Mapthread

DeletedUser

Guest
ja ik heb nu alleen maar meer hulp, dus je punt is niet echt relevant ;)

Waarom had ik InS verlaten? OJA inactiviteit....... moet ik het verder uitleggen? Lijkt me niet.

Nu koest en ga ik lekker etennnn
 

DeletedUser34957

Guest
ja ik heb nu alleen maar meer hulp, dus je punt is niet echt relevant ;)

Waarom had ik InS verlaten? OJA inactiviteit....... moet ik het verder uitleggen? Lijkt me niet.

Nu koest en ga ik lekker etennnn




Ik dacht om ook te deleten!!! :p

Eet smakelijk BTW
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maffiosie, weetje dat TSG ook tussen 2 stammen ligt?
En -TA- zelfs tussen 3, extra broodje dus!
Oei... Exe.! komt op termijn ook tussen CN en Dare te liggen.
En only tussen -TA- en CN boven aan ... EN wonder boven wonder, ook onderaan tussen TSG en Shhh!
EN CN tussen Exe.! en [TWR]/=OAD=


Pff, we zijn allemaal doomed :( en dat met kerst :(


Njah, iedereen prettige avond en ik hoop dat jullie iets lekkerders eten dan sandwiches :D

(Oh en niemand ondersteunt hafke hoor bij ons, das een regel, het eerste jaar geen OS!, hij zegt het gewoon omdat niemand hem zou aanvallen!)
 

DeletedUser

Guest
Maffiosie, weetje dat TSG ook tussen 2 stammen ligt?
En -TA- zelfs tussen 3, extra broodje dus!
Oei... Exe.! komt op termijn ook tussen CN en Dare te liggen.
En only tussen -TA- en CN boven aan ... EN wonder boven wonder, ook onderaan tussen TSG en Shhh!
EN CN tussen Exe.! en [TWR]/=OAD=


Pff, we zijn allemaal doomed :( en dat met kerst :(


Njah, iedereen prettige avond en ik hoop dat jullie iets lekkerders eten dan sandwiches :D

(Oh en niemand ondersteunt hafke hoor bij ons, das een regel, het eerste jaar geen OS!, hij zegt het gewoon omdat niemand hem zou aanvallen!)

TSG valt niet zo snel om hoor ;)
-TA- ligt met een groot gedeelte tegen de buitenkant van de wereld aan dus hoeven ze dat niet als front te gebruiken op de langere termijng.
Exe.! heeft 1 van de beste liggingen van deze wereld, als ze zo blijven doorgroeien hebben ze 2 punten van de wereld in bezit en kunnen ze als een stalagtiet naar beneden groeien ;)
CN ligt ook niet echt lekker maar die zijn op dit moment ook niet ten dode opgeschreven ;)
Shhh! heeft ook een best lekkere ligging ;)
 

DeletedUser34957

Guest
Maffiosie, weetje dat TSG ook tussen 2 stammen ligt?
En -TA- zelfs tussen 3, extra broodje dus!
Oei... Exe.! komt op termijn ook tussen CN en Dare te liggen.
En only tussen -TA- en CN boven aan ... EN wonder boven wonder, ook onderaan tussen TSG en Shhh!
EN CN tussen Exe.! en [TWR]/=OAD=


Pff, we zijn allemaal doomed :( en dat met kerst :(


Njah, iedereen prettige avond en ik hoop dat jullie iets lekkerders eten dan sandwiches :D

(Oh en niemand ondersteunt hafke hoor bij ons, das een regel, het eerste jaar geen OS!, hij zegt het gewoon omdat niemand hem zou aanvallen!)



Ik zie -TA- alleen tegen de stam Only liggen!
Welke 2 andere "Stammen" bedoel je nog meer ;)
 

DeletedUser

Guest
stammen.png
 

DeletedUser

Guest
=OAD= heeft wel enorm veel mooie clusters in K75 en K85. :eek::eek::eek::p

Origineel kaartje gemaakt, dit is toch geupdate ofzo hé? Anders heb ik vorige keer behoorlijk scheel gekeken. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe je met kaartjes toch niet kan manipuleren zeg. Dit kaartje is een ware aanfluiting. Als je zoiets durft te posten kan je niet anders dan slechte bedoelingen hebben. Tenzij je heel erg naïef bent, maar dat is Revodare niet...:(
 

DeletedUser

Guest
Lol, hezhi heeft al zijn kaarten zo aangepast, zal wel een foutje zijn.
het ziet er niet uit. :p
 

DeletedUser

Guest
Indien die bol-projectie nu nu nog echt op een bol was waar je lekker aan kan spinnen...'t was hem onmiddellijk vergeven! :D
 

DeletedUser

Guest
Er is gewoon een circel uit het vierkant gesneden, of ze konden met de clusters van Pff! en K 32 al verder in de toekomst kijken :D.
 

DeletedUser

Guest
Hee, dat zou wel eens kunnen kloppen, die kaart is gewoon bijgeknipt, geen sprake van projectie dus! Wat de bedoeling daar van kan zijn is me een raadsel...Rimstammen uitsluiten? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ah, ik zal morgen nog eens een klassiek hemels kaartje maken, het laatste dan, als afscheid van tw ;)

pls crunx of eender wie, wees me niet voor, want ik wacht niet nog een extra maand om 'mijn laatste' te kunnen maken...
 

DeletedUser42482

Guest
Ah, ik zal morgen nog eens een klassiek hemels kaartje maken, het laatste dan, als afscheid van tw ;)

pls crunx of eender wie, wees me niet voor, want ik wacht niet nog een extra maand om 'mijn laatste' te kunnen maken...

Succes, maak er wat moois van :p
 

DeletedUser17303

Guest
Je laatste kaart nu is recenter dan de mijne ;)

Ik kijk er naar uit, je maakt er altijd wel iets leuk van.
 
Bovenaan