24/7 vs. Fresh!

DeletedUser20308

Guest
Je moet in elk dorp 4 edels maken om kwartet te krijgen toch?

Zodat ze kunnen kaarten? Of wat gebeurt er dan? :confused:

Hahahahaha OMG XD
Iedereen weet toch dat die 4 edels er zijn zodat je ze naar de muur kan gooien!

Wie het dichste bij de muur ligt heeft gewonnen!

rr's mededeling wordt gwoon genegeerd :p

Ah is dat het ik had een tijd geleden namelijk al 4 edels in elk dorp en er gebeurde maar niets.
Vond het al zo vreemd ,bedankt voor de uitleg Mattthew.
Zo zie je maar je bent nooit te oud om wat te leren :)

Ik weet niet waar jij het vandaan haalt, maar wij discusiëren momenteel over het gebruik van edelmannen.
Het is een serieuze en gezonde discussie waar iedereen zijn zegje kan doen.
Dus niets wordt genegeerd :)

Enne, your welcome Edje.

Stats:
24/7 vs. Fresh!
Side 1:
Tribes: 24/7
Side 2:
Tribes: Fresh!

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 272
Kant 2: 425
Verschil: 153

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 13
Verschil: 8

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,601,295
Kant 2: 3,858,147
Verschil: 1,256,852

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203,289
Kant 2: 111,538
Verschil: 91,751

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest




Ik weet niet waar jij het vandaan haalt, maar wij discusiëren momenteel over het gebruik van edelmannen.
Het is een serieuze en gezonde discussie waar iedereen zijn zegje kan doen.
Dus niets wordt genegeerd :)

Enne, your welcome Edje.

Stats:
24/7 vs. Fresh!
Side 1:
Tribes: 24/7
Side 2:
Tribes: Fresh!

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 272
Kant 2: 425
Verschil: 153

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 13
Verschil: 8

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,601,295
Kant 2: 3,858,147
Verschil: 1,256,852

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203,289
Kant 2: 111,538
Verschil: 91,751

chart

volgens mij is die discussie toch echt onvervalste offtopic

eigenlijk wel ja :p
maar de stats van matt maken het weer ontopic ;) nu daar nog voer doorgaan..
 

DeletedUser

Guest
als je toch zoveel 2x zoveel dorpen hebt, dan moet je toch ook veel meer def en off hebben, of zie ik dat nu verkeerd :eek:
 

DeletedUser

Guest
als je toch zoveel 2x zoveel dorpen hebt, dan moet je toch ook veel meer def en off hebben, of zie ik dat nu verkeerd :eek:

Ja, en? Denk je dat dat de enige factoren zijn in een oorlog?

- Andere vijanden, buiten de vijandelijke stam. Dit betekent dat de troepen verdeeld moeten worden over verschillende fronten waardoor je je niet volledig op de vijand kan focussen.

- Interne problemen. Mensen die geen def/off willen sturen, niet willen VV'en, etc etc..

- Te weinig skills.

- Te lang moeten internen, en te weinig oorlog gehad waardoor je het echte vechten wat verleerd bent.

- Het niet tactisch gebruiken van troepen, waardoor je veel meer troepen/dorpen verliest bij het deffen, en minder winsten boekt bij het aanvallen.

Dit zijn maar een paar oorzaken waarom een grote stam uitgeschakeld kan worden door een kleinere stam, mits die kleinere stam goed draait natuurlijk.

Of zie ik dat nu verkeerd? :eek:
 

DeletedUser

Guest
weet ik, maar ik weet niet wat er allemaal speelt binnen fresh, dus vraag ik het :D
maar 2x zoveel dorpen blijven alsnog een heleboel troepen, zelfs al draait alles niet perfect, maar als het daar allemaal slecht gaat(weet niet of dat zo is)
beter voor jullie toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weet ik, maar ik weet niet wat er allemaal speelt binnen fresh, dus vraag ik het :D
maar 2x zoveel dorpen blijven alsnog een heleboel troepen, zelfs al draait alles niet perfect, maar als het daar allemaal slecht gaat(weet niet of dat zo is)
beter voor jullie toch?

