Speedronde #330 - Vrije Instellingen (L0)

DeletedUser

Guest
backstabben? 2vs1 ? het is TRIBALwars ^^ Moest jij ook maar een vriendje roepen was het 2vs2 :rolleyes:

En als je inc hebt nooit panikeren want je failt dan altijd ^^ :D Weet nooit wnr sturen en terugtrekken $

Ik kan me herinneren dat er een topic was over met meerdere personen 1 iemand aanvallen.
Ik heb daar al gezegd, 2 vs 1 is ok, maar laat het dan ook iemand zijn die minstens 2 keer zo groot is.
Ik was dat niet eens, dus vind ik het laf.

Oh ja alsof jij zo goed bent.
Gast bemoei je ergens anders mee, je kent me niet eens dus ga niet zeiken dat ik 'altijd' fail.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me herinneren dat er een topic was over met meerdere personen 1 iemand aanvallen.
Ik heb daar al gezegd, 2 vs 1 is ok, maar laat het dan ook iemand zijn die minstens 2 keer zo groot is.
Ik was dat niet eens, dus vind ik het laf.

Oh ja alsof jij zo goed bent.
Gast bemoei je ergens anders mee, je kent me niet eens dus ga niet zeiken dat ik 'altijd' fail.

hij geeft gewoon de tip dat je niet mag panikeren of anders fail je altijd, is da nu zo erg xD je humeur is zo duidelijk, je hebt speed verloren xD
 

DeletedUser

Guest
Waarom is Hayley nu een backstabber? xD

Backstabben is iemand uit de stam kicken en dan edelen... :rolleyes:

Lees een paar bladzeiden terug.
Weet niet wat er precies gebeurde maar er werd het woord backstabber gebruikt.
Daar baseer ik het op.
Verbeter me als ik het fout heb.
 

DeletedUser

Guest
Lees een paar bladzeiden terug.
Weet niet wat er precies gebeurde maar er werd het woord backstabber gebruikt.
Daar baseer ik het op.
Verbeter me als ik het fout heb.

siemen en noowt (siemen en mij dus) waren de backstabbers deze ronde, dit deden we gewoon voor de fun omdat het anders een saaie speed werd om er wat leven in te brengen, en dat is ook gelukt, we wilden trouwens ook niet dat galva won en die had tot dat moment nog geen enkele atk gehad wrs dusja o ist nie moeilijk dus dachten we we gaan eens iets doen, ok backstab is zielig maar wel grappig, en galva is nog steeds 2e dus hij kan er niet over klagen

nogmaals:
MICHAEL SCOFIELD en HAYLEY zijn geen backstabbers
 

DeletedUser49767

Guest
Hehe wat is stabben leuk hé NOOWT en SIEMEN lekker tof jonges jonges jonges toch...
 

DeletedUser

Guest
backstabben? 2vs1 ? het is TRIBALwars ^^ Moest jij ook maar een vriendje roepen was het 2vs2 :rolleyes:

En als je inc hebt nooit panikeren want je failt dan altijd ^^ :D Weet nooit wnr sturen en terugtrekken $

pfffffff..... jij verandert ook elke seconde van mening.

2 vs 1 is laf en als je vriendjes het niet overkomt, is het ineens juist gebruik maken van de mogelijkheden
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me herinneren dat er een topic was over met meerdere personen 1 iemand aanvallen.
Ik heb daar al gezegd, 2 vs 1 is ok, maar laat het dan ook iemand zijn die minstens 2 keer zo groot is.
Ik was dat niet eens, dus vind ik het laf.

Oh ja alsof jij zo goed bent.
Gast bemoei je ergens anders mee, je kent me niet eens dus ga niet zeiken dat ik 'altijd' fail.
LOLz Ik lig strijk ^^ ja ik ben goed? beter als jou? Kan snipe, kan backtime..
Tips geven mag ook al niet blijkbaar achja ;d dat zal je dan merken als ik ooit eens een speed op NLS speel en als je 30 inc hebt op 1 sec ^^ probeer dan te snipen ^^
hij geeft gewoon de tip dat je niet mag panikeren of anders fail je altijd, is da nu zo erg xD je humeur is zo duidelijk, je hebt speed verloren xD
nja, hij heeft een hoog niveau hoor ;d You lose ho oh xD
 

