha, men favoriete designer gaat ook es speeden zie xD
 

DeletedUser45867

Guest
Damn dit moet hem gewoon worden:p anders ben ik mijn mooie twtotal rank kwijt:(
 

DeletedUser18438

Guest
Ik denk dat de nr1 hier niet veel punten gaat hebben :p eens kijken of ik men goede start nog eens kan doen :p
 

DeletedUser18987

Guest
De nummer 1 gaat amper aan 10k geraken, ik weet niet of ik ga doen.
 

DeletedUser

Guest
dan ben ik vrij laat begonne merk ik:p ik ben dit weekend begonne xp
en ik heb al enkele account gehad/heb ik op het moment met meer als 3 mill punte xp
en k kwam er vorig weekend eig gewoon per ongelijk bij uit:p odmat iemand vroeg als ik mee deed:p

En dat ben ik!
 

DeletedUser

Guest
te vroeg :p Moet eten rond 17:00 dus dan zou ik een vv moeten zoeken en daar heb ik geen zin in :p
 
Bovenaan