~ave~

DeletedUser

Guest
kennen de mensen van wereld 1 ~ave~ de mensen van wereld 2 ~ave~
geen enkele speler van w2 zit in w1

lekker origineel dan
 

DeletedUser493

Guest
tja

Erg fantasierijk dan, hadden ze er beter "AVE Maria" van kunnen maken:D
 

DeletedUser243

Guest
Grrr, ik haat na-apers. Ik verklaar die bende N00bs de oorlog
 

DeletedUser532

Guest
pl0x, doe jij eigenlijk wel mee op w2?
ik kan je niet vinden namelijk :p
 

DeletedUser

Guest
AVE op wereld 2 is gestopt

Toen heeft FAKE het weer opnieuw opgericht

leuk he :p
 

DeletedUser594

Guest
Als je bij walwa zit ga je dus niet spelen maar gewoon wachten totdat er mensen zijn die vragen hebben, of ga je daarheen wanneer je vragen hebt? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik zit erin en ga het gewoon spelen hoor. Niet dat ik er lang in blijf of zoiets, maar toch.
Het is gewoon grappig om daar te zitten
 

DeletedUser

Guest
Als je bij walwa zit ga je dus niet spelen maar gewoon wachten totdat er mensen zijn die vragen hebben, of ga je daarheen wanneer je vragen hebt? :confused:

je mag zelf wten of je gaat spelen, we hebben 1 eis, verstand van TW. als je een vraag hebt stuur je die naar een lid, als die hem niet weet post hij de vraag op het stammenforum (zonder naam van de vrager) en kan zo antwoord verkrijgen en dus helpen.
 

DeletedUser324

Guest
Erg naar idd die copycats, zelfs hele profielen worden gekopiërd.

En nu krijg ik op wereld 1 vragen van mensen of ik ze op w2 kan uitnodigen voor onze stam, terwijl onze naam op w2 door anderen wordt gebruikt, grr :mad:
 

DeletedUser

Guest
als dat zou gebeuren zou ik ze de oorlog verklaren, ik mag Opus niet, maar ze maken hun naam waar. Dus ik vind het niet eerlijk als een stelletje kopiegastjes een beetje de naam gaan zitten verneuken...
 
Bovenaan