Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser50613

Guest
Heh, dit laatste snapte ik niet zo goed. Als het overkwam alsof ik over mezelf wou pochen, dan mijn excuses, was gewoon niet de bedoeling.

Heb enkel gezegd dat ik het wel grappig vond om jezelf als beste op te geven. Dit komt namelijk over als ofwel zeer veel zelfvertrouwen of enorm veel arrogantie. Vul het in hoe je wilt ;-)
 

DeletedUser34763

Guest
Re: Golden Awards W17

Heh, dit laatste snapte ik niet zo goed. Als het overkwam alsof ik over mezelf wou pochen, dan mijn excuses, was gewoon niet de bedoeling.

Heb enkel gezegd dat ik het wel grappig vond om jezelf als beste op te geven. Dit komt namelijk over als ofwel zeer veel zelfvertrouwen of enorm veel arrogantie. Vul het in hoe je wilt ;-)

Is nog altijd een eigen keuze wat ik besluit te typen niet ?
Veel kan jij er niet aan veranderen , maar ik ken nu ook weer niet elke speler op het account uit wereld 17. Kan ik moeilijk over oordelen van deze speler is pro.
Want op bijna elk groot account is de oorspronkelijke eigenaar al gestopt. En komen er af en toe noob's op. Dus maakte ik het mezelf makkelijk en noteerde ik m'n eigen naam. En wil niet gaan mouwenfrotten bij grote spelers en stammen omdat ik hen goed en sterk vind .. --'
 

DeletedUser34763

Guest
Re: Golden Awards W17

En moest ik een keuze moeten maken.
Krijgen BUBBLEGUM en Cornelis Rex mijn respect volledig ;). Want dat zijn 2 spelers om een voorbeeld aan te nemen.
 

DeletedUser50613

Guest
Re: Golden Awards W17

Ja tuurlijk zet je neer wat je wilt. Vond het gewoon wat grappig en heb mijn bedenking erbij gezet, niets slecht bedoeld.

Geen reden om zo verdedigend te zijn, was geen persoonlijke aanval. :)

Laat dit maar rusten, en terug verder on topic.
 

DeletedUser34763

Guest
Re: Golden Awards W17

Ja tuurlijk zet je neer wat je wilt. Vond het gewoon wat grappig en heb mijn bedenking erbij gezet, niets slecht bedoeld.

Geen reden om zo verdedigend te zijn, was geen persoonlijke aanval. :)

Laat dit maar rusten, en terug verder on topic.

Haha goed.. :D
Ik heb nog altijd respect voor ieder speler , zolang dit wederzijds blijft. Kingandqueen had dit niet voor mij. Pech .. :D

En bubblegum.. jij OWNT ! <3
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

En bubblegum.. jij OWNT ! <3

En je zegt de post hiervoor dat je niet wilt slijmen? :confused:
Overigens, vind het vreemd dat je jezelf nomineerd.
Niet zo heel moeilijk om betere spelers te vinden..

Owja: Ik blijf erbij dat ik het zo stom vind dat mensen alleen bekende forumposters
nomineren als beste speler etc.
Of omdat die eerste staan. (niks persoonlijk tegen jullie hoor bubble)

Maar goed..
 

DeletedUser34763

Guest
Re: Golden Awards W17

En je zegt de post hiervoor dat je niet wilt slijmen? :confused:
Overigens, vind het vreemd dat je jezelf nomineerd.
Niet zo heel moeilijk om betere spelers te vinden..

Owja: Ik blijf erbij dat ik het zo stom vind dat mensen alleen bekende forumposters
nomineren als beste speler etc.
Of omdat die eerste staan. (niks persoonlijk tegen jullie hoor bubble)

Maar goed..

Misschien heb ik al contact gehad met die speler en is het niets buitenaards ? :)
 

DeletedUser13918

Guest
Re: Golden Awards W17

En moest ik een keuze moeten maken.
Krijgen BUBBLEGUM en Cornelis Rex mijn respect volledig ;). Want dat zijn 2 spelers om een voorbeeld aan te nemen.

