Hoe krijg ik mijn “ Punten ” zo snel mogelijk omhoog ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hierbij een wanhopige vraag:
Hoe krijg ik mijn “ Punten ” zo snel mogelijk omhoog ?
Wat ik ook doe, ik klim langzaam omhoog.
Doe ik iets verkeerd in de volgoorden van opbouwen ?

afz. MBTurbo (mbturbos dorp)
:mad::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
gebouwen maken, klein leger maken, farmen, grondstoffen upgraden, en dan gebouwen levels zoveel mogelijk verhogen.
 

DeletedUser2929

Guest
Eerst ervoor zorgen dat je mijnen op circa 15-20 komen. Overige grondstoffen gebruiken voor troepen. Veel farmen en dan andere gebouwen bouwen (vechtgebouwen en smederij naar ong 10) Opslagplaats en boerderij bouwen indien noodzakelijk. Dan grondstoffen een paar lvls hoger. Smederij ook en vechtgebouwen ook...
 

DeletedUser7072

Guest
poookemon!

gotta get them all!:D

Als je niets te zeggen hebt hou dan gwn je mond. Met dit soort opmerkingen komt niemand verder:rolleyes:

Als je nog onder beginners bescherming staat dan zou ik productie en troepen voor aan op de lijst zetten en als deze is afgelopen farmen en resources allemaal tot lvl 20 uitbouwen ;)
 

DeletedUser

Guest
Bouw je HQ tot level 30. Punten gegarandeerd.

lal nee ni doen xD
ghebt die bevolking da et inpakt nodig voor troepen..
ga maar tot level 20-25 max
het is het best je dorp te herbeginnen in nieuw gebied, de eerste 5 dagen alles doen op rescources (of ietsje langer.. deed ik ook ;D) en daarna volop je leger uitbouwen om de mensen in je buurt te farmen (liefst onder 350 punten).

zo krijg je veel grondstoffen van aan te vallen en ondertussen ook van je eigen vast inkomen.
succes verzekerd! ;D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pas maar op, ik zie hier een rapporteerknop zitten!

Ontopic: Het is heel dom om je hoofdgebouw uit te bouwen naar lvl 30. En wat noem jij sloom groeien? Zolang je maar sterk wordt/blijft is het alleen maar een voordeel om weinig punten te hebben, denk aan moraal...
 

DeletedUser

Guest
lal nee ni doen xD
ghebt die bevolking da et inpakt nodig voor troepen..
ga maar tot level 20-25 max
het is het best je dorp te herbeginnen in nieuw gebied, de eerste 5 dagen alles doen op rescources (of ietsje langer.. deed ik ook ;D) en daarna volop je leger uitbouwen om de mensen in je buurt te farmen (liefst onder 350 punten).

zo krijg je veel grondstoffen van aan te vallen en ondertussen ook van je eigen vast inkomen.
succes verzekerd! ;D

Hij wil zo snel mogelijk punten. HQ bouwen dus. Dit hele verhaal heeft niks met snel punten te krijgen.

Bouw je HQ naar level 30 en je hebt een paar vlugge puntjes.
 

DeletedUser

Guest
Punten vechten niet.

Maar als je toch snel punten wilt ( omdat je stamleider bijvoorbeeld mensen met te lage punten gaat kicken ) bouw dan je hoofdgebouw uit. Veel punten erbij gegarandeerd! Overigens is een adelshoeve 500(?) punten waard, ook wel de moeite waard dus om neer te planten als je hem nog niet had.

En dorpjes edelen wilt ook nog wel eens helpen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan