Muur levels

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat zijn jullie muur levels al? Gewoon om een idee te krijgen of ik goed bezig ben :)
 

DeletedUser

Guest
Muur lvl zou je moeten afstemmen op je omgeving.

Als je nooit aangevallen wordt volstaat een muur van 5 ruimschoots voor dekomende weekjes. (2 weken ofzo)
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor, maakt niet zoveel uit in dit stadium van het spel hé, Op één dag kan je van 0 naar 8 ofzo
 

DeletedUser

Guest
Muur lvl zou je moeten afstemmen op je omgeving.

Als je nooit aangevallen wordt volstaat een muur van 5 ruimschoots voor dekomende weekjes. (2 weken ofzo)


Maar wat moet je doen als je ongeveer de heerser over je gebiedje bent, maar er twee sterke spelers dicht bij jou zitten MAAR in je clan..
Als je leaft, of zij leaven ..
 

DeletedUser

Guest
Maar wat moet je doen als je ongeveer de heerser over je gebiedje bent, maar er twee sterke spelers dicht bij jou zitten MAAR in je clan..
Als je leaft, of zij leaven ..

Zoals je zelf zei. Een muur is snel opgebouwt indien nodig.

Zij kunnen nog geen edelmannen maken, dus als ze aanvallen maak je dat je ten eerste geen plunderbare GS hebt (dit doordat je schuilplaats de GS dekt of dat je alles uitgeeft aan troepen en gebouwen) en je ontwijkt de aanval.

Er zal niks gebeuren.

Eens je je muur hebt (op 12 ofzo) laat je je troepen staan en je bent klaar voor verdediging.

Muur kun je makkelijk naar 12 doen in een dag hoor dacht ik.




Daarbij komt dat er nog maar 21 rammen zijn in heel wereld 6 ... je zou al heel wat pech moeten hebben indien een speler die jou aanvalt nu net die 21 rammen bezit en je muur laag houd ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3750

Guest
waarom al 21 rammen, daar heb je nu echt nog niks aan:D En dan over een hele wereld:D
 

DeletedUser

Guest
muur 5? dat vind ik best laag... hangt er natuurlijk beetje vanaf wat je tactiek is, ok
 

DeletedUser

Guest
Muur is 5 bij mij.. maar ik ben hoogste in mijn gebied(en omstreeks) dus..
Heb denk ik ook meeste legers, en wordt niet aangevallen:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan