Rank de speler

DeletedUser

Guest
hey w15 lezertjes,
ik had op een ander wereldforum ook zo'n topic zien staan en ik dacht van BOE! wij hebben dat nog niet (misschien heb ik een beetje verkeerd gekeken) dus ik ga het hier ook even zetten.

het is vrij simpel, je neemt gewoon een speler, of je neemt de speler van de post erboven en je gaat hem een score geven m.b.v. deze lijst

Speler: Naam
Punten: x/10(uitleg?)
ODA: x/10(uitleg?)
ODD: x/10(uitleg?)
Cluster: x/10 (uitleg?)
Reputatie: x/10 (uitleg?)
Stam: x/10 (uitleg?)
 

DeletedUser

Guest
Speler: Kamachi
Punten: 7/10 (Niet als te hoog, net top-100. Redelijk dus)
ODA: 6/10 (Voor dat puntenaantal een acceptabel ODA)
ODD: 7/10 (Toch best veel aangevallen, en doet het redelijk zo te zien)
Cluster: 5/10 (Niet slecht, niet goed, wel aan de matige kant. Enkele grote openingen in cluster)
Reputatie: 4/10 (Weing weerstand van je ondervonden toen ik je aanviel. Bovendien geen goede verhalen (maar ook geen slechte ;)) over je gehoord.)
Stam: 8/10 (Een van de betere stammen op W15 :))

Gemiddelde stond er toch ook altijd bij? :p: 6.2


Eigenlijk zit er hier geen discussie aan vast, maar oké :D
 

DeletedUser

Guest
Speler: Kamachi

Punten: 7/10
Top 100, gewoon netjes dus. Ook niet echt veel interns ofzo...
ODA: 8/10
Top 50, lekker, zeker t.o.v. punten!
ODD: 7/10
Top 100, weet zich dus ook goed staande te houden ;)
Cluster: 5/10
Op zich is hoofd cluster aardig, maar 2e clustertjes is jammer.
Reputatie: 2/10
Beruchte maker van het complimenten topic (en nu ook deze).
Stam: 10/10
Als ik geen 10 geef wordt ik gekickt.
 

DeletedUser

Guest
Was er al..heb ik hier ook gestart en toen werd hetzelfde gezegd.

EDIT: kan hem niet meer vinden.


Speler: VoodooGlowSkull
Punten: 7/10
Top 100, een zeventje
ODA: 4/10
Zeer matig
ODD: 4/10
Eveneens zeer matig
Cluster: 8/10
Mooi rondje, aardige cluster
Reputatie: 7/10
Je hebt niet echt een reputatie dus slecht en goed.
Stam: 9/10
Stammen kunnen altijd beter dus V. verdient een 9.

39/6=6,5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gemiddelde stond er toch ook altijd bij? :p: 6.2


Eigenlijk zit er hier geen discussie aan vast, maar oké :D

wel, als ik of danny een keertje online ben wanneer je ons aanvalt zal ik me'n best eens doen.
ben namelijk bezig met wat anders (zou jij moeten weten aangezien jij uit ~H~ komt die wij vrij goed gecoördineerd aanvallen. (is een soloactie)

Speler: Cafutje
Punten: 7/10 (net beetje minder als mij dus ik geef je evenveel ;))
ODA: 6/10(ongeveer evenveel als ons dus alweer hetzelfde ;))
ODD: 5.5/10(vind ik wat aan de lage kant, dat zal nog wel gaan stijgen eens we begonnen zijn)
Cluster: 5.5/10 (ook bij jou vant er nog wat op te vullen maar voor de rest ziet het er goed uit, nog een beetje internen of inactievelingen gaan edelen dus ;))
Reputatie: 5/10 (beetje de grote jongen komen spelen maar weet niet hoe je egt speelt, volgens mij kan je net eens timen maar daar pin ik me niet op vast :D)
Stam: 7/10 (hypo, een goede stam!)

Speler: Kamachi

Punten: 7/10
Top 100, gewoon netjes dus. Ook niet echt veel interns ofzo...
ODA: 8/10
Top 50, lekker, zeker t.o.v. punten!
ODD: 7/10
Top 100, weet zich dus ook goed staande te houden ;)
Cluster: 5/10
Op zich is hoofd cluster aardig, maar 2e clustertjes is jammer.
Reputatie: 2/10
Beruchte maker van het complimenten topic (en nu ook deze).
Stam: 10/10
Als ik geen 10 geef wordt ik gekickt.

over mijn cluster: dat 2de gaat verdwijnen (die krijgt P.I.M.P) ben nu met hem dorpen aan het ruilen daarvoor

maar toch bedankt he :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stam: 7/10 (hypo, een goede stam maar ik vind ze nogal achterbaks, meer slechte verhalen over hun gehoord als goede, zo hebben jullie in het prille begin mijn maatje DONDELILO geadeld terwijl hij in jullie stam zat en hebben jullie voor de rest nog wel wat andere dingen uitgespookt.
eigenlijk zijn jullie wel kwaliteitsspelers maar allemaal een beetje teveel achterbaks. )

Hypo bestond niet in het prille begin...
En we hebben geen andere dingen uitgespookt dus stop met je kinderachtige verwijten.
 

