Stamnaam

DeletedUser6603

Guest
Wat vinden jullie een mooie stamnaam?
Ik vind persoonlijk UWS (united we stand) een mooie stamnaam.
Jammer dat hij niet bestaat :( anders ging ik er zeker in.
 

DeletedUser

Guest
..

die stam noemt United en united we stand is hun motto!!!

Naam: United
TAG: .U.
Motto: United we stand!
 

DeletedUser

Guest
..

trouwens ik heb je opgezocht in de ranglijst, met 11.000 punten geraak je niet in united ,denk ik...:p
 

DeletedUser6603

Guest
Nee weet ik, ik bedoel ook niet het motto maar gewoon de naam XD
 

DeletedUser

Guest
E.O.W.² is ook niet slecht 2 grootst op k 84 slechts voorgaand door E.O.W.
 

DeletedUser

Guest
Gelieve te posten waarvoor de afkortingen staan, ik weet ze niet altijd :p
 

DeletedUser

Guest
Divide Et Impera : Verdeel en heers!
dit vind ik de mooiste stam naam!!;)


de stam zei:
Divide Et Impera

In een rijk, nog voor de de wereld continenten zich van elkaar splitsten, leefde er een volk.
Dit volk, waarvan de naam tot in het heden nog onbekend is, leefde alleen van planten en de vruchten daarvan.
Na jaren van leven in een vruchtbaar gebied, gebeurde er iets wat alles veranderde.
Een meteorieten regen zaaide al het leven rondom dit volk uit, alle planten werden uitgevaagd en alle dieren werden levend verbrand.
Alles rondom dit volk was weg, tot kilometers ver rijkende leegtes, gevuld met as.
Levend op een eiland van groen, omringd door een zwarte zee leefde dit volk verder.
Sommige gingen op verkenning, met gevolg dat ze nooit meer terug keerde.
Sommige dachten dat dit een teken was en gaven zich over aan de hogere machten, waarop de dood snel volgde.
En sommige gingen op zoek naar oplossingen.

Na tijden van wanhoop bleef er maar een selecte groep over, de ene stierf van honger, de ander stierf op zoek naar het geluk, ver achter de zwarte zee.
Levend van het sap der natuur en een negatief toekomst perspectief, gingen ze op zoek naar de oplossing.

Niet wetend dat de weglopers, die verdwaald en overleden waren in de zwarte zee, een heel nieuw ras vormde.
Dit ras, de verdoemden, leefden van eenzaamheid en het as der doden.

Zodra de mensen van het groene eiland hun gebied buiten traden, om te verkennen en te ontdekken, werden zij genadeloos aangevallen.
Daarom gingen ze vaak bewapend met stokken, buiten het gebied.
Deze stokken waren vaak afgestorven, omdat alle levende organismes met respect behandeld werden.
Toen men massaal buiten het gebied trad, hadden ze meer wapens nodig. Hiervoor werden zorgvuldig takken van bomen gehaald, met soms nog de bladeren er aan.
De groep verliet tijdelijk hun kamp, om het gebied der verdoemden te betreden.
Na enkele uren van rond dwalen, kwamen de eerste hoofden al uit de grond. En al snel volgde de eerste aanvallen van de verdoemden.
Wild sloegen de mannen om zich heen, en tot hun verbazing bleken de pas van de boom gehaalde stokken veel meer schade aan te brengen.

Nadat er een blad van de stok afviel, en op de grond viel, zag men met grote verbazig het as verdwijnen in het niets.
Vervolgens, als een soort van overwinning op de verdoemenis, plaatste zij de stok in het gecreeerde gat tussen al het as.

Weken vergingen en ze bleven de verdoemden verdringen. Tot ze in de verte een boom zagen. Wederom gewapend met stokken, ging de groep richting de boom.
Langzaam maar zeker, kwam de boom dichter bij. Slechts enkele meters verwijderd van de boom, viel het hun op dat er ook bosjes om heen stonden.
Aangekomen bij de boom, zagen ze dat de boom precies op de plek stond waar zij hun overwinnigs stok hadden geplaatst.
Een mijlpunt in het uitzichtloze leven van de mensen, afkomstig van het groene eiland.
Vol hoop plante zij rondom de boom nieuwe stokken, en lieten 2 mensen achter om te waken over hun nieuwe territorium.
Nog geen 3 weken na de planting zagen zij de eerst nieuwe boomtoppen boven de horizon verschijnen.
Na een korte voorbereiding gingen ze terug naar hun nieuwe eiland. Tot hun verbazing waren de wakers helemaal gewend aan hun plek.

