Timen met FireFox [guide]

DeletedUser47551

Guest
Guide: Timen met Mozilla FireFox
Door: Ben a.k.a. Stealer of Faith

In deze guide wordt beschreven hoe je een trein in 150ms kan timen met Firefox.

Stap 1: Download Mozilla Firefox en installeer het, instructies worden gegeven tijdens de installatie

Stap 2: Ga naar : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1122/ en download de Add-on Tab mix plus.

Stap 3: Ga in je Firefox-browser hiernaartoe:
2mdqsdj.jpg

en vink het volgende aan:
mqol.jpg

Stap 4: Ga naar je Tribalwars.nl account , selecteer het dorp waarmee je wilt aanvallen, ga naar de bevelenpagina van het dorp dat je wilt aanvallen, en open 4 tabbladen met 'troepen sturen'
2rr2yw0.jpg

Stap 5: zet je treintje klaar in die 4 tabbladen, maak een nieuw leeg tabblad en zet dat vooraan, klik op elke OK knop met je rechtermuisknop om te selecteren.
4sl1zt.jpg

Stap 6: ga naar het lege tabblad, houd ENTER ingedrukt, hou je muis op je tabbladen, en scroll naar beneden.
Mits enige oefening in het scrollen is het mogelijk 9/10 keer 150ms te behalen.

Vragen en/of verbeteringen? Neem contact op met 'Stealer of Faith', en niet via dit topic.
Veranderen en/of bewerken? Neem contact op met 'Stealer of Faith', en niet via dit topic.

©Copyright 'Stealer of Faith' 2010.

Code:
Veel Time-plezier!
 

DeletedUser8730

Guest
Hihi al klaar met de guide? Dan gooi ik hem nl. op TribeTool ;)

Mvg,
 
Reactiescore
35
mooi gedaan :)

Kan misschien verplaatst worden naar "Tools en projecten"?
Er is daar al een "timing" tutorial post voor Opera, IE, FF en Chrome, dit kan misschien daarbij geplaatst worden (of gewoon een link naar deze draad daar toevoegen)
 

DeletedUser47551

Guest
Hihi al klaar met de guide? Dan gooi ik hem nl. op TribeTool ;)

Mvg,
das goed ;)
mooi gedaan :)

Kan misschien verplaatst worden naar "Tools en projecten"?
Er is daar al een "timing" tutorial post voor Opera, IE, FF en Chrome, dit kan misschien daarbij geplaatst worden (of gewoon een link naar deze draad daar toevoegen)

moet een mod dat beslissen? ik ben niet bekend met tools en projecten, dus weet het niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Handige tut!
Alleen de laatste edel gaat er pas een seconde achter aan bij mij.
 

DeletedUser

Guest
Mits enige oefening in het scrollen is het mogelijk 9/10 keer 150ms te behalen.

Gaat al niet meer,
Server doet automatisch 50milsc tussen elke aanval
Maar begrijp je punt wel :p

BTW nice uitgewerkt :D
 
Reactiescore
980
Gaat al niet meer,
Server doet automatisch 50milsc tussen elke aanval
Maar begrijp je punt wel :p

BTW nice uitgewerkt :D

Tussen 4 aanvallen zitten 150 milli hè ;)
00
50
100
150


@Stealer, die ene add-on had ik eerst ook, maar voor andere reden. robeer vaak wat uit met nieuwe time manieren. Voor deze manier gebruikte ik dit scripts. Is het zelfde, alleen zonder al die opties die je niet nodig hebt + je hoeft hem niet in te stellen, hij doet het auto al.
Tab wheel scroll
 

DeletedUser47551

Guest
Tussen 4 aanvallen zitten 150 milli hè ;)
00
50
100
150


@Stealer, die ene add-on had ik eerst ook, maar voor andere reden. robeer vaak wat uit met nieuwe time manieren. Voor deze manier gebruikte ik dit scripts. Is het zelfde, alleen zonder al die opties die je niet nodig hebt + je hoeft hem niet in te stellen, hij doet het auto al.
Tab wheel scroll

is volgens mij even goed ;)
feit is wel dat ik die andere opties ook gebruik, maar ga niet al mn geheimpjes prijsgeven he :p
 

DeletedUser

Guest
Te gek, vroeger timede ik altijd in 500 ms/ 600 ms, de 2de keer dat ik probeerde gelijk 150 ms ;)

Zeker een aanrader:p
 

DeletedUser49048

Guest
Ik heb een klein probleempje :
Ik krijg ze niet in volgorde. Normaal ( :D Altijd ) moet de clear als eerste komen, maar ik krijg hem daar niet :eek: Meestal komt hij als 2de of als 3de aan. Weet iemand wat ik fout doe ?
 

DeletedUser47551

Guest
Ik heb een klein probleempje :
Ik krijg ze niet in volgorde. Normaal ( :D Altijd ) moet de clear als eerste komen, maar ik krijg hem daar niet :eek: Meestal komt hij als 2de of als 3de aan. Weet iemand wat ik fout doe ?

misschien scroll je naar boven ? :p

hmmm... kan komen omdat je te snel scrollt voor je internetverbinding, maar dan moet je echt een zeer trage hebben ;)
zie je de tabbladen wel in de juiste volgorde verspringen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een klein probleempje :
Ik krijg ze niet in volgorde. Normaal ( :D Altijd ) moet de clear als eerste komen, maar ik krijg hem daar niet :eek: Meestal komt hij als 2de of als 3de aan. Weet iemand wat ik fout doe ?

Ik heb het nog niet geprobeert met clear ervoor ik zal het is proberen!

EDIT het werkt gewoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waar zien jullie de tijd dan tikken om te weten wanneer je moet versturen ?
 

DeletedUser

Guest
Waar zien jullie de tijd dan tikken om te weten wanneer je moet versturen ?

Servertijd he. Voorbeeld: Tijd hoelang clear loopt haal je van de tijd af wanneer treintje aankomt. Dan kan je aan de servertijd zien hoelaat je op OK moet drukken.
 

DeletedUser47551

Guest
of je download het greasemonkey script van tribetool zodat het erbij staat ;)
geen zin om linkje voor je zoeken :p
 
Bovenaan