DeletedUser

Guest
Hypo bestond niet in het prille begin...
En we hebben geen andere dingen uitgespookt dus stop met je kinderachtige verwijten.

juist, ik verwarde het even met dico.

je moet je niet zo aangevallen voelen ;)
sorry iig :)
 

DeletedUser

Guest
wel, als ik of danny een keertje online ben wanneer je ons aanvalt zal ik me'n best eens doen.
ben namelijk bezig met wat anders (zou jij moeten weten aangezien jij uit ~H~ komt die wij vrij goed gecoördineerd aanvallen. (is een soloactie)

Speler: Cafutje
Punten: 7/10 (net beetje minder als mij dus ik geef je evenveel ;))
ODA: 6/10(ongeveer evenveel als ons dus alweer hetzelfde ;))
ODD: 5.5/10(vind ik wat aan de lage kant, dat zal nog wel gaan stijgen eens we begonnen zijn)
Cluster: 5.5/10 (ook bij jou vant er nog wat op te vullen maar voor de rest ziet het er goed uit, nog een beetje internen of inactievelingen gaan edelen dus ;))
Reputatie: 5/10 (beetje de grote jongen komen spelen maar weet niet hoe je egt speelt, volgens mij kan je net eens timen maar daar pin ik me niet op vast :D)
Stam: 7/10 (hypo, een goede stam maar ik vind ze nogal achterbaks, meer slechte verhalen over hun gehoord als goede, zo hebben jullie in het prille begin mijn maatje DONDELILO geadeld terwijl hij in jullie stam zat en hebben jullie voor de rest nog wel wat andere dingen uitgespookt.
eigenlijk zijn jullie wel kwaliteitsspelers maar allemaal een beetje teveel achterbaks. )

Punten: Minder dan jij, nog best wat ook.. ;)
ODA scheelt bijna 2 miljoen. Nog best wat.. ;)
ODD: Kan je niet zelf bepalen :)
Cluster: Beter dan de jouwe, geen grote losse delen :p
Reputatie: Laat ik me niet over uit, kom je nog wel achter :)

Enz. enz. Eigenlijk dus baggertopic met alleen maar meningen zonder erover te kunnen discussieren.
 

DeletedUser

Guest
Omg mensen..waarom nu gelijk weer zo zitten vitten op elkaar..
 

DeletedUser

Guest
Door hier te posten mag ik je ranken! :p


Speler: lunat!c

Punten: 7/10
Rang 34, maar je hebt hoger gestaan... En ook wel aardig wat interns
ODA: 9/10
Maakt niet uit hoe je aan je punten bent gekomen, je ODA rang mag er wel zijn. Je hebt tijdens het internen dus niet stil gezeten :)
ODD: 6/10
Lage ODD, maar dat hoeft in principe niet slecht te zijn, ik ga zelf ook liever voor deze zo laag mogelijk. En het belangrijkste, je hebt t niet zelf in de hand. Krijgt gewoon een voldoende dus.
Cluster: 4/10
Vies. bah! het ziet eruit als de platgeslagen vlieg op mijn muur.
Reputatie: 8/10
Tja, ik zit dan in de verkeerde omgeving om echte positieve signalen op te vangen, maar je zet je in voor de stam en komt op voor je stam/leden op het AF.
Stam: 9/10
Enkel geen 10 omdat het geen V. is, maar verder zit je gewoon in een top stam ;)
 

DeletedUser

Guest
jullie kunnen precies geen kritiek verdragen... dan is jullie stam, of zijn jullie zeker nog nooit niet in het TWw belachelijk gemaakt.

iig, gaan jullie nog doen waar dit topic voor bedoelt is of gaan jullie gewoon beginnen roepen op alles wat hier gezegd word? wat dan kan de mod het beter ineens sluiten
 

DeletedUser

Guest
Door hier te posten mag ik je ranken! :p


Speler: lunat!c

Punten: 7/10
Rang 34, maar je hebt hoger gestaan... En ook wel aardig wat interns
ODA: 9/10
Maakt niet uit hoe je aan je punten bent gekomen, je ODA rang mag er wel zijn. Je hebt tijdens het internen dus niet stil gezeten :)
ODD: 6/10
Lage ODD, maar dat hoeft in principe niet slecht te zijn, ik ga zelf ook liever voor deze zo laag mogelijk. En het belangrijkste, je hebt t niet zelf in de hand. Krijgt gewoon een voldoende dus.
Cluster: 4/10
Vies. bah! het ziet eruit als de platgeslagen vlieg op mijn muur.
Reputatie: 8/10
Tja, ik zit dan in de verkeerde omgeving om echte positieve signalen op te vangen, maar je zet je in voor de stam en komt op voor je stam/leden op het AF.
Stam: 9/10
Enkel geen 10 omdat het geen V. is, maar verder zit je gewoon in een top stam ;)

Thx :)
Cluster is idd momenteel bagger maar eenmaal hij dicht is komt het in orde.

jullie kunnen precies geen kritiek verdragen... dan is jullie stam, of zijn jullie zeker nog nooit niet in het TWw belachelijk gemaakt.

iig, gaan jullie nog doen waar dit topic voor bedoelt is of gaan jullie gewoon beginnen roepen op alles wat hier gezegd word? wat dan kan de mod het beter ineens sluiten

We kunnen wel tegen kritiek, we vinden het gewoon jammer dat er steeds verwijten naar onze kop worden geslingerd van vuil spel en achterbaksheid terwijl we zelf beter weten en we voor mooi & eerlijk spel staan.

Maar nu idd best on-topic :)
 

DeletedUser

Guest
jullie kunnen precies geen kritiek verdragen... dan is jullie stam, of zijn jullie zeker nog nooit niet in het TWw belachelijk gemaakt.

iig, gaan jullie nog doen waar dit topic voor bedoelt is of gaan jullie gewoon beginnen roepen op alles wat hier gezegd word? wat dan kan de mod het beter ineens sluiten

Alsof V. kritiek kan verdragen...

En jij moet ons niet van valse zaken beschuldigen.....
 
Bovenaan