Je hebt een keuze gemaakt en jezelf op één gezet. Desondanks begin je nu al te draaien en noem je 2 andere spelers. Waarom noem je die niet dadelijk? Ken je deze kerels wel dan? Want als je hen niet kent, spreek je ook jezelf weer tegen.

Ik heb daarnet al kritiek gegeven in een ander topic op je. Waarom? Geen idee in feite. Ik heb alleen een hekel aan mensen die posten om maar te posten. Als ze niets zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze beter zwijgen.

Geen idee of jij zo iemand bent, maar het wil toch lukken ..

Succes en steek misschien je tijd wat meer in het spel op zich, in plaats van hier onzin uit te kramen.
 

DeletedUser34763

Guest
Re: Golden Awards W17

Je hebt een keuze gemaakt en jezelf op één gezet. Desondanks begin je nu al te draaien en noem je 2 andere spelers. Waarom noem je die niet dadelijk? Ken je deze kerels wel dan? Want als je hen niet kent, spreek je ook jezelf weer tegen.

Ik heb daarnet al kritiek gegeven in een ander topic op je. Waarom? Geen idee in feite. Ik heb alleen een hekel aan mensen die posten om maar te posten. Als ze niets zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze beter zwijgen.

Geen idee of jij zo iemand bent, maar het wil toch lukken ..

Succes en steek misschien je tijd wat meer in het spel op zich, in plaats van hier onzin uit te kramen.

Met bubble heb ik al een praatje geslaan , en cornelis rex, zat ik bij in de stam op wereld 7.
Dus wat wil je nog meer ? en ik bepaal wat ik doe, ik mag mezelf namelijk. Mensen die me niet mogen , wel proficiat :D maar pech dan :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

Je hebt een keuze gemaakt en jezelf op één gezet. Desondanks begin je nu al te draaien en noem je 2 andere spelers. Waarom noem je die niet dadelijk? Ken je deze kerels wel dan? Want als je hen niet kent, spreek je ook jezelf weer tegen.

Ik heb daarnet al kritiek gegeven in een ander topic op je. Waarom? Geen idee in feite. Ik heb alleen een hekel aan mensen die posten om maar te posten. Als ze niets zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze beter zwijgen.

Geen idee of jij zo iemand bent, maar het wil toch lukken ..

Succes en steek misschien je tijd wat meer in het spel op zich, in plaats van hier onzin uit te kramen.

Hier sluit ik me volledig bij aan. ;)
Had precies hetzelfde. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

je hebt een keuze gemaakt en jezelf op één gezet. Desondanks begin je nu al te draaien en noem je 2 andere spelers. Waarom noem je die niet dadelijk? Ken je deze kerels wel dan? Want als je hen niet kent, spreek je ook jezelf weer tegen.

Ik heb daarnet al kritiek gegeven in een ander topic op je. Waarom? Geen idee in feite. Ik heb alleen een hekel aan mensen die posten om maar te posten. Als ze niets zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze beter zwijgen.

Geen idee of jij zo iemand bent, maar het wil toch lukken ..

Succes en steek misschien je tijd wat meer in het spel op zich, in plaats van hier onzin uit te kramen.

+ 1000000000000000
 

DeletedUser39990

Guest
Re: Golden Awards W17

Ah...
ze zouden wel veranderen van mening moesten ze dichterbij liggen :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

