Grappige IGM's

DeletedUser7072

Guest
Mijn eerste gedachte was, dat dit voornamelijk een vage mail was voor bollehenk, en dat dat de noob van de was. Tot ik de naam van de stuurder zag en ik niet meer snapte waarom je iets op het forum zet, wat jou nog ongeveer even erg voor schut zet als hem?

Precies en hij heeft op W3 maar 700 punten en ik 4700 dus dit is inderdaad nogal maf ja.:D

Maar op w4 heeft hij meer dan 100.000 punten maar op W3 kan die me niks aanrichten.
 

DeletedUser5025

Guest
Precies en hij heeft op W3 maar 700 punten en ik 4700 dus dit is inderdaad nogal maf ja.:D

Maar op w4 heeft hij meer dan 100.000 punten maar op W3 kan die me niks aanrichten.

Dan zij er dus 2 dingen die ik niet snap...
- Waarom zou jij me gaan afpersen, dat ik 5000 gs per dag moet sturen. Als ik 200 uur verder zit? :confused::confused::confused::confused:
- Waarom zou jij mij meteen van die mededelingen sturen met: Waarom val je me aan??? Trek ze terug!!!!!!!!
Als je kan zien dat het scouts zijn en dat ze ook nog eens in de bezoektijd aankomen:p:p:p

Leg dat maar eens uit......
 

DeletedUser

Guest
wie is er nu zielig, of heb je teveel gedronken en was je de emoties niet meer de baas?????


zieligste mannetje van de wereld zei:
Yo momma op 26.12. om 15:17 uur
Het zieligste zielepootje van de wereld ben jij geworden :D!

Jij gaat op het ópenbaar forum zetten dat exodus het kwaad is, omdat je niet tegenkan dat je wordt verslagen door exodus, als excuus gebruik je vals spelen, oneerlijk en een tiental argumenten die nergens op slaan...

Ik kan nu gaan uitleggen hoe dom die argumenten gaan zijn.. maar ik heb maar 10 minuuten om iet ste schrijven.

En het mooiste is, dat NIEMAND je aanhangt in het forum, je moet echt gewoon niet zielig doen man.. dit is niet je leven :S

Ik kan hier echt giga veel overschrijven maar daar is te weinig tijd voor..

Er gaan nu zoveel gedachten in me op, die ik de hele tijd vergeet als ik weer een nieuw puntje bedenk dat op jou moet worden aangemerkt...
Maar als je in real geen leven hebt, ga je tribalwars leven dan ook niet hier verpesten..

zielig mannetje :D


Geen kerst en geen happy new year gewenst :D

ik dacht dat gewone leden niet mochten reageren op dit soort zaken, groundus doe er iets aan aub
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Dan zij er dus 2 dingen die ik niet snap...
- Waarom zou jij me gaan afpersen, dat ik 5000 gs per dag moet sturen. Als ik 200 uur verder zit? :confused::confused::confused::confused:
- Waarom zou jij mij meteen van die mededelingen sturen met: Waarom val je me aan??? Trek ze terug!!!!!!!!
Als je kan zien dat het scouts zijn en dat ze ook nog eens in de bezoektijd aankomen:p:p:p

Leg dat maar eens uit......

ten eerste perste ik jou stam af.(1 van je leden zit in K51)

ten tweede vond ik het nogal een rare actie dat je me aanviel aangezien je veel minder sterk was. Ik zit trouwens geen 200 uur van je vandaan maar 100 uur. Ik d8 zon mannetje met 700 punten trapt er wel in ik had niet kunnen ruiken dat je een sterk acc op W4 had.
 

DeletedUser

Guest
wie is er nu zielig, of heb je teveel gedronken en was je de emoties niet meer de baas?????




ik dacht dat gewone leden niet mochten reageren op dit soort zaken, groundus doe er iets aan aub

En hij gaat dan schrijven hoe zielig wij zijn. :)
Ik heb toch een beetje het gevoel dat er vanuit eXodus veel ergernis is tegenover ons.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik dacht dat gewone leden niet mochten reageren op dit soort zaken, groundus doe er iets aan aub

waarom doe je het via het forum? wil je aandacht ofzo, als je er last van hebt kun je hem toch in game mailen? lijkt mij niks grappigs aan :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik kreeg deze nadat ik uit de stam werd gezet, ik had toen ±300 punten, ik had wat tips uit dit forum geplukt en er daar weer opgezet, vindt de stamleider dat ik meer tw ervaring heb dan hem, wat hij niet kan hebben en me uit de stam knalt:
Ontslag zei:
Lennyzzz vandaag om 16:02 uur
Warom ontsla je me nou man

SpEktaCuLeR vandaag om 16:03 uur
omdat je baas speelt en doet een patser na stuur me eerst grondstoffen dan kom je er pas weer in

Lennyzzz vandaag om 16:04 uur
wat een kleuter! ik geef je wat tips enzo! ik kan wel betere stammen aankomen dan deze en ik ken ook een paar grote spelers die mij zo kunnen helpen met joouw dorp terug te brengen op 50 punten!

