Windrichting kiezen

DeletedUser14191

Guest
Over ongeveer een week kunnen we windrichtingen kiezen,
Wie heeft hier zolang op gewacht, zoja welke kies je?
Nog leuke premades die op 2 juni starten?

leek me wel leuk om over te praten
 

DeletedUser37136

Guest
.Bunns is de enige die ik weet.


Verder kan dit niet bij top/flopstammen, dus vooral openhouden dit topic.

^
|
|
Let op: Sarcasme!
 

DeletedUser14191

Guest
Ik denk NO maar ik weet niet niet ZW iig want daar start bunnys pre-made ofzo en als ik daar geen lid van ben kan het wel kut worden
 

DeletedUser14191

Guest
ehm tja persoonlijk lijkt het me moeilijk, over het algemeen kom je in het begin in een noobstam en dan moet je tegen zo'n premade opboksen. oftewel
20 leden, miss. 7 ervaren en 13 noob.
tegen
13 leden, allemaal ervaren.
Ofzoiets. Ik snap niet wat daar wanhopig aan is want dat is dat je iets graag wil ofzo:p maar je kan het bang noemen maar k ben ook geen pro ofzo:p
 

DeletedUser

Guest
ehm tja persoonlijk lijkt het me moeilijk, over het algemeen kom je in het begin in een noobstam en dan moet je tegen zo'n premade opboksen. oftewel
20 leden, miss. 7 ervaren en 13 noob.
tegen
13 leden, allemaal ervaren.
Ofzoiets. Ik snap niet wat daar wanhopig aan is want dat is dat je iets graag wil ofzo:p maar je kan het bang noemen maar k ben ook geen pro ofzo:p

Als je zelf maar een goede speeltaktiek hebt, dan komt het wel goed :)
 

DeletedUser

Guest
ehm tja persoonlijk lijkt het me moeilijk, over het algemeen kom je in het begin in een noobstam en dan moet je tegen zo'n premade opboksen. oftewel
20 leden, miss. 7 ervaren en 13 noob.
tegen
13 leden, allemaal ervaren.
Ofzoiets. Ik snap niet wat daar wanhopig aan is want dat is dat je iets graag wil ofzo:p maar je kan het bang noemen maar k ben ook geen pro ofzo:p

In het begin is het toch altijd 1 vs 1, of heb ik het nu miss? :confused:
 

DeletedUser40249

Guest
& je denkt dat er in NW & ZO geen PreMades zullen zijn :rolleyes:
Doe niet zo wanhopig & begin waar je zelf wil.
 
Bovenaan