DeletedUser

Guest
siemen en noowt (siemen en mij dus) waren de backstabbers deze ronde, dit deden we gewoon voor de fun omdat het anders een saaie speed werd om er wat leven in te brengen, en dat is ook gelukt, we wilden trouwens ook niet dat galva won en die had tot dat moment nog geen enkele atk gehad wrs dusja o ist nie moeilijk dus dachten we we gaan eens iets doen, ok backstab is zielig maar wel grappig, en galva is nog steeds 2e dus hij kan er niet over klagen

nogmaals:
MICHAEL SCOFIELD en HAYLEY zijn geen backstabbers

Kerel ik had al 30k gehad als ik niet constant werd gekatad op men ah dat is zo rot aan dit systeem: hoppa adelshoeve weeer van 3 naar 0, btw vind jij het zo normaal om te stabben? Naja zolang je maar beseft dat de hele speed verpest is door types als jij die de speed ''interessant'' willen maken, bedankt man;) Verder nog een dikke chapeau voor Svenne echt top gedaan jong en dik verdiend en dan nu tijd om wat anders dan tw te doen:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49767

Guest
veel toffer dan gewoon de hele top 5 in je stam uit te nodigen en dan noobjes te pakken ;)

hehe man je bent percies slaafje van siemen ;p en BTW je zegt beetje actie maken nja ehct veel actie is er gekomen nadazt je mij STABTE.....
 

DeletedUser

Guest
hehe man je bent percies slaafje van siemen ;p en BTW je zegt beetje actie maken nja ehct veel actie is er gekomen nadazt je mij STABTE.....

ja want toen ging svenne tegen siemen vechten en dat was ff leuk maarja svenne heeft verdiend gewonnen

en ik ben niet slaafje van siemen, ik atkte je gewoon voor mzelf ook ;)
 

DeletedUser

Guest
Mr. ll0ll king:

Ik stopte en liep wat te kutten bij iedereen, jij was de eerste die backtimede :p
maar wel zeer netjes :) daar niets op aan te merken

Mr. klinkt wel goed moet ik zeggen :)

Jij liep mij te edelen :p Dus backtimen was de beste optie. Achteraf gezien, had je beter mij kunnen edelen en door kunnen spelen want ik kon maar tot 20:40, toen ben ik in sm gegaan. Ff kieken hoeveelste ik ben geworden :p Ik stond 3de toen ik in SM ging :p


Edit: 9de :(
 

DeletedUser47948

Guest
ja want toen ging svenne tegen siemen vechten en dat was ff leuk maarja svenne heeft verdiend gewonnen

en ik ben niet slaafje van siemen, ik atkte je gewoon voor mzelf ook ;)

Verdient gewonnen noem ik het niet, geppie brak op moment van snipen gwn de vv af
 

DeletedUser39990

Guest
Nou laat ik het dan maar hier ook eens uitleggen waarom sommigen Hayley Williams, mij, een backstabber noemen.

Ik moet mij op een bepaald punt gaan douchen. Dan liet ik Noowt eventjes vv'en en ik heb uitdrukkelijk gezegd; "mijn account stabt niet". Toen ik terug kwam zag ik dat Haley en Michael scotfield(ofzo) in een andere stam zaten :/

Ik ben direct ingelogd, even later kwam Jeroen(Galvanize) ook terug. Daarna direct terug om een invite gevraagd, al mijn defence bij galvanize gezet en michael scotfield getreint. Resultaat is michael scotfield weg gespeeld en Galvanize toch nog een podiumplaats. Welliswaar een onterechte 2e plaats, want als hij niet gebackstabt was ging hij winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou laat ik het dan maar hier ook eens uitleggen waarom sommigen Hayley Williams, mij, een backstabber noemen.

Ik moet mij op een bepaald punt gaan douchen. Dan liet ik Noowt eventjes vv'en en ik heb uitdrukkelijk gezegd; "mijn account stabt niet". Toen ik terug kwam zag ik dat Haley en Michael scotfield(ofzo) in een andere stam zaten :/

Ik ben direct ingelogd, even later kwam Jeroen(Galvanize) ook terug. Daarna direct terug om een invite gevraagd, al mijn defence bij galvanize gezet en michael scotfield getreint. Resultaat is michael scotfield weg gespeeld en Galvanize toch nog een podiumplaats. Welliswaar een onterechte 2e plaats, want als hij niet gebackstabt was ging hij winnen.

Waarom zeg je niks over mij ;o
nee hoor xD
ik wist niet wat er gebeurde toen micheal ineens weg viel ,
nu dus wel,
je hebt verdiend gewonnen
galvanize heeft al genoeg gewonnen de laatste tijd ;D
 

DeletedUser39990

Guest
Waarom zeg je niks over mij ;o
nee hoor xD
ik wist niet wat er gebeurde toen micheal ineens weg viel ,
nu dus wel,
je hebt verdiend gewonnen
galvanize heeft al genoeg gewonnen de laatste tijd ;D

Omdat het niet ik was, maar Steven die jouw probeerde te edelen ;) Het laatste halfuur was ik weg :D
 
Bovenaan