SpEktaCuLeR vandaag om 16:06 uur
wajow ik MOORD JE NOG UIT MET DEZE GROTE MOND

Nee grondstoffen of ik moord je uit kies maar

binnen 5 minuten antwoordt

Lennyzzz vandaag om 16:10 uur
ok, zal even aan **** en een paar leden van de stam *** doorgeven dat ze een dorpje mogen edelen!

SpEktaCuLeR vandaag om 16:11 uur
grapig dat is mij achter neef

Lennyzzz vandaag om 16:15 uur
haha te geloven

SpEktaCuLeR vandaag om 16:15 uur
dan niet joh en nu grondstoffen sturen jij NU

Lennyzzz vandaag om 16:16 uur
moet ik mijn aanvallers laten omkeren of gewoon aan laten vallen?

SpEktaCuLeR vandaag om 16:17 uur
laat je maar komen jij bent dom een gozer van 201 tegen iemand die 764 punten heb en ik krijg 30 punten er bij

Lennyzzz vandaag om 16:18 uur
Punten vechten niet, legers wel

SpEktaCuLeR vandaag om 16:21 uur
JIJ BENT DOM IK HEB EEN LEGER VAN:


493Speerwerpers
60Katapulten
40Bijlstrijder
1Ridder
7Rammen
8Lichte Calavarie
4Zware Calavarie
6Verkenners

En dan kom jij met je leger ik heb me muur op level 20
en schuilplaats op level 10
dat win jij niet
en morgen komen jou troepen aan
en dan morgen val ik jou aan met dat LEGER

Lennyzzz vandaag om 16:23 uur
klopt niks van ik ben geen noob hoor, Zware cal. kan je pas hebben als je smederij op 15 hebt en stal op level 10 ofzo en dan ook nog muur op 20 en schuilplaats op 10 heb je al min. 1500 punten sukkel

SpEktaCuLeR vandaag om 16:29 uur
wacht jij maar morgen af

Lennyzzz vandaag om 16:34 uur
morgen zal er vrede zijn:p
 

DeletedUser

Guest
een oude, ik had nog maar 300 punten, hij had er 700, ik zat in zijn stam, ik geef er wat tips en opmerkingen van hoe het beter kan, hij kan daar niet tegen en kickt me -,-:p


Ontslag zei:
Lennyzzz vandaag om 16:02 uur
Warom ontsla je me nou man

SpEktaCuLeR vandaag om 16:03 uur
omdat je baas speelt en doet een patser na stuur me eerst grondstoffen dan kom je er pas weer in

Lennyzzz vandaag om 16:04 uur
wat een kleuter! ik geef je wat tips enzo! ik kan wel betere stammen aankomen dan deze en ik ken ook een paar grote spelers die mij zo kunnen helpen met joouw dorp terug te brengen op 50 punten!

SpEktaCuLeR vandaag om 16:06 uur
wajow ik MOORD JE NOG UIT MET DEZE GROTE MOND

Nee grondstoffen of ik moord je uit kies maar

binnen 5 minuten antwoordt

Lennyzzz vandaag om 16:10 uur
ok, zal even aan **** en een paar leden van de stam *** doorgeven dat ze een dorpje mogen edelen!

SpEktaCuLeR vandaag om 16:11 uur
grapig dat is mij achter neef

Lennyzzz vandaag om 16:15 uur
haha te geloven

SpEktaCuLeR vandaag om 16:15 uur
dan niet joh en nu grondstoffen sturen jij NU

Lennyzzz vandaag om 16:16 uur
moet ik mijn aanvallers laten omkeren of gewoon aan laten vallen?

SpEktaCuLeR vandaag om 16:17 uur
laat je maar komen jij bent dom een gozer van 201 tegen iemand die 764 punten heb en ik krijg 30 punten er bij

Lennyzzz vandaag om 16:18 uur
Punten vechten niet, legers wel

SpEktaCuLeR vandaag om 16:21 uur
JIJ BENT DOM IK HEB EEN LEGER VAN:


493Speerwerpers
60Katapulten
40Bijlstrijder
1Ridder
7Rammen
8Lichte Calavarie
4Zware Calavarie
6Verkenners

En dan kom jij met je leger ik heb me muur op level 20
en schuilplaats op level 10
dat win jij niet
en morgen komen jou troepen aan
en dan morgen val ik jou aan met dat LEGER

Lennyzzz vandaag om 16:23 uur
klopt niks van ik ben geen noob hoor, Zware cal. kan je pas hebben als je smederij op 15 hebt en stal op level 10 ofzo en dan ook nog muur op 20 en schuilplaats op 10 heb je al min. 1500 punten sukkel

SpEktaCuLeR vandaag om 16:29 uur
wacht jij maar morgen af

Lennyzzz vandaag om 16:34 uur
morgen zal er vrede zijn:p

hij is waarschijnlijk dubbel, als ik er 1 verwijder is de andere ook weg:S
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals wie noemt mij nu een dictator? :eek:

aanvallen van FIRM zei:
Thrills op 21.12. om 15:04 uur
ik krijg op dit moment aanvallen van FIRM binnen, kan je me ondersteunen?

mvg, Thrills

Genius op 26.12. om 19:00 uur
ik zou u wel willen helpen maar ik zie dat u CHAOS steunt en ik heb liever FIRM als hun...

Mvg Genius

Thrills op 26.12. om 21:13 uur
hoezo steunt CHAOS mij?
Ze nemen mij juist over.

PS: Firm heeft ook een kinderachtige leiding.

Genius op 27.12. om 19:17 uur
je laat ze jou overnemen, ik lees ook wel eens het nationaal forum hoor..

de enige leiding die FIRM heeft is een dictator. Met de naam T & M. Niemand anders.. Embax is trouwens een vriend van mezelf
 

DeletedUser3306

Guest
wie is er nu zielig, of heb je teveel gedronken en was je de emoties niet meer de baas?????




ik dacht dat gewone leden niet mochten reageren op dit soort zaken, groundus doe er iets aan aub

ach, iedereen vind hetzelfde van jou dus... maakt niet uit :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ach, iedereen vind hetzelfde van jou dus... maakt niet uit :rolleyes:

:mad: niet iedereen denkt zo
en T en M is zeker geen dictator; iedereen in zijn stam heeft beslissingsrecht (hij beslist niet alleen), we zijn vrij om de stam te verlaten als we willen, hij helpt ons en hij is tenminste moedig genoeg om het tegen eXodus op te nemen in plaats van hem te laten corrupteren, en Embax is ook een geweldig persoon. En iedereen dat in onze stam zit, zit er omdat wij respect voor T en M en elkaar hebben en omdat we ervan walgen dat niemand (behalve CQ2 dan waarvoor ik dan ook respect heb) hun durft maar te scouten.


***************************************************************************************************************************
proud member of FIRM
 

DeletedUser

Guest
:mad: niet iedereen denkt zo
en T en M is zeker geen dictator; iedereen in zijn stam heeft beslissingsrecht (hij beslist niet alleen), we zijn vrij om de stam te verlaten als we willen, hij helpt ons en hij is tenminste moedig genoeg om het tegen eXodus op te nemen in plaats van hem te laten corrupteren, en Embax is ook een geweldig persoon. En iedereen dat in onze stam zit, zit er omdat wij respect voor T en M en elkaar hebben en omdat we ervan walgen dat niemand (behalve CQ2 dan waarvoor ik dan ook respect heb) hun durft maar te scouten.


***************************************************************************************************************************
proud member of FIRM

Scouten geen probleem waneer moet ik ze versturen :) ?
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals wie noemt mij nu een dictator? :eek:

dus je vraagt om ondersteuning, als vv van thrills, en dan zegt iemand van de stam united dat ik een dictator ben,

duidelijk statement hoor...... en dat voor de 2e keer


ps, voor dubbelposten krijg ik een waarschuwing, jij ook????
 

DeletedUser4141

Guest
Héhé moet ik toch eens posten hier..
Groundus ik wist dat u af en toe wel eens laag viel maar zo laag had ik niet verwacht.

Genius is mijn kleine neefje, die niet eens ooit met T & M in contact is gekomen.

Maar ja u zit lekker op iemand anders zijn account even FIRM zwart te maken waarvan we nu alleen Thrills kennen, wie is er nog eigenlijk?

En euhm die kinderachtige leiding waar basseert u dat op? Op iemand die zo kinderachtig is om met allemaal kleine spelers zijn dorpen te ondersteunen en dan ALLEEN de aanvallen hier te posten van bepaalde spelers van FIRM die stopte en daarom al hun troepen stuurde ipv ook de aanvallen met rammen en die van mezelf? (zodat we inderdaad als amateurs leken)

jonge jonge kinderachtig ventje


PS. u kent onze stamleiding niet eens
 

DeletedUser

Guest
Héhé moet ik toch eens posten hier..
Groundus ik wist dat u af en toe wel eens laag viel maar zo laag had ik niet verwacht.

Genius is mijn kleine neefje, die niet eens ooit met T & M in contact is gekomen.

Maar ja u zit lekker op iemand anders zijn account even FIRM zwart te maken waarvan we nu alleen Thrills kennen, wie is er nog eigenlijk?

En euhm die kinderachtige leiding waar basseert u dat op? Op iemand die zo kinderachtig is om met allemaal kleine spelers zijn dorpen te ondersteunen en dan ALLEEN de aanvallen hier te posten van bepaalde spelers van FIRM die stopte en daarom al hun troepen stuurde ipv ook de aanvallen met rammen en die van mezelf? (zodat we inderdaad als amateurs leken)

jonge jonge kinderachtig ventje


PS. u kent onze stamleiding niet eens

daar heeft hij gelijk in je weet niets van onze leiding af en je moet wanhopig zijn om andere spelers (die zelfs niet in Thrills zijn stam zitten) anoniem (met de vv zonder te zeggen dat je Groundus bent) om steun te vragen
 
Bovenaan