Het kan ook zijn dat ie er ook nog eens een echt argument op nahoudt :p
 

DeletedUser51467

Guest
Re: Golden Awards W17

-MMD- overschat? Explain pls :)

ik denk ook dat -mmd- een stam is met veel toekomst en een mooie toekomst
maar doordat ze door iedereen de hemel worden ingeprijsd (wat correct is), zijn ze niet meer onderschat
Niemand onderschat hun, dus nu beginnen mensen hun te overschatten, rare uitleg, maar zelf vind ik hem logisch
Niemand vindt -mmd- nog een kleintje dus we kunnen ze niet meer onderschatten en zo beginnen mensen hun te over schatten, want ze kunnen mss wel veel met 12 sterke spelers, maar niet de hele wereld overnemen wat sommige (kleinere) spelers verwachten van -mmd-
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

ik denk ook dat -mmd- een stam is met veel toekomst en een mooie toekomst
maar doordat ze door iedereen de hemel worden ingeprijsd (wat correct is), zijn ze niet meer onderschat
Niemand onderschat hun, dus nu beginnen mensen hun te overschatten, rare uitleg, maar zelf vind ik hem logisch
Niemand vindt -mmd- nog een kleintje dus we kunnen ze niet meer onderschatten en zo beginnen mensen hun te over schatten, want ze kunnen mss wel veel met 12 sterke spelers, maar niet de hele wereld overnemen wat sommige (kleinere) spelers verwachten van -mmd-

Mee eens maar dat is niet omdat we in de zlefde stam zitten.... Ik denk dat MMD best wel overschat word..... ze hebben mooie stats... maar ik denk dat je al die MB's snel weg kan hebben binnen een dag.... zonder veel problemen dan, die Mb 's zijn waarschijnlijk niet vaak on, en kan je dus rap weg edelen, als dat zo is dan kan je de helft van de stam, al weg halen..... en dat betekend dat de helft van MMD weg is.... wat dus betekend dat MMD overschat is;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

Mee eens maar dat is niet omdat we in de zlefde stam zitten.... Ik denk dat MMD best wel overschat word..... ze hebben mooie stats... maar ik denk dat je al die MB's snel weg kan hebben binnen een dag.... zonder veel problemen dan, die Mb 's zijn waarschijnlijk niet vaak on, en kan je dus rap weg edelen, als dat zo is dan kan je de helft van de stam, al weg halen..... en dat betekend dat de helft van MMD weg is.... wat dus betekend dat MMD overschat is;)

je hebt 24/7 offline toch gehoord?

zijn MB had nog nooit iets voor hem gecleared.
en toch staat ie nu mooi op nr. 1.

je zal iets anders moeten verzinnen ^^
 

DeletedUser39990

Guest
Re: Golden Awards W17

Mee eens maar dat is niet omdat we in de zlefde stam zitten.... Ik denk dat MMD best wel overschat word..... ze hebben mooie stats... maar ik denk dat je al die MB's snel weg kan hebben binnen een dag.... zonder veel problemen dan, die Mb 's zijn waarschijnlijk niet vaak on, en kan je dus rap weg edelen, als dat zo is dan kan je de helft van de stam, al weg halen..... en dat betekend dat de helft van MMD weg is.... wat dus betekend dat MMD overschat is;)

TrI het maar een keer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

Mee eens maar dat is niet omdat we in de zlefde stam zitten.... Ik denk dat MMD best wel overschat word..... ze hebben mooie stats... maar ik denk dat je al die MB's snel weg kan hebben binnen een dag.... zonder veel problemen dan, die Mb 's zijn waarschijnlijk niet vaak on, en kan je dus rap weg edelen, als dat zo is dan kan je de helft van de stam, al weg halen..... en dat betekend dat de helft van MMD weg is.... wat dus betekend dat MMD overschat is;)
Fout... mijn MB en DU liggen veilig diep in mijn cluster met defence... die staat in hun dorpen aan de frontlinie.

Overal staat tripwire en standaard staan mijn MB's met hun frontdorpen ook ondersteunt. Ik verlies liever zelf een dorp, dan dat mijn MB een dorp verliest.
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards W17

Fout... mijn MB en DU liggen veilig diep in mijn cluster met defence... die staat in hun dorpen aan de frontlinie.

Overal staat tripwire en standaard staan mijn MB's met hun frontdorpen ook ondersteunt. Ik verlies liever zelf een dorp, dan dat mijn MB een dorp verliest.

Ja maar wat heb je aan tripwire?? Als je MB niet on is :p
 
Bovenaan