Ja, maar dat is niet wat je eerst zei. Eerst zei je dat Fresh 24/7 makkelijk zou moeten kunnen platwalsen in principe, zonder verdere onderbouwing te geven.
 

DeletedUser

Guest
24/7 is een uitstekende stam zoals ik al tegen veel spelers heb gezegd.

Maar hoe het precies afloopt tussen Fresh! en 24/7 zal vanzelf duidelijk worden.
Ik weet niet wat er allemaal in 24/7 speelt maar ik weet wel wat er in Fresh! speelt.

En Haskier heeft in bepaalde punten wel een beetje gelijk maar de meeste punten dat Haskier aangeeft heeft Fresh! geen last van.

Fresh! is gewoon een noobstam met heelveel noob spelers;)

Die maar 1 motto heeft.

Slopen FTW met een lach:D
 

DeletedUser

Guest
24/7 is een uitstekende stam zoals ik al tegen veel spelers heb gezegd.

Maar hoe het precies afloopt tussen Fresh! en 24/7 zal vanzelf duidelijk worden.
Ik weet niet wat er allemaal in 24/7 speelt maar ik weet wel wat er in Fresh! speelt.

En Haskier heeft in bepaalde punten wel een beetje gelijk maar de meeste punten dat Haskier aangeeft heeft Fresh! geen last van.

Fresh! is gewoon een noobstam met heelveel noob spelers;)

Die maar 1 motto heeft.

Slopen FTW met een lach:D

Ik heb ook niet gezegd dat Fresh daar last van heeft, aangezien ik ook niet weet wat er in Fresh speelt. Ik gaf gewoon punten aan waarom het mogelijk is dat een kleinere stam van een grotere stam kan winnen. ;)
 

DeletedUser20308

Guest
Het is een feit dat Fresh! 8 nieuwe spelers sinds 3 augustus erbij heeft.
Dit zijn verse spelers die niet tot nauwelijks in de groep liggen bij Fresh!
Sommige hadden wel contact met hen, denk aan bekeleke op diplomatisch gebied.
Of Makedonija.

Maar de rest heeft er weinig mee te moeien mee gehad, spelen zij vol mee met de oorlog? Sturen zij net zoveel clears als ieder ander?

Het is te kort door de bocht om te zeggen dat wanneer een stam meer punten heeft, meer dorpen heeft en dus meer troepen, het is een feit, maar zo gaat het niet in de praktijk.
No offence, maar alleen spelers zeggen zoiets als ze niet echt weten waar ze het over hebben.

Nog een keer, no offence ik bedoel nu niet dat fresh! slecht is of dus door die 8 nieuwe spelers opeens minder gaat ofzo. Ik zeg alleen dat die 8 spelers goed zijn voor 9045 dorpen (zoveel hebben die 8 spelers nu bij elkaar).
Betekent ook wel dat gemiddeld iedere speler meer dan 1.000 dorpen heeft!
Dat is niet niets ;) dan ben je sowieso top 50 van deze wereld.

Waarom breng ik dat nu aan de orde?
Dorpen van Fresh: 30222
Dorpen van de desbetreffende 8 spelers: 9045
Dat is dus 3,4% van alle dorpen van Fresh!.
Stel we gaan er van uit dat deze 8 spelers niet aanvallen dan valt dus alweer 3,4% van alle dorpen weg, wat ik persoonlijk veel vind.

Afijn, zoals Haskier al zei, er komt veel meer kijken bij een oorlog.
Een oorlog hangt niet alleen af van hoeveel aanvallen je stuurt, of hoe goed de organisatie ervan is, natuurlijk erg belangrijk.

Maar hoe verdedigd de andere partij?
Het verleden heeft laten zien dat 24/7 maar ook vooral BD, Flow en Prime prima tot uitstekend kunnen verdedigen.
Die breek je niet zomaar :)

Erg benieuwd hoe het gaat lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is een feit dat Fresh! 8 nieuwe spelers sinds 3 augustus erbij heeft.
Dit zijn verse spelers die niet tot nauwelijks in de groep liggen bij Fresh!
Sommige hadden wel contact met hen, denk aan bekeleke op diplomatisch gebied.
Of Makedonija.

