Welke originele accountoprichters spelen nog?

DeletedUser

Guest
Vijand is een groot woord, maar daar komt het wel op neer ja ;)
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
En gebeurt dat vandaag nog? xD

Een weekje (en flink wat feestjes) of wat later dan toch mijn aangekondigde account beschrijving.

Dit is mijn eerste wereld en aan het begin constant wekker gezet om de gebouwen uit te bouwen. Zodoende ben ik eerst in een stam gekomen waar ik begrippen als farmen te horen kreeg en de simpelste basics. Kort hierna (rond de 3000 punten als ik goed heb) werd ik uitgenodigd in TEC. Hierin hebben de leuke spelers mij bij het spel getrokken waardoor ik erg actief bleef. Kort hierna kwam een oorlog met een stam TO die toen hoog stond. Door teamwork verliep deze oorlog in ons voordeel en kwamen een aantal spelers over stappen die ook nog steeds in TNE zitten. Helaas waren de belangen van recruting en die van mijn eigen account niet gelijk tot twee maal toe waardoor er sprongen naar vijanden nodig waren (eerst foxhound zelfs nog;)). Dit gecombineerd met een smalle doorgang waardoor RC geedelt is, kan ik wel stellen dat ik lelijkste cluster van w12 heb:p

Tot slot nog een van de leukste beslissingen die ik als leider destijds mede heb mogen maken is het binnen halen van een aantal ctrl leden waarbij leuke mensen zaten:)

Helaas heb ik de strijd om nummer 1 of 2 van C52 af moeten leggen tegen lranzar en analizeke (Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hier ook de recrutering op is aangepst door analizeke;))

Voor mij zijn de contacten die ik heb gelegd in dit spel nog steeds de reden om dit spel te (blijven) spelen
 

DeletedUser26046

Guest
Bump.

Ik wil een reconstructie gaan schrijven over w12, met daar chronologisch alle grote gebeurtenissen in. Helaas heb ik de eerste drie maanden / half jaar vrij weinig evan meegekregen, dus wie van deze oude accountoprichters hebben wel alles bewust meegemaakt? (Peerke, Vito, .Foretold?)

Verder: zou het gewaardeerd worden als ik hier uren in ga steken?
 

DeletedUser7025

Guest
Tuurlijk, is altijd leuk :) Ik ben er vanaf 3 februari tot nu bij geweest. Verder zijn de originele Vito en Peerke ook weer volop aan het spelen, maar die hebben een pauze gehad maar weten wel vrijwel alles :) Als je mij eens unblokkeerd op msn heb ik misschien nog wel wat datums voor je, geen idee of die interessant voor je zijn.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, is altijd leuk :) Ik ben er vanaf 3 februari tot nu bij geweest. Verder zijn de originele Vito en Peerke ook weer volop aan het spelen, maar die hebben een pauze gehad maar weten wel vrijwel alles :) Als je mij eens unblokkeerd op msn heb ik misschien nog wel wat datums voor je, geen idee of die interessant voor je zijn.

tsaaa hij heeft mij niet geblokkeerd dus dan moet je al wel een erg stout jongetje geweest zijn balletje met mayo:)
 

DeletedUser

Guest
Bump.

Ik wil een reconstructie gaan schrijven over w12, met daar chronologisch alle grote gebeurtenissen in. Helaas heb ik de eerste drie maanden / half jaar vrij weinig evan meegekregen, dus wie van deze oude accountoprichters hebben wel alles bewust meegemaakt? (Peerke, Vito, .Foretold?)

Verder: zou het gewaardeerd worden als ik hier uren in ga steken?

Door mij wel :)
 

DeletedUser

Guest
Bump.

Ik wil een reconstructie gaan schrijven over w12, met daar chronologisch alle grote gebeurtenissen in. Helaas heb ik de eerste drie maanden / half jaar vrij weinig evan meegekregen, dus wie van deze oude accountoprichters hebben wel alles bewust meegemaakt? (Peerke, Vito, .Foretold?)

Verder: zou het gewaardeerd worden als ik hier uren in ga steken?

Ja :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben begonnen op W1 onder de naam rinne,
waar ik als noob het spel heb beginnen leren.
Daar heb ik in de stammen: Vae, anti-opus en novus gezeten
Ik street tegen opus maar ik bakte er niets van aangezien ik nog niets afwist van timen.
Ik ben daar gegroeit ton 1miljoen puntjes en toen de brui aan gegeven.
Had een ranking van rond de 50ste

Heb dan op W3,4,5,6,7 gespeelt
maar telkens alleen de beginfase gedaan,
namen waren daar smashin pumkins, queen of the stone age,
hier wou ik vooral een goeie rank hebben en dat lukte me wel,
hier heb ik ook leren timen etc
iedere wereld zat ik wel in de top 20 maar speelde niet hoger dan 100k

Toen ben ik een eindje gestopt met TW, tot m'n broer zei dat W10 van start ging gaan,
dus ben ik ook maar eens gestart, ik speelde onder de naam: queen of the stone age,
mijn doel daar was om miljoenen acc te hebben en eens echte oorlog te maken.
Hier heb ik in Smurf gezeten, op deze wereld ben ik gestopt rond de 3miljoen,
account zat constant in de top 10 en toen ik eindigde top 5

Toen kwam ik op het idee om eens met wat leuke gasten van op vroegere werelden te starten op W12 en een eigen stam te maken.
Mijn doel hier was terug een miljoenenaccount en een topstam te maken,
ook wilde ik een nog mooiere cluster dan op W10 en natuurlijk een mooie rang
Het begin was een van m'n leukste tw tijden,
de stam was echt overactief en iedereen kon het echt zeer goed vinden omdat we elkaar al kenden vanop andere werelden. Door goeie samenwerking hadden we al snel alle stammen gedood die een klein beetje met ons meekonden groeien.
Onze eerste top recruits waren: rensonio en yprix, wizard en familieland
We hebben oorlog gevoerd met ~ngng~, syca, estar en op het laatste mercy als ik me niet vergis.
Alleen deze op mercy had niet zoveel succes.
Uit estar hebben we dan wat leden gehaald zoals d-j, schorpioen, gecekusu en die bende.
Later hebben we ook okmers erbij gehaald van mercy zelf.
Verder is er niet veel nuttigs meer gebeurt, heb paar spelers naast me geplooit,
was niet zoveel moeilijks aan constant door vegen op al zijn dorpen en goed timen,
meestal na 2-3weken hard werk werden deze accounts dan inactiever en inactiever zodat ik principe op het laatste niet eens meer moest timen.

Kan zijn dat ik een paar dingen vergeten ben, sorry daarvoor

Jij hebt nog in Vae gezeten? :D
 

DeletedUser41534

Guest
Hoelang bestaat w12 eigenlijk al? Zou best kunnen dat ik vanaf het begin al meespeel... Kan ook best van niet...

MvG,
Baswolf.
 
Bovenaan