Rate!

DeletedUser

Guest
Weet ik niet, weer een keertje beginnen daarmee?:p:D



Rang 7 in punten, rang 35 in ODA;)
Waar zie je me voor aan, een aap?

[R!] (of hoe je het ook maar schrijft)
is ontstaan uit V.
dus je kan ze moeilijk op hun ODA beoordelen aangezien ze nog niet zolang bestaan.,
 

DeletedUser27722

Guest
[R!] (of hoe je het ook maar schrijft)
is ontstaan uit V.
dus je kan ze moeilijk op hun ODA beoordelen aangezien ze nog niet zolang bestaan.,

[.R!.] ís gewoon V. , een afsplitsing ervan voor een tot noch toe onbekend doel. :p

Less talkin', more ratin'!
 

DeletedUser

Guest
Weet ik niet, weer een keertje beginnen daarmee?:p:D



Rang 7 in punten, rang 35 in ODA;)
Waar zie je me voor aan, een aap?

oeps, ik haalde het effe door elkaar dat hij nog in V. zat. R! en V. horen bij elkaar, vandaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, ze zijn gewoon '1' onder aparte namen. :)

A

Heb ik jou al gerate?
Nee zeker he?

Here whe go:

Switch1830

Punten : 8/10, kan beter voor ieumand met een grote mond:eek:
ODA : 9/10, moet niet blijven steken nu ik je een 9 geef he:mad:
Reputatie : 8/10
Ligging : 10/10 kan alle kanten uit:eek: Pietzak:mad:
Stam : 8/10 jullie werken per groepjes, dat zal de stam niet veel goeds brengen in de toekomst als andere stammen gaan samenwerken om jullie weg te krijgen. En hey, geen commentaar, das mijn mening!:p
Uiteindelijke puntenaantal: 8.6/10
 

DeletedUser27722

Guest
Heb ik jou al gerate?
Nee zeker he?

Here whe go:

Switch1830

Punten : 8/10, kan beter voor ieumand met een grote mond:eek:
ODA : 9/10, moet niet blijven steken nu ik je een 9 geef he:mad:
Reputatie : 8/10
Ligging : 10/10 kan alle kanten uit:eek: Pietzak:mad:
Stam : 8/10 jullie werken per groepjes, dat zal de stam niet veel goeds brengen in de toekomst als andere stammen gaan samenwerken om jullie weg te krijgen. En hey, geen commentaar, das mijn mening!:p
Uiteindelijke puntenaantal: 8.6/10

Werken in groepjes?
Dico doet -voorlopig- niet aan clusterindeling, ja ik ga erop in, het kan je mening zijn, maar het gebeurt niet. :)
 

DeletedUser19123

Guest
Heb ik jou al gerate?
Nee zeker he?

Here whe go:

Switch1830

Punten : 8/10, kan beter voor ieumand met een grote mond:eek:
ODA : 9/10, moet niet blijven steken nu ik je een 9 geef he:mad:
Reputatie : 8/10
Ligging : 10/10 kan alle kanten uit:eek: Pietzak:mad:
Stam : 8/10 jullie werken per groepjes, dat zal de stam niet veel goeds brengen in de toekomst als andere stammen gaan samenwerken om jullie weg te krijgen. En hey, geen commentaar, das mijn mening!:p
Uiteindelijke puntenaantal: 8.6/10

Als de stam in groepjes ga aanvallen wil dat zeggen dat er in groepjes word gedeft?
Sla gewoon nergens op wat je zeg :p

In groepjes, teams, legioenen (als het beestje maar een naampje heeft) heeft vele voordelen en de nadelen kunnen worden beperkt maar dat lig aan de leiding en leden hoe die worden opgevangen maar uit ervaring weet ik dat het zeer effectief is (uiitleg waarom ga ik je niet geven)
 

DeletedUser

Guest
Als de stam in groepjes ga aanvallen wil dat zeggen dat er in groepjes word gedeft?
Sla gewoon nergens op wat je zeg :p

In groepjes, teams, legioenen (als het beestje maar een naampje heeft) heeft vele voordelen en de nadelen kunnen worden beperkt maar dat lig aan de leiding en leden hoe die worden opgevangen maar uit ervaring weet ik dat het zeer effectief is (uiitleg waarom ga ik je niet geven)

volgends mij is dat groepjes gedoe maar een vette nub actie,?!:p tenminste, laatst zaten jullie nog te whine'n over dat V. en R! dit toepassen, maar daar is het niet goed:p beetje lame van jullie...

R.I.P. Dico.:(
 

DeletedUser27722

Guest
volgends mij is dat groepjes gedoe maar een vette nub actie,?!:p tenminste, laatst zaten jullie nog te whine'n over dat V. en R! dit toepassen, maar daar is het niet goed:p beetje lame van jullie...

R.I.P. Dico.:(

Waar heb jij het over? Net als LikeAllStars, wij spelen niet 'in groepjes'. :)
Dit heeft op zich ook niets te maken met 'whinen' op het recruitbeleid van R/V. , ofwel?

Wat een gezever op dit forum de laatste tijd. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
volgends mij is dat groepjes gedoe maar een vette nub actie,?!:p tenminste, laatst zaten jullie nog te whine'n over dat V. en R! dit toepassen, maar daar is het niet goed:p beetje lame van jullie...

R.I.P. Dico.:(

groepjes werk is niet slecht,
dat gebeurd snel automatisch,
iedereen werkt samen met zijn buren,
alleen soms bepaald de stam wat de groepen worden voor edelrichting of zo,
doen wij ook op W6, daar heeft jack zen ervaring oa met groepensysteem,
en dat gebeurd hier in R ook redelijk, dus dat R.I.P. klopt nog niet precies XD
 

DeletedUser27722

Guest
groepjes werk is niet slecht,
dat gebeurd snel automatisch,
iedereen werkt samen met zijn buren,
alleen soms bepaald de stam wat de groepen worden voor edelrichting of zo,
doen wij ook op W6, daar heeft jack zen ervaring oa met groepensysteem,
en dat gebeurd hier in R ook redelijk, dus dat R.I.P. klopt nog niet precies XD

Nog niet? Weet jij al iets wat ik niet weet? :eek:
 

DeletedUser

Guest
volgends mij is dat groepjes gedoe maar een vette nub actie,?!:p tenminste, laatst zaten jullie nog te whine'n over dat V. en R! dit toepassen, maar daar is het niet goed:p beetje lame van jullie...

R.I.P. Dico.:(

Er is een verschil tussen een stam opsplitsen en een clusterindeling binnen de stam.

Geen van beide zijn toegepast binnen Dico..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan