Speedronde #225

DeletedUser

Guest
Als je denkt dat er nu al veel gebackstabbed wordt moet je maar eens wachten wanneer er prijzen staan :p

Maar zoiezo backstabben hoort nou eenmaal bij speed of je het nou wil of niet.
 

DeletedUser

Guest
iFrank. heeft gewonnen ook door een gunstige ban van ons. Xtr3m3 werd gebanned vanwege iemand van de accounts Miley the starvirus en nog één .Lukaku ofzo...

Daardoor heeft iFrank dorpen kunnen edelen van ons. Waarom zoveel voordeel denken jullie?
Simpel de deff dorpen aan zijn kant stonden allemaal leeg en ondersteunde de andere kant die onder vuur lag door iemand anders. Die vooral dood liep en wij met amper wat troepen zaten. Daardoor kon hij simpel overnemen zonder al teveel verliezen en kon hij snel doorbouwen.

Dit haalt natuurlijk niet weg dat het nog steeds een prestatie is. Die niet alleen hem aangerekend kan worden maar ook de gigantisch langzaam groeiende stamgenoten die meer met elkaar bezig waren dan echt nobelen wat de bedoeling van het spel is.

:O Ik ben op dag 1 veel later gestart en toen doorgegroeid naar 170k, en op dag 2 van 170k naar 1 mio toen de barbs al weg waren. Ik denk dus dat ik niet langzaam ben gegroeid.

The Ghost Police is tussen 05.00 en 17.00 in 12 uur tijd ook onegeveer 500.000 gegroeid, en heeft na 17.00 alleen in sleep gezeten dus ook hij groeide niet te langzaam.

Roosje Framboosje groeide zo snel dat ik niet in de buurt kon komen ondanks dat ik ook enorm hard groeide.

Dus Yero, normaal ben ik met je eens wat je zegt, maar dit keer ben ik echt benieuwd op welke stamgenoot jij doelde?
 

DeletedUser

Guest
iFrank. heeft gewonnen ook door een gunstige ban van ons. Xtr3m3 werd gebanned vanwege iemand van de accounts Miley the starvirus en nog één .Lukaku ofzo...

Daardoor heeft iFrank dorpen kunnen edelen van ons. Waarom zoveel voordeel denken jullie?
Simpel de deff dorpen aan zijn kant stonden allemaal leeg en ondersteunde de andere kant die onder vuur lag door iemand anders. Die vooral dood liep en wij met amper wat troepen zaten. Daardoor kon hij simpel overnemen zonder al teveel verliezen en kon hij snel doorbouwen.

Dit haalt natuurlijk niet weg dat het nog steeds een prestatie is. Die niet alleen hem aangerekend kan worden maar ook de gigantisch langzaam groeiende stamgenoten die meer met elkaar bezig waren dan echt nobelen wat de bedoeling van het spel is.

1e deel:Uhm dan moet je niet gebannen worden zwak excuus.

2e deel:Ja dus? Niet zijn fout dat jij die dorpen geen/amper troepen hebt is alleen maar fijn voor hem. 2e deel failer dan 1e

3e deel: Uhm Must he do care??? hij is niet zijn stamgenoten en heeft er dus geen last van.


Conclusie: 1 grote slijmbal van excuus,
 

DeletedUser3368

Guest
1e deel:Uhm dan moet je niet gebannen worden zwak excuus.

2e deel:Ja dus? Niet zijn fout dat jij die dorpen geen/amper troepen hebt is alleen maar fijn voor hem. 2e deel failer dan 1e

3e deel: Uhm Must he do care??? hij is niet zijn stamgenoten en heeft er dus geen last van.


Conclusie: 1 grote slijmbal van excuus,

Ik doel op hetgene wat deze speed gebeurd is. Niets fail, niets zwak excuus. Simpel het verhaal uit mijn ogen die ik vertel.
Jouw houding bevalt me niet. Is het je beroep mensen af te zeiken die wat zeggen of het forum of voel je, je dan gewoon stoerder?
 

DeletedUser

Guest
Als je denkt dat er nu al veel gebackstabbed wordt moet je maar eens wachten wanneer er prijzen staan :p

Maar zoiezo backstabben hoort nou eenmaal bij speed of je het nou wil of niet.

Dan pas ik maar op :p.

Zelf spelers van 26 punten zijn niet te vertrouwen :D.
 

DeletedUser30571

Guest
Ik doel op hetgene wat deze speed gebeurd is. Niets fail, niets zwak excuus. Simpel het verhaal uit mijn ogen die ik vertel.
Jouw houding bevalt me niet. Is het je beroep mensen af te zeiken die wat zeggen of het forum of voel je, je dan gewoon stoerder?

Even over die post van eerst. Om eerlijk te zijn had ik als jullie niet gebanned waren jullie gebackstabbed, wat nogal logisch is als terugpak op wat er eerder die dag is vooraf gegaan. Nu zeg ik niet dat ik dan zou winnen .
 

DeletedUser42574

Guest
Even voor de duidelijkheid,ik had een co aangenomen voor 1 keertje omdat deze speed toch wel erg lang duurde.Die co had ervaring zat en blijkbaar ging hij liever op andere accs spelen zonder mijn weten waardoor al deze 3 accs waarop hij speelde gebanned werden.
Ikzelf betreur dit ten zeerste en ik ga volledig akkoord met yeronimo dat dit de speed erg heeft beïnvloed en volgens mij had iFrank. dan zeker niet zo gemakkelijk gewonnen al neemt dit niets af van de mooie manier waarop hij het toch maar deed.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil Pim en Jonas bedanken voor deze mooie speed en mijn eerste bekertje (a)
Bedankt jongens! (l)
Stijn ^^
 

DeletedUser43294

Guest
Ik heb mijn lessen getrokken uit deze speed ;D

- 2x wekker zetten zodat ik start niet mis =(
- Toch maar beter meer bb dorpen geedeld in het begin ipv troepen te verneuken aan spelers :)
- Méér met Frank & Ruben spelen :$ (a)

Verder nog iets over die bann , Jammer voor koen , jeroen & Yero aangezien het voor 3 acc's verkl¨¨t is door 1 Noob die denkt de regels drastisch te kunnen omzeilen..

See You Next Time ;);D.
 

DeletedUser

Guest
Roosje wij 2 zijn ownage team :$

En wij hadden als hun niet banned waren nog makkelijk gewonnen want dan hadden we na Weirdo samen met roosje waarschijnlijk nog extreme gepakt en jari zat er toen op, nou niet bepaald een goede speler :p
 

DeletedUser

Guest
Roosje wij 2 zijn ownage team :$

En wij hadden als hun niet banned waren nog makkelijk gewonnen want dan hadden we na Weirdo samen met roosje waarschijnlijk nog extreme gepakt en jari zat er toen op, nou niet bepaald een goede speler :p
Ik weet zeker dat Tom me niet zou stabben :p. Maarja we speculeren nu alleen maar feit is gewoon dat Ruben en Frank en co hebben gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet zeker dat Tom me niet zou stabben :p. Maarja we speculeren nu alleen maar feit is gewoon dat Ruben en Frank en co hebben gewonnen.

Maar hebben ze dat ook eerlijk gewonnen? Hebben ze gebackstabt?
Konden ze niet zonder hulp?
 
Bovenaan