wie veroverd wereld 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10082

Guest
:) Woorden van een groot leider!! gweldig!! je hebt gelijk!! marreuh,, dat hadk hier al een keer gzegd,, en dan wordt dat simpelweg weggewimpeld!! najah!! dat bdeolde ik toen dus ook met dat conflict van het overstappen van KWSNI leden naar *DTW*:p tis gedaan!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4045

Guest
Newlivez,

volcome zal morgen alles nog eens narekenen, en de berekening zelf zal er bijgezet worden;)
jij rekent wel op het totale aantal punten, terwijl wij eerder afgaan op het aantal punten van de eerste 40 spelers, omdat daar de ranglijsten op gebaseerd worden natuurlijk:)

ochja, en mijn excuses voor alle oververhitte reacties:) maar er zijn mensen die gewoon geen respect hebben voor de manier waarop ik aan de top gekomen ben, en dat vind ik gewoon jammer:( kheb er heel veel voor gedaan, en kheb mss wel 30% van mijn dorpen gekregen, maar dat maakt mij geen minder goede speler:) ik heb heel wat moeten doen om die dorpjes te krijgen...

dus, mijn excuses aan iedereen wie ik beledigd heb!;)

mvg FrsH-

Ik zeg niet dat ik geen respect voor jou heb, alleen wil ik hiermee zeggen dat ik jou niet vergelijk met een Ollie ofzo..

En ik zei alleen dat het een vertekent beeld had.. Meer niet..

@julia, Jou schuld he , dat conflict :p
Btw, ik weet waar het over gaat -.-
 

DeletedUser

Guest
maar lytho,

tis ook normaal dat ik niet zoveel verslagen tegenstanders heb hé..., kheb geen enkele grote speler naast me liggen die ik kan aanvallen met een deftige moraal, en die weerstand biedt zoals een deftige speler..., je kan mij helemaal niet vergelijken met michael de grote of ollie..., ik heb een totaal andere positie op de map dan hen..., ik lig tussen de noobs, michael en ollie liggen tussen andere sterke spelers...daar komt een heel andere speelstrategie bij kijken die gepaard gaat met veel meer verslagen tegenstanders
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
:) Kijk,, ik lees dit nu nog eens, en zie m'n fouten in,, heb soms wat overgereageerd! Maar,, we hebben idd door KWSNI leden een mooi aantal aan punten gescoord, wat nog altijd niet wegneemt dat we zelf niet groeien h! Als je bekijkt waar we 4maanden geleden zaten, en waar we nu zitten, dan denk ik dat ons gebied,, dubbel zo ruim is geworden:D Dan stel ik me de vraag,, denken jullie nu echt dat het enkel en alleen door die KWSNI leden komt?!:rolleyes: khoop van niet!!

dit is nooit gezegd geweest.. aub lees Newlivez zijn posts beter..
 

DeletedUser

Guest
ja calybre ja;)
we weten het ondertussen al:)

nu kan je er beter over zwijgen, tis nu toch al een beetje afgekoeld hé
 

DeletedUser10082

Guest
:D En toch,, ik blijf titelkandidaat met me 130k!! haha,, ik denk datk je nog wel in haal hr klopt-niks-van!!:p
 

DeletedUser

Guest
volgens mij wint helemaal niemand...

daarvoor zijn er te weinig oorlogen aan de gang
 
Reactiescore
1.736
nou. er zijn nu meer oorlogen dan eerst. het gaat de goede kant op met de oorlogen.
 

DeletedUser

Guest
als iedereen nu zijn stam verlaat en iedereen iedereen aanvalt, dan hebben we sneller een winaar :):eek:
 

DeletedUser4045

Guest
Nee voor dat ene dorp wat Cervix van knv hefet, heeft hij er 5 voor terug :p

Mogen ze ook bij ons doen, mij 5 kado geven 1 terug pakken :p

( Nou kreeg knv ze toch net niet kado maarja..)
 

DeletedUser7072

Guest
die nu nummer 3 staat wint :p

Hoe kan jij dat nou weten?
De wereld duurt nog 4 jaar dus het kan net zo goed zijn dat iemand anders wint.


ps Eerlijk gezegd vond ik het daarnet een beetje gekibbel. Over freshmo die gemmakelijk aan dorpen kwam en dat newlives daar niet tegen kon.
In oorlog gaat het er namelijk niet om wie gelijk heeft of wie 'eervol' speelt. Het gaat erom wie overblijft:cool:
Stuur edelmannen ergens op af in plaats van te kibbelen dan zie je toch vanzelf wie n00b is:D
 

DeletedUser10082

Guest
:p Volgens mij degene die nu zegt dat ze edels moeten sturen!! want je bent gewoon gegarandeerd al je edels kwijt!
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan jij dat nou weten?
De wereld duurt nog 4 jaar dus het kan net zo goed zijn dat iemand anders wint.


ps Eerlijk gezegd vond ik het daarnet een beetje gekibbel. Over freshmo die gemmakelijk aan dorpen kwam en dat newlives daar niet tegen kon.
In oorlog gaat het er namelijk niet om wie gelijk heeft of wie 'eervol' speelt. Het gaat erom wie overblijft:cool:
Stuur edelmannen ergens op af in plaats van te kibbelen dan zie je toch vanzelf wie n00b is:D

LOL. Weer iemand die niet kan lezen. Ik heb niet eens ergens vernoemd hoe freshmo aan zn dorpen komt. Ik heb alleen 1 zinnetje getypt, waarin ik de plotselinge snelle stijging van DTW verklaar. Waar ze bij DTW blijkbaar niet tegen konden, resultaat, paginalang gewauwel.

Leer eerst lezen, kom dan terug.

Danku.
 

DeletedUser10082

Guest
sjongejonge,, daar ga je weer met je grote mond jeezus,, kan je dat nou niet normaal zeggen?!:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan