Awards wereld 10

DeletedUser37432

Guest
Meest overschatte stam: Fobie Kom op nou... die liggen alleen maar edelvoer te wezen.
Sangu is niet de meest overschatte stam. Om overschat te zijn moet je een hoop blablabla hebben (CHECK!) en het dan niet waar kunnen maken. Dat laatste ontbreekt er bij Sangu. Ze weten echt wel hoe het spelletje werkt.


wij edelvoer vanwege bormsie en don peirro lol kijk daar toch niet naar ik weet van de situatie dus geen probleem
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Gonzooi vind ik persoonlijk een hele goeie.
Slechtste speler:-
Meestbelovende speler voor de toekomst: Hermansprong.
Beste stam:-
Slechtste stam: Fobie uitleg is naar mijn idee niet nodig.
Meestbelovende stam voor de toekomst:-
Beste leiders: Gonzooi en Hermansprong Pakken alles zo mooi aan.:D
Slechtste leider:-
Favoriete leider:-
Favoriete forumposter: Djanako zo lekker droog altijd.:D
Minst favoriete forumposter: Pukkulpop, daar ga ik geen worden over vuil maken.
Meest overschatte stam:-
Meest onderschatte stam: YPA
Mooiste profielplaatje speler: Boniels
Mooiste profielplaatje stam: Apache
Grootste Blunder: De posts van Pukkulpop te proberen ontcijferen.
 

DeletedUser

Guest
wij edelvoer vanwege bormsie en don peirro lol kijk daar toch niet naar ik weet van de situatie dus geen probleem

als ik gtore'dichterbij lag dacht ik ook edelvoer!:rolleyes:
want het moraal is nu zo slecht dat ik gewoon iemand van 10.000 kan own :cool:
dan vindt ik slecht je word door iemand van 1000-2000 gewoon ge-ownt en komt nie eens door de verdeging (veel van :zwaar::zwaar:) maar ik ben klein dus mag het >.<
 

DeletedUser

Guest
als ik gtore'dichterbij lag dacht ik ook edelvoer!:rolleyes:
want het moraal is nu zo slecht dat ik gewoon iemand van 10.000 kan own :cool:
dan vindt ik slecht je word door iemand van 1000-2000 gewoon ge-ownt en komt nie eens door de verdeging (veel van :zwaar::zwaar:) maar ik ben klein dus mag het >.<

Wil jij Pukkulpop's award voor slechtste Nederlands van hem afsnoepen?
 

DeletedUser

Guest
.....
Slechtste stam: (ik denk) Lief - sorry maar in het begin dat ik in Guerra zat (voor de vele naamwissels) pokkesaaie stam
.....

Misschien ligt het aan mij, maar sinds wanneer is een saaie stam een slechte stam??? Overigens vind ik het geen saaie stam, maar wat wil je anders horen van een stamlid :p
 

DeletedUser7869

Guest
Beste speler: Grote smurf
Slechtste speler: geen idee
Meestbelovende speler voor de toekomst: kezmania
Beste stam: Sangu
Slechtste stam: weet niet
Meestbelovende stam voor de toekomst: de stam die ontstaat wanneer apache en credo vallen onder het geweld van sangu ;)
Beste leiders: grote smurf
Slechtste leider: die gast die helemaal in het begin van w10 leider was van smurf.
Favoriete leider: iras
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter: pukkelpop
Meest overschatte stam: apache
Meest onderschatte stam: bestaat niet
Mooiste profielplaatje speler: geen idee
Mooiste profielplaatje stam: sangu
Grootste Blunder:
 

DeletedUser33669

Guest
Ik zie dat antwoord hier veel passeren, maar als je kijkt naar de stats/prestaties zou je beter de 2 stammen omwisselen :cool:.


Want ik zie totaal niet in waarom Apache wordt onderschat ? :eek:

Overschatten en onderschatten heeft niet direct met prestaties te maken.

Overschatten doe je als persoon. Je overschat iemand als je denkt: Zo die zijn goed, daar ga ik nooit van winnen.
Onderschatten is tegenovergestelde. Zo, die zijn slecht, daar win ik makkelijk van.

Uit eindelijk moet je beide niet doen. Ga uit van je eigen kracht. Werkt veel beter.

