Speedronde #248

DeletedUser

Guest
Rangs 1? Toen ik naar jou rangen 1 vroeg zei je 'Just Ownage'. Toen ik dat account opzocht was er alleen een rang 2 :cool:
En daar komt nog eens bij dat dat account niet eens van jou was maar van Mario.

ik was co idd :) maar heb heel wat rang 1 accountjes en pim ik verdedig me vrienden ik verraad ze niet
 

DeletedUser

Guest
LOL.
Jordy, deze speed 248 heb ik JOUW gepakt. MET een trein. ZONDER te backstabben, zonder te klote met eigenaar, zonder pw te veranderen.

Deze speed heb ik niemand genaaid. Alleen heeft Basher.King zichzelf genaaid, en dat werkt hij nu uit op paar mensen..:)

Jordy, toen ik begon met speeden.. Ik werd in een gesprek gegooid. Iemand zocht een CO en dacht aan jouw. Heel gesprek begon te flippen 'NIET JORDY, NIET JORDY'. Dat was speed 29 ofzo. Toen ik net begon.
Ik vraag me af waaraan jij DIE reputatie te danken hebt ;)

mezelf naaien kan je dat eens uitleggen ?
 

DeletedUser

Guest
*Je wist dat Cenkhan al op Rush Hour speelde.
*Je wist dat ik niets moest hebben van Weirdo.
*Je wist dat ik je waarschuwde.

Eigen schuld dikke.. :)

bult ? waarschuwde je me dan je was zaterdag een halve dag weg en toen was ik er niet meer
 

DeletedUser39990

Guest
*Je wist dat Cenkhan al op Rush Hour speelde.
*Je wist dat ik niets moest hebben van Weirdo.
*Je wist dat ik je waarschuwde.

Eigen schuld dikke.. :)

Je hebt nu al 20x gezegt dat je me niet moet hebben.. Misschien eens handig dat je de reden zegt? :)
 

DeletedUser36193

Guest
Je hebt nu al 20x gezegt dat je me niet moet hebben.. Misschien eens handig dat je de reden zegt? :)

Achterbaks gedoe. Tegen mij in PM zeg je: 'Kan ik in je stam, blablabla'.
Achter men rug: 'Laat hem niet in de stam!'

Dan weet ik genoeg :)
 

DeletedUser

Guest
is er een lijst dat je de speeds ver van te voren kan zien of wordt er elke week een nieuwe reeks gemaakt

en wie kan zeggen of er in de toekomst meer speeds doordeweeks kunnen komen ik weet voor mezelf en een paar vrienden dat wij door ploegendiensten vaak in het weekend aan het werk zijn
 
Bovenaan