PNMM vs USUS

DeletedUser31490

Guest
Haha, dat zou ik niet kunnen zeggen hoor ;p

Er vallen namelijk 18 spelers van vision mij aan :O
 

DeletedUser31490

Guest
Ik kom hier even iets neerzetten : )

Ik heb besloten om de Hope. eens op te geven, ik heb altijd met veel plezier oorlog met julllie gehad ^^
Maar nadat deze massa aanval 21 verschillende spelers uit vision mee hebben gedaan, en 1 dag voluit tw heb gedaan Taggen, snipen etc en niemand die mijn vv kan doen heb ik besloten dat hier mijn einde ligt.

Ik zou het graag langer hebben gedaan maar ik heb ook nog een goedlopend in real life leven en ik ga dat niet opgeven om 3 dagen non-stop te twen, en aangezien niemand mijn vv kon doen laat ik het maar voorbij schieten.

Inderdaad, die raportjes zijn van vandaag en ik heb er verders ook niks meer aan gedaan, dus niet gedodged etc, want ik heb er gewoon geen tijd voor gehad vandaag, omdat ik ook gewoon naar school moet ;p.

Mijn respect gaat naar de aanvallende ploeg(vision dus) ik hoop dat jullie lang bijven bestaan en toch altijd in de top blijven : )

P.s Ik ben altijd wel bereid om evt aanbiedingen te krijgen voor een nieuw account, pm me maar gewoon ingame --> snDD

Alle informatie blijf geheim, i swear ;)


Grtz
 

DeletedUser27685

Guest
Maar nadat deze massa aanval 21 verschillende spelers uit vision mee hebben gedaan, en 1 dag voluit tw heb gedaan Taggen, snipen etc en niemand die mijn vv kan doen heb ik besloten dat hier mijn einde ligt.

Begrijpelijk, je maakte het zo lastig voor zoveel spelers van ons dat we eens een zware actie moesten opzetten. Onze grootste tot nu toe, met meer dan 1500 clears op 1 persoon :p

Zo'n massa-aanval verdedigen op je eentje is zinloos. Wij stellen daar meteen een hele VV regeling op of anders riskeer je uitputting. Solowerk op zo'n moment is gewoon niet haalbaar dus heb je toch mooi werk geleverd gisteren :)
 

DeletedUser

Guest
Ik kom hier even iets neerzetten : )

Ik heb besloten om de Hope. eens op te geven, ik heb altijd met veel plezier oorlog met julllie gehad ^^
Maar nadat deze massa aanval 21 verschillende spelers uit vision mee hebben gedaan, en 1 dag voluit tw heb gedaan Taggen, snipen etc en niemand die mijn vv kan doen heb ik besloten dat hier mijn einde ligt.

Ik zou het graag langer hebben gedaan maar ik heb ook nog een goedlopend in real life leven en ik ga dat niet opgeven om 3 dagen non-stop te twen, en aangezien niemand mijn vv kon doen laat ik het maar voorbij schieten.

Inderdaad, die raportjes zijn van vandaag en ik heb er verders ook niks meer aan gedaan, dus niet gedodged etc, want ik heb er gewoon geen tijd voor gehad vandaag, omdat ik ook gewoon naar school moet ;p.

Mijn respect gaat naar de aanvallende ploeg(vision dus) ik hoop dat jullie lang bijven bestaan en toch altijd in de top blijven : )

P.s Ik ben altijd wel bereid om evt aanbiedingen te krijgen voor een nieuw account, pm me maar gewoon ingame --> snDD

Alle informatie blijf geheim, i swear ;)


Grtz

Respect! Iemand met zoveel toewijding verdient wel een tweede kans :)
 

DeletedUser35452

Guest
Ik kom hier even iets neerzetten : )

Ik heb besloten om de Hope. eens op te geven, ik heb altijd met veel plezier oorlog met julllie gehad ^^
Maar nadat deze massa aanval 21 verschillende spelers uit vision mee hebben gedaan, en 1 dag voluit tw heb gedaan Taggen, snipen etc en niemand die mijn vv kan doen heb ik besloten dat hier mijn einde ligt.

Ik zou het graag langer hebben gedaan maar ik heb ook nog een goedlopend in real life leven en ik ga dat niet opgeven om 3 dagen non-stop te twen, en aangezien niemand mijn vv kon doen laat ik het maar voorbij schieten.

Inderdaad, die raportjes zijn van vandaag en ik heb er verders ook niks meer aan gedaan, dus niet gedodged etc, want ik heb er gewoon geen tijd voor gehad vandaag, omdat ik ook gewoon naar school moet ;p.

Mijn respect gaat naar de aanvallende ploeg(vision dus) ik hoop dat jullie lang bijven bestaan en toch altijd in de top blijven : )

P.s Ik ben altijd wel bereid om evt aanbiedingen te krijgen voor een nieuw account, pm me maar gewoon ingame --> snDD

Alle informatie blijf geheim, i swear ;)


Grtz

Jammer joh, je deed het zo goed. Maar begrijpelijk het is inderdaad in je eentje gewoon niet haalbaar. Respect voor je, en ik hoop dat je mag verder spelen op een mooi account!
 

DeletedUser

Guest
Begrijpelijk, je maakte het zo lastig voor zoveel spelers van ons dat we eens een zware actie moesten opzetten. Onze grootste tot nu toe, met meer dan 1500 clears op 1 persoon :p

Zo'n massa-aanval verdedigen op je eentje is zinloos. Wij stellen daar meteen een hele VV regeling op of anders riskeer je uitputting. Solowerk op zo'n moment is gewoon niet haalbaar dus heb je toch mooi werk geleverd gisteren :)

Miss een leuke speler voor Vision:p?
Als hij het jullie knap lastig maakt,
Dan kan hij jullie nu toch mooi helpen:p( op een ander account dan he:p)
Scheelt clears + je houd een RL.
 

DeletedUser

Guest
zeer spijtig om te lezen dat snDD stopt. je bent een goede gozer en tbeste toegewenst in RL ;)
 

DeletedUser39259

Guest
Tja.. Als je overdag niet online bent krijg je dit soort dingen. Erg frustrerend, ik ken het ook :p

Veel succes nog verder, erg veel dorpjes ben je niet verloren :)

Maar, Kerk is beschadigd van level 3 naar level 0, met 600 kata's? Moet je niet 250 kata's per kerklevel hebben?
 

DeletedUser27685

Guest
Maar, Kerk is beschadigd van level 3 naar level 0, met 600 kata's? Moet je niet 250 kata's per kerklevel hebben?

Nee, 120 voor een kerk 3 naar 2, 167 voor een kerk 2 naar 1, 400 voor kerk 1 naar 0, maar als je een kerk 3 rechtstreeks naar nul wilt knallen heb je er maar 600 nodig :)
 

DeletedUser

Guest
Nee, 120 voor een kerk 3 naar 2, 167 voor een kerk 2 naar 1, 400 voor kerk 1 naar 0, maar als je een kerk 3 rechtstreeks naar nul wilt knallen heb je er maar 600 nodig :)

Met 200 kreeg ik hem 2 levels omlaag ooit?
Maar zal wel 25% geluk hebben gehad.
 

DeletedUser31490

Guest
Haha, ja die had ik net ook gezien, had ik nog gisteren gedodged xD
 

DeletedUser27685

Guest
Ah shit, ik heb ze per ongeluk allemaal gedelete :p

Dan maar wat stats:

Side 1:
Tribes: Vision

Side 2:
Tribes: Hope.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 116
Kant 2: 1
Verschil: 115

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,024,464
Kant 2: 8,531
Verschil: 1,015,933

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39259

Guest
Ja als je vijand niet meer verdedigd is er weinig kunst aan he ;)

Nu is het gewoon een kwestie van kerken vinden en odageilen ;)
 
Bovenaan