Dus je kan nu wel commentaar leveren op die lijst, maar jij hebt daar geen oordeel over, omdat hij de lijst maakt op zijn gevoel. Hij vind dat iedereen sangu Overschat. En Apache onderschat.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Grote smurf
Slechtste speler: geen idee
Meestbelovende speler voor de toekomst: kezmania
Beste stam: Sangu
Slechtste stam: weet niet
Meestbelovende stam voor de toekomst: de stam die ontstaat wanneer apache en credo vallen onder het geweld van sangu ;)
Beste leiders: grote smurf
Slechtste leider: die gast die helemaal in het begin van w10 leider was van smurf.
Favoriete leider: iras
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter: pukkelpop
Meest overschatte stam: apache
Meest onderschatte stam: bestaat niet
Mooiste profielplaatje speler: geen idee
Mooiste profielplaatje stam: sangu
Grootste Blunder:

Bedoel je nebin? of Blauwe Aapjes 0wnen?
Vond iig. nebin geen slechte leider, was alleen jammer dat het zó moest eindigen met Smurf.
 

DeletedUser7869

Guest
Bedoel je nebin? of Blauwe Aapjes 0wnen?
Vond iig. nebin geen slechte leider, was alleen jammer dat het zó moest eindigen met Smurf.

ik bedoel nebin,
maargoed, kan begrijpen dat je hem niet slecht vond.

in het begin deed hij het ook aardig, maar ik zat zelf ook in de leiding en kon iets beter zien hoe het daadwerkelijk zat ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vond nebin ook wel leuk :)

Maarja lang heb ik er niet gezeten hé xD
 

DeletedUser

Guest
Overschatten en onderschatten heeft niet direct met prestaties te maken.

Overschatten doe je als persoon. Je overschat iemand als je denkt: Zo die zijn goed, daar ga ik nooit van winnen.
Onderschatten is tegenovergestelde. Zo, die zijn slecht, daar win ik makkelijk van.

Uit eindelijk moet je beide niet doen. Ga uit van je eigen kracht. Werkt veel beter.

Dus je kan nu wel commentaar leveren op die lijst, maar jij hebt daar geen oordeel over, omdat hij de lijst maakt op zijn gevoel. Hij vind dat iedereen sangu Overschat. En Apache onderschat.

EUH :D

- Een stam die volgens jouw onderschat wordt wil zeggen, dat jij vindt dat het waarschijnlijk niet zo makkelijk is om tegen deze stam te winnen als sommigen denken. En dat deze best wel veel kwaliteiten bezitten volgens jouw hoewel veel mensen dit tegenspreken (via AF/IGM).

- Een stam die volgens jouw overschat wordt wil zeggen, dat jij vindt dat deze stam te veel opgehemeld wordt door de menigte als pro stam of elite stam terwijl dit volgens jouw NIET is. (bijvoorbeeld omdat deze nog niets bereikt hebben, of dat er weinig weerstand is aan het front. Heh lol, eigenlijk een perfecte definitie voor de stam Apache. :p


Hopelijk heb ik jouw wat bijgeleerd, want wat jij vertelde klopt langs geen kanten :p


En ja ok, ieder zijn mening, enkel heb ik hier zwaar het gevoel dat men dit enkel doet om Sangu af te kraken.
En vertel me nu niet dat dit geen waar is zeker :eek:
 

DeletedUser33669

Guest
Ik zal nooit zeggen dat sangu een slechte stam is.
Wat niets is minder waar.

Maar het is gedeeltelijk waar, Dat sangu helemaal word opgehemeld. Maar ze maken beetje bij beetje die dingen waar. Maar jullie maken nog niet alles waar wat heel de wereld over jullie zeggen.
Dus tja, dan blijft het overschat.

En daarbij, overschatten en onderschatten, is altijd nadelig. Overschatten is nadelig omdat iedereen denkt dat je goed bent, en het daarna niet waar maakt.
En onderschatten, is dat iedereen je noob vind. Iets wat niemand leuk vind.

Maar ach, sangu heeft nu wel gemerkt dat het nu stuk moeilijker is geworden.
Nu is de tijd van w10 aangebroken, en word het eindelijk weer leuk :)
 

DeletedUser33669

Guest
Nu mijn lijstje

Beste speler: sjarlowitsky
Slechtste speler: pukkulpop
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ezpz
Beste stam: (moet nog uitblijken)
Slechtste stam: Light (laat maar wijnig zien)
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste leider: cowand (omdat ik verder niet door iemand anders geleid ben En hij het voor mijn gevoel erg goed doet. + Ik ben Altijd zelf leider geweest)
Slechtste leider: pukkulpop (massa recruit, en denken dat grote spelers in zijn stam komen door gewoon luk raak te recruiten
Favoriete leider: Geen idee
Favoriete forumposter: (geen idee, ik kom niet al te vaak hier)
Minst favoriete forumposter: pukkulpop (zonder lees tekens ben je niet te begrijpen)
Meest overschatte stam: Geen
Meest onderschatte stam: Geen
Mooiste profielplaatje speler: sjarlowitsky (Dr. Zoidberg is cool ;) )
Mooiste profielplaatje stam: Sangu
Grootste Blunder: Een massa plannen met paar mensen en 2 dagen voor de aanval achter komen dat je dan de hele dag er niet bent...
 

DeletedUser

Guest
Wij sukkelen maar wat aan, een stam vol beginners is uiteraard al snel een slechte stam of eerder een slechtere stam.
Voor de capaciteit wat wij hebben is de top 10 halen en blijven staan (al zijn we een paar dagen even 11e geweest) al een een redelijke mijlpaal en zeer zeker met de start die wij gekend hebben.
Zonder mass te worden zoals oa: rowalll ed.

sorry vond van mezelf dat ik er even iets over moest zeggen.
Daarnaast hanteren er velen bij ons een andere motivatie en hebben er velen een andere doelstelling dan #1 te worden om vervolgens te lopen pochen op het AF.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal nooit zeggen dat sangu een slechte stam is.
Wat niets is minder waar.

Maar het is gedeeltelijk waar, Dat sangu helemaal word opgehemeld. Maar ze maken beetje bij beetje die dingen waar. Maar jullie maken nog niet alles waar wat heel de wereld over jullie zeggen.
Dus tja, dan blijft het overschat.

En daarbij, overschatten en onderschatten, is altijd nadelig. Overschatten is nadelig omdat iedereen denkt dat je goed bent, en het daarna niet waar maakt.
En onderschatten, is dat iedereen je noob vind. Iets wat niemand leuk vind.

Maar ach, sangu heeft nu wel gemerkt dat het nu stuk moeilijker is geworden.
Nu is de tijd van w10 aangebroken, en word het eindelijk weer leuk :)


Heb nog niet veel spelers Sangu weten ophemelen.
Het zijn overwegend de Sangu-spelers zelf die propaganderen.
Maar daarvoor dient het AF dan ook.

Maar wat zijn de verwachtingen v Sangu dan wel?
Wij zeiden dat we indianen gingen slachten, en dat zijn we dik aan het doen.
Het percentage oorlogs-veroveringen tov onze totale groei is een pak hoger dan dat van onze tegenstanders.
We voldoen daarmee ook aan onze eigen verwachtingen.
Verwachtingen die steeds bijgesteld worden omdat er zich steeds een volgend doelwit aanbiedt.

Dat jullie meer van ons verwachten dan wijzelf betekent alleen maar dat de schrik voor Sangu er wel degelijk is.
Wij gaan, meer dan elke andere stam in W10, uit van onze eigen kracht.

Sangu wordt stilaan de belangrijkste stam in W10, of jullie het nu willen of niet.
 

DeletedUser

Guest
wij edelvoer vanwege bormsie en don peirro lol kijk daar toch niet naar ik weet van de situatie dus geen probleem

nee, misschien vanwege het feit dat niemand uit je stam kan timen XD. er zitten steeds uren tussen me clears zelf en dan nog een uur tussen clears en edels. Niemand die ooit maar één edel gedood heeft?
 

DeletedUser25010

Guest
Heb nog niet veel spelers Sangu weten ophemelen.
Het zijn overwegend de Sangu-spelers zelf die propaganderen.
Maar daarvoor dient het AF dan ook.

Maar wat zijn de verwachtingen v Sangu dan wel?
Wij zeiden dat we indianen gingen slachten, en dat zijn we dik aan het doen.
Het percentage oorlogs-veroveringen tov onze totale groei is een pak hoger dan dat van onze tegenstanders.
We voldoen daarmee ook aan onze eigen verwachtingen.
Verwachtingen die steeds bijgesteld worden omdat er zich steeds een volgend doelwit aanbiedt.

Dat jullie meer van ons verwachten dan wijzelf betekent alleen maar dat de schrik voor Sangu er wel degelijk is.
Wij gaan, meer dan elke andere stam in W10, uit van onze eigen kracht.

Sangu wordt stilaan de belangrijkste stam in W10, of jullie het nu willen of niet.

Goed gesproken! ;)
 
Bovenaan