Maar de rest heeft er weinig mee te moeien mee gehad, spelen zij vol mee met de oorlog? Sturen zij net zoveel clears als ieder ander?

Het is te kort door de bocht om te zeggen dat wanneer een stam meer punten heeft, meer dorpen heeft en dus meer troepen, het is een feit, maar zo gaat het niet in de praktijk.
No offence, maar alleen spelers zeggen zoiets als ze niet echt weten waar ze het over hebben.

Nog een keer, no offence ik bedoel nu niet dat fresh! slecht is of dus door die 8 nieuwe spelers opeens minder gaat ofzo. Ik zeg alleen dat die 8 spelers goed zijn voor 9045 dorpen (zoveel hebben die 8 spelers nu bij elkaar).
Betekent ook wel dat gemiddeld iedere speler meer dan 1.000 dorpen heeft!
Dat is niet niets ;) dan ben je sowieso top 50 van deze wereld.

Waarom breng ik dat nu aan de orde?
Dorpen van Fresh: 30222
Dorpen van de desbetreffende 8 spelers: 9045
Dat is dus 3,4% van alle dorpen van Fresh!.
Stel we gaan er van uit dat deze 8 spelers niet aanvallen dan valt dus alweer 3,4% van alle dorpen weg, wat ik persoonlijk veel vind.

Afijn, zoals Haskier al zei, er komt veel meer kijken bij een oorlog.
Een oorlog hangt niet alleen af van hoeveel aanvallen je stuurt, of hoe goed de organisatie ervan is, natuurlijk erg belangrijk.

Maar hoe verdedigd de andere partij?
Het verleden heeft laten zien dat 24/7 maar ook vooral BD, Flow en Prime prima tot uitstekend kunnen verdedigen.
Die breek je niet zomaar :)

Erg benieuwd hoe het gaat lopen.

2 opmerkingen. :p

1) 9045 dorpen van de 30222 is geen 3,4% hoor. =P Volgens mijn rekenmachine is dat nog altijd 29,9% xD
2) Ik denk dat het wel gezegd mag worden dat wij niet alleen kunnen deffen, maar ook de kunst der aanvallen goed genoeg beheersen. :)
 

DeletedUser

Guest
2 opmerkingen. :p

1) 9045 dorpen van de 30222 is geen 3,4% hoor. =P Volgens mijn rekenmachine is dat nog altijd 29,9% xD
2) Ik denk dat het wel gezegd mag worden dat wij niet alleen kunnen deffen, maar ook de kunst der aanvallen goed genoeg beheersen. :)

We kijken al uit naar de counter, hoe die gaat volgen

Beide stammen succes!;)
 

DeletedUser2626

Guest
Het is een feit dat Fresh! 8 nieuwe spelers sinds 3 augustus erbij heeft.
Dit zijn verse spelers die niet tot nauwelijks in de groep liggen bij Fresh!
Sommige hadden wel contact met hen, denk aan bekeleke op diplomatisch gebied.
Of Makedonija.
Heb me inburgerings-cursus positief afgerond, en ben een geïntegreerd Fresher geworden. :D
 

DeletedUser

Guest
Heb me inburgerings-cursus positief afgerond, en ben een geïntegreerd Fresher geworden. :D

Was een lastige test.

Je moest laten zien dat je plezier kon hebben in het spel.:D
En je moest noob worden.

Vooral het laatste was gewoon zeer lastig:p
 

DeletedUser20308

Guest
2 opmerkingen. :p

1) 9045 dorpen van de 30222 is geen 3,4% hoor. =P Volgens mijn rekenmachine is dat nog altijd 29,9% xD
2) Ik denk dat het wel gezegd mag worden dat wij niet alleen kunnen deffen, maar ook de kunst der aanvallen goed genoeg beheersen. :)

hahaha oepsie =3
Typfoutje, had 30222 : 9045 gedaan = 3,4 x 100 = 34%
 

DeletedUser

Guest
Het is een feit dat Fresh! 8 nieuwe spelers sinds 3 augustus erbij heeft.
Dit zijn verse spelers die niet tot nauwelijks in de groep liggen bij Fresh!
Sommige hadden wel contact met hen, denk aan bekeleke op diplomatisch gebied.
Of Makedonija.

Maar de rest heeft er weinig mee te moeien mee gehad, spelen zij vol mee met de oorlog? Sturen zij net zoveel clears als ieder ander?

Voor mij iig werd het wel meer dan diplomatisch alleen :)
Maar waarom zou jij denken dat de nieuwe leden zich minder zouden inzetten voor de stam dan de oude leden?


Het is te kort door de bocht om te zeggen dat wanneer een stam meer punten heeft, meer dorpen heeft en dus meer troepen, het is een feit, maar zo gaat het niet in de praktijk.
No offence, maar alleen spelers zeggen zoiets als ze niet echt weten waar ze het over hebben.

Nog een keer, no offence ik bedoel nu niet dat fresh! slecht is of dus door die 8 nieuwe spelers opeens minder gaat ofzo. Ik zeg alleen dat die 8 spelers goed zijn voor 9045 dorpen (zoveel hebben die 8 spelers nu bij elkaar).
Betekent ook wel dat gemiddeld iedere speler meer dan 1.000 dorpen heeft!
Dat is niet niets ;) dan ben je sowieso top 50 van deze wereld.

Waarom breng ik dat nu aan de orde?
Dorpen van Fresh: 30222
Dorpen van de desbetreffende 8 spelers: 9045
Dat is dus 3,4% van alle dorpen van Fresh!.
Stel we gaan er van uit dat deze 8 spelers niet aanvallen dan valt dus alweer 3,4% van alle dorpen weg, wat ik persoonlijk veel vind.

34% is idd veel, maar waarom kom je op de gedachte dat deze 8 spelers (waaronder ik) mogelijk niet zouden meewerken aan aanvallen op stamniveau?
Wat maakt ons anders dan de rest? We zijn nieuw.. nou en? dat betekent niet dat wij niks voor de stam over hebben.
Hoe kom je op zulke mogelijke gedachte? (niet aanvallend bedoeld, wel nieuwsgierig)

Afijn, zoals Haskier al zei, er komt veel meer kijken bij een oorlog.
Een oorlog hangt niet alleen af van hoeveel aanvallen je stuurt, of hoe goed de organisatie ervan is, natuurlijk erg belangrijk.

Maar hoe verdedigd de andere partij?
Het verleden heeft laten zien dat 24/7 maar ook vooral BD, Flow en Prime prima tot uitstekend kunnen verdedigen.
Die breek je niet zomaar :)

Erg benieuwd hoe het gaat lopen.

De verdediging van 24/7 en voorgaande is inderdaad altijd (redelijk) sterk geweest. Maar dat zelfde geld ook bij Fresh! als ik mij niet vergis.
Dit keer is Donstef gepakt op dorpen terwijl hij op dat moment niet actief was. Dus zegt nog niet zo heel voor lijkt mij.
Ik kan me nog herinneren dat de akkevietjes met Lock toen de fronten van Fresh! werkelijk bomvol zaten. Ook iets wat we niet kunnen vergeten.
Toch valt het wel op dat 24/7 en voorgangers steeds zijn gevallen of gedeelt door teveel interne problemen. Dit is bij Fresh! nog nooit voorgekomen.
Hoe stevig staat 24/7? Een nieuwe topstam? Of binnen enkele tijd weer uit elkaar?

Mvg, Bas
 

DeletedUser20308

Guest
34% is idd veel, maar waarom kom je op de gedachte dat deze 8 spelers (waaronder ik) mogelijk niet zouden meewerken aan aanvallen op stamniveau?
Wat maakt ons anders dan de rest? We zijn nieuw.. nou en? dat betekent niet dat wij niks voor de stam over hebben.
Hoe kom je op zulke mogelijke gedachte? (niet aanvallend bedoeld, wel nieuwsgierig)

Ja idd, 900 clears inzetten is idd niet niets.

Je kent het vast wel, je werfd spelers en die hebben dan als (soms) voorwaarde dat ze hun oude stam niet (direct) aanvallen.
Dan is in dit geval G&F niet je oude stamgenoot, maar je begrijpt me wel neem ik aan ;).
 
Bovenaan