Om een soort van veilige route te maken tussen de 2 eilanden, planten ze om de zoveel meter een stok.
Dit proces duurde een tijd omdat natuurlijk ze nog lang niet genoeg bomen en planten hadden. En dus niet teveel stokken wouden verspillen in 1 keer.
Na maanden van planten werd de corridor tussen de eilanden voltooid.

Hierop vroegen de leiders aan hun volk, zich te verspreiden over de zee der verdoemenis en nieuwe gebieden te creëeren/veroveren.
Hun woorden waren: DIVIDE ET IMPERA, verdeel en verover!

Hierop verspreide het volk zich, en steeds meer rondom het hoofd-eiland kwamen er boomtoppen boven de horizon uit.
Deze eilanden en de corridors zorgden voor een soort van spinnenweb van groep, met daartussen nog een woestijn der verdoemenis.
Langzaam maar zeker werd alles ingenomen, tot sommige eilanden aan elkaar grensden.
Dit was het einde van de slechte tijden en het begin van nieuwe en beter tijden!


Wikipedia zei:
Divide et impera


Divide et impera is een Latijnse spreuk die wordt toegeschreven aan Philippus II van Macedonië (382 v.Chr.-336 v.Chr.). De vertaling van deze spreuk is: Verdeel en heers. Phillippus zou deze tactiek van verdeel en heers hebben toegepast tegen de Griekse stadstaten. In de koloniale politiek van de Europese mogendheden was dit een zeer bekende zegswijze. Ook in het politieke bedrijf en in de oorlogvoering wordt deze tactiek veelvuldig toegepast.

De tactiek houdt in dat de ene concurrent meer rechten krijgt dan de andere concurrent. Hierdoor zal er nooit een vriendschap ontstaan tussen hen beiden en kan de derde die de tactiek gebruikt niet verwachten dat de eerste twee samen tegen de derde optreden.
 

DeletedUser

Guest
CV+ (Communitate Valemus)

CV+ de tag van: Communitate Valemus
Een kleine sterke stam in K76 bestaat uit 13 leden en wil doorgroeien tot maximaal 15 leden.

Communitate Valemus betekend: Samen staan wij sterk
 

DeletedUser

Guest
CV+ de tag van: Communitate Valemus
Een kleine sterke stam in K76 bestaat uit 13 leden en wil doorgroeien tot maximaal 15 leden.

Communitate Valemus betekend: Samen staan wij sterk

Als je echt voor een top stam wil gaan zal ik eerder voor de 30/40 leden gaan. 15 is goed samen te houden, maar uit eindelijk mis je toch iets van kracht :) (weet niet of je zozo voor de top gaat maar toch even een offtopic tip.)
 

DeletedUser6603

Guest
Ik vind faith ook een mooie naam.
Ik wet niet of die ook op w4 bestaat :shy:
 

DeletedUser

Guest
ik heb de stam: Tribal Wars Masters (afkorting: *TWM* ) opgricht. Dit vond ik een leuke naam...:D
 

DeletedUser

Guest
No Way ^^

moeten we meer zeggen?
op alles wat ze zeggen ... met name tegen de grootste schreeuwers hebben we maar een antwoord No Way
 

DeletedUser

Guest
No Way , ze hebben dan wel een slecht logo :D
Maar ik vind hun naam kort , krachtig en volledig .....
 

DeletedUser

Guest
No Way , ze hebben dan wel een slecht logo :D
Maar ik vind hun naam kort , krachtig en volledig .....

in het nederlands:

slijm slijm slijm

geef anders ook eens je mening over de naam -300- dan kunnen we misschien eens lachen


nu begin ik alles al zelf vol te spammen

dat komt er van als er niet veel interresante topics zijn
 

DeletedUser8279

Guest
Goed, hierbij wat commantaar op de naam -300-

Afgekeken van een leuke film. Weinig orgineel dus.
Als het de bedoeling is van de stam om net zo afgemaakt te worden als die arme spartanen..
Dan hebben jullie idd de juiste instelling. :rolleyes:

Mss is het mooier als jullie ook daadwerkelijk 300 leden hebben :D
 

DeletedUser

Guest
in het nederlands:

slijm slijm slijm

geef anders ook eens je mening over de naam -300- dan kunnen we misschien eens lachen


nu begin ik alles al zelf vol te spammen

dat komt er van als er niet veel interresante topics zijn

Moet je in ELKE topic hatelijk doen tegen raphgo? Doe eens normaal joh lutser

300 is gewoon een rip off van een film klaaaaar. Iedereen zijn mening in mijn zin.
 
Bovenaan